مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی
امتیاز ما

کشور کانادا به دلیل کیفیت بالای زندگی، مهاجرپذیر بودن و شرایط بسیار خوب اقتصادی یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت به‌شمار می‌رود. روش‌های مختلفی ازجمله تحصیل، ازدواج، سرمایه‌گذاری یا کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. امروز در  مجله گردشگری دور و نزدیک به بررسی شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی می‌پردازیم.  بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

روش مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی و دریافت اقامت از این طریق برای تجار، مدیران با سابقه‌ی مدیریتی بالا و دارای سرمایه‌ی کافی تعیین شده است که باعث توسعه‌ی اقتصادی و اشتغال‌زایی در کانادا می‌شود. در ادامه بهترین برنامه‌های مهاجرتی و بهترین استان‌های کانادا برای متقاضیان این نوع مهاجرت معرفی خواهند شد.

مهاجرت به کانادا از طریق استان پرنس ادوارد

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی پرنس ادوارد

افرادی که متقاضی اقامت کانادا هستند و روش کارآفرینی را برای مهاجرت به این کشور انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از طریق برنامه‌ی مهاجرت استان «پرنس ادوارد» برای سرمایه‌گذاری اقدام نمایند. متقاضیان باید بتوانند در این جزیره سرمایه‌گذاری کرده و به کسب و کار مشغول شوند. به همین منظور باید با مقامات دولت کانادا در این استان قراردادی امضا کنند که به سبب آن کنترل صد در صد کسب و کار خود را در دست بگیرند. شرایط برنامه‌ی مهاجرت به کانادا از طریق استان پرنس ادوارد، این است فرد متقاضی حداقل دارایی خاص و شرایط حداقل میزان سرمایه‌گذاری را داشته باشد. به‌علاوه باید یک وثیقه‌ی قابل بازگشت به مبلغ۲۰۰۰۰۰ دلار کانادا را هم فراهم کند. البته به تدریج و در صورت عمل به شرایط قرارداد این وثیقه به او بازگردانده خواهد شد. از مزایای سرمایه‌گذاری در این استان می‌توان به دریافت اقامت به صورت مستقیم، مبلغ پایین سرمایه‌گذاری، وثیقه‌ی قابل بازگشت، امکان سفر به استان پیش از پرداخت وثیقه به جهت آشنایی اشاره کرد.

شرایط سرمایه‌گذاری در استان پرنس ادوارد:

  • دارا بودن سرمایه‌‌ای به مبلغ حداقل ۶۰۰۰۰۰  دلار کانادا
  • سن بین ۲۱ تا ۵۹ سال
  • مدرک زبان آیلتس جنرال و نمره حداقل ۴
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  • ۵ سال سابقه‌ی مدیریتی

مهاجرت به کانادا از طریق استان مانیتوبا

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی مانیتوبا

یکی دیگر از استان هایی که افراد متقاضی می‌توانند از طریق برنامه‌ی مهاجرتیِ آن برای اقامت کانادا اقدام کنند، استان «مانیتوبا» است که یکی از بهترین برنامه‌های مهاجرتی را ارائه می‌دهد. متقاضیان به شرط سرمایه‌گذاری در این استان و مدیریت یک کسب و کار و پس از امضای قرارداد با مقامات دولت کانادا در مانیتوبا اقامت کانادا را دریافت کنند. همانند استان پرنس ادوارد، متقاضی باید شرایط قرارداد را که دارا بودن حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری و مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا وثیقه‌ی قابل بازگشت است داشته باشد. زندگی در استان مانیتوبا در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا بسیار ارزان‌تر و مقرون‌ به صرفه‌تر است. سیستم آموزشی پیشرفته و سیستم بهداشت با کیفیت این استان را به محلی ایده‌ال برای زندگی تبدیل کرده است. از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در مانیتوبا می‌توان به دریافت اقامت به صورت مستقیم، وثیقه‌ی قابل بازگشت، مبلغ پایین سرمایه‌گذاری و امکان سفر به استان پیش از پرداخت وثیقه اشاره کرد.

شرایط سرمایه‌گذاری در استان مانیتوبا:

  • دارا بودن سرمایه‌ای به مبلغ حداقل ۳۵۰۰۰۰ دلار کانادا
  • حداقل ۳ سال سابقه‌ی مدیریتی
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا

مهاجرت به کانادا از طریق استان بریتیش کلمبیا

سرمایه‌گذاری در استان «بریتیش کلمبیا» به کارآفرینان باسابقه‌ای است که قصد سرمایه‌گذاری و اقامت در کانادا را دارند اختصاص دارد. پس اخذ پذیرش، اقامت دائم برای فرد متقاضی و خانواده‌اش صادر خواهد شد. برای سرمایه‌گذاری در این استان باید ابتدا متقضایان در سامانه‌ی آنلاین مهاجرت ثبت‌نام کنند و بر حسب سن، تحصیلات و تجربه‌ی تجارت و مدیریت امتیاز دریافت‌ کنند. افرادی که امتیاز بالاتری کسب کنند دعوت‌نامه دریافت خواهند کرد. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بریتیش کلمبیا را دارند باید حداقل ۲۰۰ هزار دلار در این استان سرمایه‌گذاری کنند و یک فرد از همین استان را به استخدام خود درآوردند. به علاوه باید مدیریت صددرصد شرکت خود را به عهده داشته باشند تا شرایط این نوع  مهاجرت را برآورده سازند. حداقل سرمایه‌ی اولیه برای مهاجرت به این استان ۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا است.

شرایط سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا:

  • حداقل ۳ سال سابقه‌ی مدیریت موفقیت‌آمیز در کسب و کار در ۵ سال اخیر
  • سرمایه ‌ای به مبلغ حداقل ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی  بریتیش کلمبیا