مهاجرت به مالزی
امتیاز ما

مالزی یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا است و اکثریت مردم این کشور مسلمان هستند. جاذبه‌های گردشگری مالزی بی‌شماری است و رشد اقتصادی روزافزونی دارد. یکی از دلایلی که افراد به این کشور مهاجرت می‌کنند یافتن شغلی مناسب و رسیدن به کیفیت زندگی بالاتر است. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا از شرایط مهاجرت به مالزی آگاه شوید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

مهاجرت به مالزی از طریق تحصیل

مهاجرت به مالزی با اخذ ویزای تحصیلی در هر سنی و برای تمام مقاطع تحصیلی امکان‌پذیر است. مالزی یکی از کشورهایی است که دانشجویان بین‌المللی زیادی دارد و رتبه‌ی یازدهم جهان در پذیرش دانشجو را دارا است. زبان تدریس در دانشگاه‌های این کشور زبان انگلیسی است که یکی از نکات مثبت تحصیل در دانشگاه‌های این کشور است. خوب است بدانید که افرادی که در این کشور به تحصیل مشغول می‌شوند به طور همزمان می‌توانند مشغول به کار هم بشوند. همه دانشجویان بین‌المللی در صورت نیاز می‌توانند از خوابگاه‌های دانشجویی با امکانات مناسب و هزینه‌ای ناچیز بهره ببرند. مدارک دانشگاه‌های این کشور در اکثر نقاط جهان اعتبار دارند و قابل‌قبول هستند.  بلیط تهران کوالالامپور

مهاجرت به مالزی  از طریق کار

همان‌طور که می‌دانید، برای اخذ ویزای کاری این کشور باید یک پیشنهاد کار از شرکت‌ها یا کارخانه‌های موجود در کشور مالزی داشته باشید تا بتوانید به دعوت آن‌ها در این کشور مشغول به کار شوید. مدت اعتبار این ویزای کاری دو سال است که بر اساس درخواست کارفرما می‌تواند تمدید شود. روند درخواست کار به صورت آنلاین انجام می‌شود و در صورتی‌که شغلی مناسب شرایط شما وجود داشته باشد با شما تماس برقرار خواهند کرد. بهتر است بدانید که زبان دوم این کشور زبان انگلیسی است و کسی که قصد کار در این کشور را دارد باید به زبان مالزیایی یا انگلیسی تسلط کافی داشته باشد.

مهاجرت به مالزی

مهاجرت به مالزی از طریق خرید ملک

مهاجرت به مالزی

مهاجرت به مالزی از طریق خرید ملک یکی از راه‌های اخذ اقامت این کشور مسلمان است. این شیوه‌ی مهاجرت از طریق طرح خانه دوم امکان‌پذیر است. اشخاص بالای پنجاه سال که قصد اقامت در این کشور را دارند باید ثابت کنند که تمکن مالی دارند (سرمایه ای در حدود صد هزار دلار دارند) و هم چنین اجازه‌ی کار در این کشور را نخواهند داشت. اشخاصی که زیر پنجاه سال هستند تنها باید سرمایه ای در حدود پنجاه هزار دلار به بالا داشته باشند تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

مهاجرت به مالزی از طریق کارآفرینی

مهاجرت به مالزی

اگر شما بتوانید در کشور مالزی شرکتی را ثبت کنید یا در شرکتی سرمایه‌گذاری کنید مهاجرت به مالزی برایتان امکان‌پذیر خواهد بود. این شیوه به دو صورت ثبت شرکت یا شراکت در سهام و کارآفرینی مشترک انجام می‌شود. یکی از روش‌های اخذ اقامت کشور مالزی با ویزای کارآفرینی تاسیس رستوران و یا شرکت‌های واردات و صادرات است که معمولا سرمایه‌ی آن تماما توسط یک فرد خارجی تهیه می‌شود. این نوع ویزا معمولا دو یا سه سال اعتبار دارد و قابل تمدید است.

مهاجرت به مالزی از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش‌های کسب اقامت کشور مالزی ازدواج با یک فرد تبعه‌ی مالزی است. لازم به ذکر است که در این شیوه فردی که تابعیت مالزی را دارا است باید ثابت کند که تمکن مالی برای برطرف کردن نیازهای همسر خود را دارد؛ و از طرفی هم باید مدرکی برای صوری نبودن این ازدواج (صرفا برای دریافت اقامت کشور مالزی) ارائه دهد. فرزندی که از این ازدواج حاصل شود هم تابعیت کشور مالزی را دارا خواهد بود. شرایط اخذ این نوع ویزا با بقیه‌ی شیوه‌ها تفاوت دارد و باید به‌دقت بررسی شود. اگر فردی که تقاضای اخذ اقامت با این روش را دارد قبلا ازدواج کرده باشد و همسر او فوت شده باشد یا از هم جدا شده باشند، ارائه‌ی گواهی فوت و یا گواهی طلاق ضروری است.  خرید بلیط هواپیما تهران کوالالامپور