مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
امتیاز ما

کانادا کشوری است که در شمال قاره‌ی آمریکای شمالی واقع شده است. یکی از شیوه‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری در هر یک از استان‌های کانادا با مبلغ و شیوه‌ی متفاوتی امکان‌پذیر است. برای اینکه از شرایط و هزینه‌ی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری اطلاع پیدا کنید با  مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

درباره کشور کانادا

کانادا کشوری است که در آن حمل اسلحه ممنوع است و امنیت بالایی دارد. هر فردی که شهروند این کشور باشد خود و خانواده‌اش از بیمه‌ی خدمات درمانی رایگان و مادام‌العمر برخوردار خواهند بود و حق تحصیل برای همه‌ی فرزندان رایگان است. مهاجرت به کانادا برای شما زندگی آرام و مزایای بیشماری را به همراه خواهد داشت.

هزینه‌ی سرمایه‌گذاری در استان‌های مختلف کانادا بدین شرح است:

سرمایه گذاری در استان پرینس ادوارد

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

برای سرمایه‌گذاری در این استان به حداقل ۲۵۰ هزار دلار کانادا نیاز دارید. برای درخواست مهاجرت این استان باید حداقل مدرک آیلتس ۵ داشته و دارای تحصیلات دانشگاهی باشید. اگر بتوانید ۶ ماه در این استان زندگی کنید ۲۵ هزار دلار، اگر یکسال زندگی کنید ۵۰ هزار دلار و اگر کاری را راه‌اندازی کنید ۲۰۰ هزار دلار به شما برگشت داده خواهد شد. مهاجرت تحصیلی به کانادا

سرمایه‌گذاری در استان ساسکاچوان

برای سرمایه‌گذاری در این استان دو راه وجود دارد. اگر شما سابقه‌ی کار کشاورزی داشته باشید و حدودا ۳۰۰ هزار دلار سرمایه داشته باشید (ملکی در ایران هم می‌تواند جزو سرمایه باشد) با سپرده‌گذاری ۷۵ هزار دلار کانادا می‌توانید اقامت آنجا را دریافت کنید. راه دوم این است که در بخش غیر کشاورزی سرمایه‌گذاری کنید و مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دارایی و ۳۰۰ هزار دلار برای کار در کانادا داشته باشید. لازم به ذکر است که داشتن حداقل نمره‌ی آیلتس ۵ برای این روش ضروری است.

 

سرمایه‌گذاری در استان منیتوبا

برای سرمایه‌گذاری در این استان باید ۵۰۰ هزار دارایی یا پول نقد داشته باشید و در مرحله‌ی بعدی مبلغ ۱۵۰ هزار دلار در یک شهر دیگر سرمایه‌گذاری کنید. پس از اینکه ویزای کاری دریافت کردید می‌توانید برای دریافت اقامت اقدام کنید. داشتن حداقل نمره‌ی ۵ در آزمون آیلتس ضروری است.  ویزای تحصیلی

سرمایه‌گذاری در استان کِبِک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

برای سرمایه‌گذاری در این استان باید ۳۵۰ هزار دلار کانادا را در یک بانک واسطه بین خودتان و دولت کانادا واریز نمایید. برای دریافت اقامت کِبِک با این روش به ساکن شدن در این شهر و یا داشتن مدرک زبان نیازی ندارید. شما به محض اینکه وارد کشور کانادا شوید از بیمه‌ی رایگان و حق تحصیل و کار برخوردار خواهید بود.

سرمایه‌گذاری در ونکووِر یا بریتیش کلمبیا

برای اینکه از این روش برای اخذ اقامت اقدام کنید باید در کشور ایران دارایی ملکی یا پول نقد معادل ۶۰۰ هزار دلار کانادا داشته باشید و در کشور کانادا نیز ۴۰۰ هزار دلار کانادا برای کارآفرینی سرمایه‌گذاری کنید. در این روش شما به حداقل نمره‌ی ۵ آیلتس نیاز دارید و وقتی با ویزای کار وارد کشور کانادا شدید متعهد به ایجاد شغل برای یک فرد کانادایی هستید و تا زمانی که اقامت خود را دریافت می‌کنید باید در کانادا حضور داشته باشید.

سرمایه‌گذاری در نوااسکوشیا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

برای سرمایه‌گذاری در این استان به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار کانادا دارایی خالص ملکی یا نقدی نیاز دارید. پس از اینکه آن را تهیه کردید باید ۱۵۰ هزار دلار نیز در کانادا سپرده‌گذاری کنید. داشتن حداقل نمره‌ی ۵ در آزمون آیلتس اجباری است. پس از اینکه ویزای کار خود را دریافت کردید می‌توانید برای اخذ اقامت اقدام کنید. باید بدانید که در این روش نیز تا زمان دریافت اقامت باید در کانادا حضور داشته باشید.

سرمایه‌گذاری در نیوبرانزویک

برای سرمایه‌گذاری در این استان شما باید ثابت کنید (با ارائه‌ی مدارک رسمی و معتبر) که در ایران حداقل ۶۰۰ هزار دلار کانادا دارایی دارید. پس از اینکه این مرحله را پشت سر گذاشتید باید ۱۰۰ هزار دلار نیز در کانادا سرمایه‌گذاری کنید و ۵۰ هزار دلار نیز برای هزینه‌های جانبی بپردازید. برای این روش نیز داشتن حداقل نمره‌ی ۵ در آزمون آیلتس اجباری است. ما باید تا زمان اخذ اقامت در کانادا حضور مستمر داشته باشید.

برنامه‌ی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری هر سال در حال تغییر است. اگر تمایل دارید که آسان‌ترین راه را برای دریافت اقامت کانادا بدانید باید به شما بگوییم که دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در استان کِبک از بقیه‌ی استان‌ها راحت‌تر است.

فردی که از طریق سرمایه‌گذاری موفق به دریافت اقامت دائم کِبِک می‌شود در استان‌های دیگر کانادا نیز می‌تواند ساکن شود. کسانی که می‌خواهند از این راه اقامت دائم دریافت کنند ملزم به دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه نیستند. مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی