مراکز خرید ارزان بارسلون
امتیاز ما

بارسلون یکی از شهرهای ایده‌آل برای خرید کردن است. این شهر علاوه‌بر مراکز خرید لوکس و شیک، اوت‌لت‌های زیادی هم دارد که می‌توانید با خرید کردن از آن‌ها به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با مجله‌ی دور و نزدیک همراه باشید تا با مراکز خرید ارزان بارسلون بیشتر آشنا شوید. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مقالات دیگر مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

مراکز خرید ارزان بارسلون

لا روکا ویلیج

«لا روکا ویلیج» مرکز خریدی است که اوت‌لت‌هایی از بیش از ۱۰۰ برند شیک و لوکس در آن وجود دارد. این بوتیک‌ها کالکشن‌های سال قبل خود را با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌گذارند. این مرکز خرید خارج از بارسلون است اما تنها ۳۰ دقیقه زمان می‌برد تا به آن برسید. در این مرکز خرید معمولا اجناس حدود ۶۰٪ تخفیف دارند که این تخفیف‌ها در دوران حراج بیشتر هم می‌شود. این فروشگاه از دوشنبه تا شنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت این فروشگاه سر بزنید.

مراکز خرید ارزان بارسلون

استایل اوت لت

در سال ۲۰۱۶، فروشگاه جدیدی در شهر کوچک «ویلادکانز» در نزدیکی بارسلون ساخته شد. این فروشگاه دارای ۷۰ بوتیک اوت‌لت است و مکان مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند محصولات برندهای مطرح دنیا را با قیمت کمتری خریداری کنند. برندهای معروفی چون نایکی، کانورس، آدیداس، آدولفو دومینیگز و … در این فروشگاه شعبه دارند. فاصله‌ی این مرکز خرید با شهر بارسلون تنها ۲۰ دقیقه با قطار است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت فروشگاه سر بزنید.  بهترین کشورها برای زندگی

مراکز خرید ارزان بارسلون

مرکز خرید هرون سیتی

در مرکز خرید «هرون سیتی» می‌توانید اجناس برندهایی ازجمله دزیگوال، منگو، دیزل، برشکا، پول لند بیر و برندهای دیگر را با قیمت‌های بسیار مناسبی خریداری کنید. این مرکز خرید همچنین دارای زمین بازی برای کودکان است و با پرداخت ۵ یورو، کودک شما می‌تواند فعالیت‌های زیاد و جالبی را تجربه کرده و مدت زیادی سرگرم باشد. رستوران و سینما از دیگر امکانات مرکز خرید هرون سیتی هستند. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در وبسایت فروشگاه ببینید. مراکز خرید لوکس بارسلون

مراکز خرید ارزان بارسلون

اوت‌لت منگو بارسلون

برند منگو، اوت‌لت‌های زیادی در سراسر بارسلون دارد و می‌توانید اجناس این برند را با تخفیف‌هایی بین ۲۰ تا ۴۰ درصد خریداری کنید. معروف‌ترین اوت‌لت منگو بارسلون ، در نزدیکی میدان «تطوان» قرار دارد و در آن‌جا می‌توانید از مجموعه‌ی بزرگ لباس، کیف، کفش و زیورآلات منگو دیدن و با قیمت مناسب خریداری کنید. به‌علاوه، لباس‌های شب هم در اوت‌لت منگو بارسلون با قیمت‌های مناسبی به فروش می‌رسند. اطلاعات بیشتر را در وبسایت اوت‌لتِ منگو بخوانید.

که مجموعه‌ای از لباس‌ها مردانه، زنانه و بچگانه هستند، با تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصد به فروش می‌رسند. محصولات جدید روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به این مرکز خرید وارد می‌شوند. ساعات کاری فروشگاه از ۱۰ صبح تا ۹ شب است. راهنمای خرید در اسپانیا

مراکز خرید ارزان بارسلون اوت‌لت منگو بارسلون

فروشگاه برند بِربِری

برند انگلیسی «بِربِری» اکنون یک شعبه هم در بارسلونا دارد و یک بوتیک اوت‌لت در این شهر راه‌اندازی کرده است. لباس‌های برند بربری در این فروشگاه با تخفیف‌های ۵۰ تا ۷۰ درصد به‌ فروش می‌رسند. این اوت‌لت در مرکز شهر قرار دارد و به‌ راحتی در دسترس است. ساعات کاری فروشگاه از ۱۰ صبح تا ۸:۳۰ شب است. خرید بلیط هواپیما تهران بارسلون

مراکز خرید ارزان بارسلون

اوت لت کوستو

«کوستو» یکی از مطرح‌ترین برندهای اسپانیایی است. در این فروشگاه هر نوع لباس، کفش یا زیورآلاتی که بخواهید پیدا می‌شود. این فروشگاه از دوشنبه تا شنبه، ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، و یکشنبه‌ها از ۱۲ شب تا ۸ شب باز است. این ویژگی باعث شده این مرکز خرید مکان مناسبی برای افرادی باشد که در طول هفته وقت زیادی برای خرید ندارند. از وبسایت این فروشگاه دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن کسب کنید.

مراکز خرید ارزان بارسلون

اوت لت مونتانا

اوت‌لت‌های زیادی با نام «مونتانا» در اطراف شهر بارسلونا وجود دارند که کالکشن‌های قدیمی و جدید برندهای مطرح را به‌ فروش می‌رسانند. در حقیقت بیش از ۵۰ برند در این فروشگاه‌ها محصولات خود را به فروش می‌رسانند. این بوتیک‌ها از ۱۰ صبح تا ۸:۳۰ دقیقه شب باز هستند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت اوت‌لت مونتانا سر بزنید.

مراکز خرید ارزان بارسلون

اوت لت نامبروان

دو اوت‌لت «نامبروان» در بارسلونا وجود دارند. برندهایی مانند رلف لارن، دیزل، دی اند جی و برندهای دیگر با بیش از ۶۰ درصد تخفیف محصولات خود را به فروش می‌رسانند. این فروشگاه از ساعت۱۰:۳۰ دقیقه صبح تا ۸:۳۰ دقیقه شب فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت اوت‌لت نامبروان مراجعه کنید.