جاذبه های گردشگری تورنتو
امتیاز ما

«تورنتو» شهری رویایی و زیبا که در کنار سواحل دریاچه‌ی «اونتاریو» قرار گرفته‌است، یکی از مقاصد برتر گردشگری در آمریکای شمالی محسوب می‌شود و هرسال تعداد زیادی از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. مغازه‌های رنگارنگ، شب‌های زیبا و رستوران‌هایی با خوشمزه‌ترین غذاها و یک لیست بی‌پایان از امکاناتی که تورنتو را به یک شهر رویایی تبدیل کرده، همه از دلایلی هستند که این شهر را جزو مقاصد برتر گردشگری قرار داده‌است.  با مجله گردشکری دور و نزدیک همراه باشید تا لیستی از کارهایی را که هر گردشگری در سفر به تورنتو باید انجام دهد به شما معرفی کنیم.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

سری به بازار کنسینگتون بزنید

 جاذبه های گردشگری تورنتو

در حومه‌ی محله‌ی چینی‌ها «بازار کنسینگتون» قرار گرفته‌است. این بازار یک محله‌ی با فرهنگ‌های مختلف است که دارای خانه‌هایی رنگارنگ با سبک ویکتوریایی است. این محله به یک بازار تبدیل شده‌است. در دهه‌ی ۱۸۰۰، این محله‌ خانه‌ی کارگرانی بود که به آنجا مهاجرت کرده‌بودند. این منطقه در دهه‌ی اخیر با استقبال زیاد گردشگران و نویسندگان روبه‌رو شد. در این بازار مغازه‌های زیاد و متنوعی وجود دارد. می‌توانید از لباس‌فروشی‌ها، غذاخوری‌ها و حتی مغازه‌های لوازم دست‌دوم دیدن کنید. مراکز خرید تورنتو

 

از تنوع فرهنگ‌ها لذت ببرید

شهری پر از تنوع فرهنگی است. می‌توان گفت هر محله نماد یک فرهنگ است. گردشگرانی که به تورنتو سفر می‌کنند می‌توانند از غذاهای محلی مختلف و فعالیت‌های متنوعی که مخصوص اقوام مختلف است لذت ببرند. می‌توانید به محله‌ی «ایتالیای کوچک» بروید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو در فضای باز کافه «دیپلوماتیکو» لذت ببرید یا به خیابان‌های «گریک تاون» یا شهرک یونانی‌ها بروید و در خیابان‌هایی  که با الهام از پرچم یونان به رنگ آبی و سفید است قدم بزنید. فستیوال‌ های تورنتو  مخصوصا در فصل تابستان را فراموش نکنید.

به محله دیستیلری سری بزنید

 جاذبه های گردشگری تورنتو

محله دیستیلری یک منطقه‌ی تاریخی و قدیمی با معماری‌های «ویکتوریایی» است که دارای بوتیک‌های زیبا، کافه‌های کوچک و رستوران‌های زیادی است. امروزه این محله مکانی برای لذت‌بردن از فرهنگ و هنر و موسیقی است. در محله دیستیلری می‌توانید از گالری‌های هنر دیدن کنید و در خیابان‌های آجری قرمز‌رنگ  قدم بزنید یا دوچرخه‌سواری کنید. حتما از شب‌های محله دیستیلری دیدن کنید زیرا انرژی و شور و نشاط خاصی در هنگام شب پیدا می‌کند. بهترین هتل ها در تورنتو – هتل های ۴ ستاره تورنتو  – هتل های ۵ ستاره تورنتو

به فستیوال‌ های تورنتو و رویدادها بروید 

ماه‌های سرد زمستان بسیار طولانی هستند و شروع فستیوال‌ های تورنتو اولین نشانه‌ی آغاز هوای گرم هستند. سعی کنید حتما در یکی از این فستیوال‌ها شرکت کنید.

ساندویچ‌های نانوایی چرخ و فلک را امتحان کنید

 جاذبه های گردشگری تورنتوجاذبه های گردشگری تورنتو

بازار «سنت لارنس» از دو ساختمان تشکیل شده‌است. بخش شمالی بازار کشاورزان و عتیقه‌جات است و قسمت جنوبی محلی برای قصاب‌ها، ماهی‌فروشان و مغازه‌های فروش پنیر است. از همه‌ی این مغازه‌ها که گذشتید به نانوایی «کروسل» یا «چرخ و فلک» بروید و از ساندویچ‌های معروف این نانوایی که در بین کانادایی‌ها بسیار محبوب هستند امتحان کنید. خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو

 

غذای پوتین کانادایی را امتحان کنید

 جاذبه های گردشگری تورنتو

غذای پوتین کانادایی که هر روز محبوبیت بیشتری در غذاخوری‌ها و فودکورت‌ها پیدا می‌کند، پوتین کانادایی به علت محبوبیت روزافزونش در همه‌ی منوهای غذایی آمریکای شمالی یافت می‌شود. اصلیت پوتین کانادایی به مناطق روستایی «کبک» باز می‌گردد. کبک یک استان در شرق کانادا است که مردم آن به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. پوتین کانادایی از سیب‌زمینی سرخ‌شده که با پنیر و چاشنی‌های مختلف سرو می‌شود تهیه می‌شود که با خلاقیت‌هایی که در سرو آن وجود دارد به روش‌های مختلف و با اضافه‌کردن مواد غذایی دیگر سرو می‌شود.

امتحان کردن غذاهای خیابانی

بعد از پیاده‌روی‌های شبانه در خیابان‌های زیبا ( خیابان کینگ وست تورنتو )، یکی از کارهایی که شما را سرحال می کند، خرید غذا از غرفه‌های فروش غذاهای خیابانی است. هات داگ و دیگر غذاهای گوشتی و ترکیب آنها با زغال اخته و افرا، سوسیس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده یک تجربه‌ی متفاوت را برای شما رقم خواهند زد.

در خیابان کینگ وست تورنتو قدم بزنید

خیابان کینگ وست تورنتو نام منطقه‌ای زیبا و شیک است که به دلیل داشتن جوی فرهنگی و هنری، انرژی و معماری صنعتی شهرت دارد. در دهه‌ی اخیر این منطقه تغییرات زیادی پیدا کرده‌است. خیابان کینگ وست تورنتو پر از استودیو‌های هنر و موسیقی و مکان‌های عجیب و جالب برای صرف غذا است. اگر به دنبال تفریح و سرگرمی هستید، خیابان کینگ وست تورنتو مکانی مناسب برای شما است. در این مکان می‌توانید تا جایی که دوست دارید خرید کنید و در رستوران‌های درجه‌ یک غذا میل کنید.