جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ
امتیاز ما

کپنهاگ شهری است که تاریخ و مدرنیته را با یکدیگر درهم آمیخته است. شما به راحتی می‌توانید عاشق زیبایی‌های این شهر بشوید. تنوع غذایی بی‌نظیر، آب و هوای فوق‌العاده و مناظر زیبا سبب می‌شود که شهر کپنهاگ مقصد گردشگری خیلی از گردشگرها باشد. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا از جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ که شما بدون صرف هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آنها دیدن کنید مطلع شوید. خرید ارزان بلیط هواپیما

جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ

بازدید از اسکله‌ نیهاون (Nyhavn Harbor)

جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ

این اسکله که در کنار خیابانی به همین نام است یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ به شمار می‌آید. کشتی‌های رنگارنگ و زیبایی این ناحیه باعث شده است که یکی از بهترین مکان‌ها برای ثبت عکس‌ها و خاطرات زیبا باشد. جالب است بدانید که نویسنده‌ی مشهور «هانس کریستن اندرسن» در خانه ی پلاک ۲۰ همین محله زندگی می‌کرده است و اولین کتاب خود را در همین خانه نوشته است.

بازدید از کاخ کریستین برگ (Christianborg Palace)

این کاخ که ساختمان دولتی دانمارک در آن قرار دارد بیش از ۸۰۰ سال قدمت دارد و بخشی از آن هم توسط خانواده ی سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی قسمت‌های دیگر آن برای عموم باز است. اگر بر بالای برجی که در این کاخ وجود دارد بروید به آسانی می‌توانید منظره‌ای زیبا از تمام شهر را مشاهده کنید و عکس‌های بی‌نظیری بگیرید.

بازدید رایگان از موزه ها

جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ

در شهر کپنهاگ تعداد زیادی موزه‌های تاریخی و هنری وجود دارد. موزه‌ی ملی و موزه‌ی هنر از موزه‌های بسیار زیبای این شهر هستند که برای افراد زیر ۱۶ سال ورودی آن‌ها رایگان است. موزه‌ی «توروالدسن» که آثار مجسمه سازی هنرمند دانمارکی معروف «برتل توروالدسن» را به نمایش می‌گذارد هم یکی از مکان‌هایی است که نباید از دست بدهید. موزه‌های زیبای دیگری هم در این شهر وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و لذت ببرید. سفر به دانمارک

رفتن به خیابان استروگت (Stroget)

این خیابان که طولانی‌ترین خیابان اروپا است در حقیقت مرکز خرید توریست‌ها و گردشگران محسوب می‌شود. وجود ساختمان‌های تاریخی و قدیمی زیبا و میدان‌ها و فواره‌های منحصر به‌فرد این مکان را به بهشتی برای همگان خصوصا کسانی که به معماری و هنر دانمارکی علاقه دارند، تبدیل کرده است. در فصل‌های شلوغ سال این خیابان پذیرای بیش از ده هزار توریست در روز است.

میدان سیتی هال (City Hall Square)

جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ

این میدان قلب شهر کپنهاگ و یکی از محبوب‌ترین میادین این شهر است. در این مکان شما می‌توانید مجسمه‌ی هانس کریستن اندرسن، فواره‌ی گوتیک اژدها و جاذبه‌های دیدنی دیگری را مشاهده کنید. این میدان که به آن میدان شهرداری هم گفته می‌شود نقطه‌ی اتصال بخش‌های مختلف شهر است. این میدان به قدری وسیع است که ۵۰۰ نفر به راحتی می‌توانند در این میدان جمع شوند و تفریح کنند.

کتابخانه سلطنتی (The Royal Library)

کتابخانه‌ی سلطنتی که در جزیره‌ی کوچک «اسلات شولمن» (Slotsholem) قرار دارد. این کتابخانه که از دو بخش تشکیل شده است که یکی ساختمان اصلی و دیگری ساختمان مدرن است که بعدتر به آن اضافه شده است. منظره‌ی زیبای بندر کپنهاگ از بخش جدید کتابخانه قابل دیدن است. این ساختمان به دلیل بنای آن به «مروارید سیاه» شهرت یافته است زیرا در ساخت بنای خارجی آن از سنگ‌های سیاه درخشانی استفاده شده است.

در فضای میان بافت تاریخی کتابخانه و ورودی مجلس دانمارک شما می‌توانید باغ آرام و زیبایی را ببینید که با نشستن در آن از منظره‌ی زیبای فواره‌ها لذت خواهید برد و آرامش حقیقی را تجربه خواهید کرد. جاذبه­ های گردشگری کپنهاگ

کلیساهای تاریخی

جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ

وقتی درباره‌ی کلیسا صحبت می‌کنیم کپنهاگ اولین شهری نیست که به ذهن ما می‌رسد ولی در این شهر کلیساهای زیبای متعددی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد. کلیسای جامع کپنهاگ یا کلیسای «بانوی ما» یکی از کلیساهای این شهر است که رویدادهای مهمی را در تاریخ دانمارک به خود دیده است. بسیاری از مراسم سلطنتی از جمله تاجگذاری و ازدواج‌های سلطنتی در این کلیسا اتفاق افتاده است.

یکی دیگر از کلیساهای این شهر کلیسای «فردریک» است که با نام «کلیسای ماربل» هم شناخته می‌شود. این کلیسا دارای نقاشی‌ها و گچ‌بری‌های بسیار زیبایی است و زوج‌های دانمارکی اغلب مراسم ازدواج خود را در آن برگزار می‌کنند.

باغ های تیوولی (Tivoli Gradens)

این باغ‌ها که عده‌ای آن را الهام‌بخش ساخت دیزنی‌لند می‌دانند یکی از جاذبه‌های گردشگری رایگان کپنهاگ هستند که از جاذبه‌های آن وجود ترن هوایی، چرخ و فلک، رستوران‌ها و کافه‌ها، تئاتر، باغ‌ها و غرفه‌های جذاب و گوناگون است که همواره تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. خرید ارزان بلیط هواپیما تهران کپنهاگ