شهربازی فراری ورلد ابوظبی
امتیاز ما

گرمای هوای امارات باعث می‌شود مردم ترجیح دهند اوقات خود را در مکان‌های تفریحی و سرپوشیده بگذرانند. یکی از شهربازی‌هایی که بیشتر نقاط آن سرپوشیده است، شهربازی «فراری ورلد» در ابوظبی واقع در جزیره‌ی یاس است. این شهربازی از روی کمپانی معروف ایتالیایی فراری ساخته شده است. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با فراری ورلد ابوظبی بیشتر آشنا شوید.

درباره فراری ورلد ابوظبی

یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده در جهان، با مساحت ۲۰۰,۰۰۰ متر مربع شهربازی فراری ورلد ابوظبی است که بازی‌های متنوع و پر هیجانی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. نکته‌ی جالب درباره‌ی فراری ورلد این است که دو برابر فولادی که در ساخت برج ایفل به‌کار رفته است، برای ساخت این مکان استفاده شده است. این شهربازی دارای امکانات مختلفی از قبیل رستوران، کافه، بازی‌های هیجان‌انگیز، فروشگاه فراری ورلد و سالن تئاتر و نمایش سه بعدی است. فراری ورلد بارسلونا

بهترین وسایل بازی در شهربازی‌ فراری ورلد ابوظبی

وسایل بازی هیجان‌انگیز زیادی در فراری ورلد ابوظبی وجود دارند که با الهام از اتوموبیل فراری طراحی و ساخته شده‌اند. این وسایل بازی از جاذبه‌های گردشگری محبوب این شهربازی هستند و برخی از معروف‌ترین رانندگان فراری دنیا مانند «کیمی رایکونن» و«سباستین فتل» هم این وسایل را امتحان کرده‌اند. برخی از این وسایل معروف عبارتند از:

فرمول روسی: سریع ترین ترن هوایی در دنیا

شهربازی فراری ورلد ابوظبی

«فرمول روسی» سریع‌ترین ترن هویی در دنیا است که قادر است تنها در ۴.۹ ثانیه به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برسد. هیجانی که در این ترن هوایی تجربه می کنید دقیقا مشابه راندن یک فراری واقعی است. از آنجائیکه این ترن یکی از محبوب‌ترین وسایل بازی در فراری ورلد است، ممکن است مجبور باشید در یک صف طولانی بایستید. برای اینکه بتوانید سوار این ترن شوید باید قد شما حداقل ۱۴۰ سانتی‌متر باشد. برترین شهربازی های دنیا

فلایینگ ایسس: بلندترین حلقه‌ی ترن هوایی در جهان

ترن هوایی «فلایینگ ایسس» بزرگ‌ترین حلقه‌ی ترن هوایی در جهان است که با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. سرعت زیاد و ارتفاع ۶۳ متری این ترن هوایی لحظاتی پرهیجان را برای شما رقم می‌زند. برای اینکه بتوانید سوار این ترن بشوید باید قد شما حداقل ۱۳۰ سانتی‌متر باشد.

چالش اسکودریا: یک شبیه ساز فراری

«چالش اسکودریا» درواقع یک شبیه‌ساز فراری است که می‌توانید در آن در مسیری مشابه مسیرهای مسابقه، رانندگی با فراری را تجربه کنید. برای استفاده از این دستگاه باید قد شما حداقل ۱۳۰ سانتی‌متر باشد.

توربو ترک: یک ترن بی نظیر

‌«توربوترک» یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های فراری ورلد است که کاملا مناسب افراد ماجراجو است. با این بازی می‌توانید با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در ارتفاع ۶۴ متری یک مسیر هیجان‌انگیز را به صورت عمودی تجربه کنید. برای استفاده از این بازی قد شما باید حداقل ۱۳۰ سانتی‌متر باشد.

شهربازی فراری ورلد ابوظبی

بازی‌های جالب دیگری هم مانند «چالش وی‌آر» و «آکادمی کارتینگ» و تجربه‌ی رانندگی و … در فراری ورلد وجود دارند که می‌توانید به همراه خانواده و دوستان از آن‌ها لذت ببرید. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران با قیمت استثنائی

امکانات فراری ورلد ابوظبی برای کودکان

فراری ورلد یک شهربازی، پر از امکانات مختلف برای گردش‌های خانوادگی و دوستانه است. اما برخی از بازی‌ها محدودیت سنی دارند. به همین دلیل چند وسیله‌ی بازی برای کودکان ساخته شده تا آن‌ها هم از این شهربازی لذت ببرند.

سفرهای ماجراجویانه نلو

این مکان کاملا مناسب کودکان در هر محدوده‌ی سنی و قدی است؛ زیرا همه‌جا با روکش‌های نرم پوشانده شده و هیچ‌کس آسیب نمی‌بیند. شهربازی های دبی

شهربازی فراری ورلد ابوظبی

چالش آر سی

در این مکان کودکان می توانند با ماشین‌های کنترلی و قایق‌ها در یک مکان بازسازی شده از ایتالیا گردش کنند.

سرعت جادو

اگر از بازی و گشتن خسته شده‌اید، به این سینمای ۴بعدی بروید و از تصاویر پرهیجان آن لذت ببرید. این مکان در اصل برای کودکان ساخته شده اما بزرگسالان هم می‌توانند اوقات خوبی در این مکان داشته باشند.

رستوران های فراری ورلد ابوظبی

اگر پس از ساعت‌ها بازی و تفریح در فراری ورلد احساس گرسنگی کردید، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها به صرف غذا بپردازید. رستوران «ماما روسلا» بهترین پیتزاها و پاستاها را برای مشتریان سرو می‌کند. کافه‌ی ایتالیایی «اسپرسو روسو» شیرینی‌ها و بستنی‌های خوشمزه‌ای را برای بازدیدکنندگان تهیه می‌کند. رستوران‌ها و کافه‌های دیگری هم در این شهربازی وجود دارند که می‌توانید بهترین برگرها و غذاهای غربی را امتحان کنید. «کافه سینما» مجموعه‌ای از دکه‌ها است که پاپ‌کورن، ذرت، چیپس و اسنک‌های مختلف را می‌توانید از آن‌ها خریداری کنید.

بهتر است قبل از آمدن به فراری ورلد یک صبحانه کامل میل کنید تا برای راندن وسایل بازی هیجان‌انگیز انرژی کافی داشته باشید.

ساعات کار فراری ورلد ابوظبی

این شهربازی هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب باز است و می‌توانید برای خرید بلیت، کمی زودتر به آنجا بروید. این ساعات ممکن است تغییر کند بنابراین بهتر است تقویم کاری این شهربازی را چک کنید.

چگونه باید به فراری ورلد رفت؟

بهترین راه برای رفتن به فراری ورلد، خودرو است. اگرقصد دارید در هتل فراری ورلد اقامت داشته باشید، می‌توانید از سرویس‌های هتل استفاده کنید. اگر از دبی به شهربازی می‌آیید، تنها ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه با «داون تاون دوبی» فاصله دارد. ولت پارکینگ برای بازدیدکنندگان وجود دارد اما پارکینگ رایگان هم به‌راحتی پیدا می‌شود.