بهترین کشورها برای مهاجرت
امتیاز ما

مهاجرت به یک کشور دیگر می تواند یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز باشد. با مهاجرت، زندگی شما تماما تغییر خواهد کرد و چالش‌های زیادی روبه‌روی شما قرار خواهد گرفت. مردم به دلایل مختلفی ازجمله اشتغال، تحصیل، ازدواج و… تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. ازآنجائیکه مهاجرت مسیر زندگی را کاملا متحول می‌سازد، باید پیش از اقدام برای مهاجرت تمامی جوانب را بررسی کنید. ترجیحات شما برای مهاجرت چیست؟ امنیت، هزینه‌های ارزان، زندگی آرام و بدون دغدغه و چندین مورد دیگر ازجمله شرایطی هستند که باید حتما به آن‌ها توجه داشت. با مجله‌ی گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا ۱۰ کشور برتر جهان برای مهاجرت را بیشتر بشناسید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین کشورها برای مهاجرت

استرالیا

استرالیا یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط ایده‌آل زندگی، مانند آب‌وهوای عالی، سبک زندگی آرام و بدون استرس و کیفیت بالای زندگی، هرسال مردمان زیادی از سراسر دنیا به فکر مهاجرت به استرالیا می‌افتند. تعجبی ندارد که سه شهر بزرگ استرالیا، «پرت»، «آدلاید» و «ملبورن» به عنوان برخی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی شناخته شده‌اند.  خرید بلیط هواپیمای تهران سیدنی

بهترین کشورها برای مهاجرت

مکزیک

مکزیک یکی از کشورهای ایده‌آل برای مهاجرت است و همیشه مورد علاقه‌ی گردشگران و مهاجرین بوده‌ است. هزینه‌های پائین زندگی و آب و هوای گرم (که البته بستگی به شهر محل سکونت شما دارد) از دلایلی هستند که مهاجرین را به این کشور می کشانند. به‌علاوه، فرهنگ مردم مکزیک این کشور را به یکی از بهترین‌ کشورها برای یک زندگی خانوادگی تبدیل ساخته است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

ایسلند

ایسلند، این کشور زیبا و آرام، یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت به‌شمار می روند. جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده زیبا و نفس گیر، جذابیت فصل بهار در ایسلند و آرامش حاکم بر این سرزمین، آن را به کشوری امن و ایده‌آل برای مهاجرت تبدیل کرده است. در سال ۲۰۱۷، ایسلند توسط شاخص صلح جهانی به عنوان کشوری فوق‌العاده آرام برای زندگی انتخاب شد. در حقیقت، میزان ارتکاب به جرم و ناامنی در این کشور ناچیز است. این حقیقت در مورد دیگر کشورهای «نوردیک» مانند فنلاند نیز صدق می‌کند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

کانادا

برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور انگلیسی زبان را دارند و آسایش و امنیت برای‌شان اهمیت ویژه‌ای دارد، کانادا گزینه‌ای بسیار مناسب است. کانادا هم مانند ایسلند، یکی از آرام‌ترین کشورهای دنیا است. سه شهر از بهترین شهرهای جهان برای زندگی، «کلگری»، «تورنتو» و «ونکوور» در کانادا واقع شده‌اند. مهاجرت به کانادا

بهترین کشورها برای مهاجرت

فنلاند

اگر به دنبال آسایش و امنیت در کشور مقصد خود می‌گردید و به نظرتان آرامش کانادا و ایسلند کافی نیست و همچنان نگران امنیت خود هستید، کشوری بهتر از فنلاند پیدا نخواهید کرد. جالب است که بدانید، فنلاند امن‌ترین کشور جهان است. یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی، یعنی «هلسینکی» پایتخت کشور فنلاند است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

آلمان

آلمان نه‌تنها یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است، بلکه می تواند کشوری رویایی برای زندگی باشد. پایتخت زیبای این کشور و شهرها و روستاهایی که انگار از داستان‌های پریان بیرون آمده‌اند، تنها بخشی از ویژگی‌های آلمان هستند که این کشور را به کشوری ایده‌ال تبدیل کرده‌اند. هامبورگ یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی شناخته شده است. معماری فوق‌العاده و باشکوه مونیخ، این شهر را کاملا منحصربفرد ساخته است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

نیوزلند

اگر تمایلی به مهاجرت به اروپا ندارید، چطور است کشوری در آن سوی کره‌ی زمین را انتخاب کنید؟  کشور نیوزلند و طبیعت زیبایش همتا ندارند. اگر ذره‌ای طرفدار داستان‌ها و فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» باشید، نیوزلند برای شما ایده‌آل خواهد بود. مهاجرت به نیوزلند

بهترین کشورها برای مهاجرت

مالزی

برای افرادی که ترجیح می‌دهند به کشوری مسلمان مهاجرت کنند، مالزی گزینه‌ی بسیار خوبی است. مالزی به تازگی به عنوان مقصد برتر گردشگری برای گردشگران مسلمان انتخاب شده است.۶۰ درصد جمعیت مالزی مسلمان هستند و غذاهای متنوع و حلالی برای افراد مسلمان وجود دارد. این کشور از هر نظر برای مسلمانانی که قصد مهاجرت دارند مناسب است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

کاستا ریکا

برای افرادی که به دنبال شادی و روحیه‌ی خوب هستند، مهاجرت به شادترین کشور دنیا یعنی «کاستاریکا» می‌تواند یک تصمیم بسیار خوب باشد. کاستاریکا یکی از دوستانه‌ترین کشورهای دنیا است و بهشتی برای عاشقان طبیعت به‌شمار می‌رود. افرادی که به همراه خانواده و فرزندان‌شان مهاجرت می‌کنند می‌توانند این کشور را به عنوان بهترین کشورها برای مهاجرت انتخاب کنند زیرا در کنار مکزیک به عنوان یکی از کشورهای ایده‌ال برای زندگی خانوادگی انتخاب شد.

بهترین کشورها برای مهاجرت

هندوستان

اگر برای شما هزینه‌های زندگی شرط اول مهاجرت است، هندوستان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت  برای‌تان خواهد بود. هندوستان ارزان‌ترین کشور جهان است و هزینه‌های زندگی مانند خورد و خوراک و رفت‌وآمد بسیار ناچیز است.

بهترین کشورها برای مهاجرت