جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند
امتیاز ما

در حالی که بسیار از بازدیدکنندگان روی سواحل، جنگل­ ها و شهرهای تایلند تمرکز دارند، روستاها و شهرهای زیبایی برای کاوش وجود دارد. بسیار از آنها پنجره ای به زندگی مردم تایلند و دارای جاذبه­ ها و فعالیت­ های جالب هستند. برخی از این مقاصد جذاب را به لیست خود در سفر به تایلند اضافه کنید. با ما در مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با زیباترین شهرهای و روستا های تایلند  که به جاذبه های گردشگری تایلند معروف هستند بیشتر آشنا شوید.    بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

شهر کوهستانی وانگ نام خیائو

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

« وانگ نام خیائو» یک شهر کوهستانی زیبا در «ناخون راتچاسیما» است که گاهی به عنوان سوئیس تایلند و از جاذبه های گردشگری تایلند شناخته می­ شود. گیاهان سرسبز و و تاکستان­ های پر بار در کنار آبشارها، زمین­ های گل و مزارع، تقریبا هر گوشه ­ای منظره زیبایی وجود دارد. این منطقه دارای تازه ­ترین هوا در تایلند است.

سنگلابوری

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند سنگلابوری

« سنگلابوری» در شمال استان «کانچانبوری» و در نزدیکی مرز میانمار واقع شده است. « سنگلابوری» یک مکان عالی برای تجربه آمیختگی فرهنگی وجوامعی است که هماهنگ در کنار یکدیگر زندگی می­کنند. از معابد زیبا و یک پل چوبی طولانی تا آب­ های درخشان که در برخی مکان­ ها ساختمان­ های « سنگلابوری» از آن سر برآورده ­اند، چیزهای زیادی برای دیدن در اینجا وجود دارد. بهترین هتل های ارزان تایلند

شهر ساحلی پای

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

«پای» یک شهر ساحلی جذاب و پرطرفدار پایین کوه است. در اصل روستای آرام «شن» بوده است و اکنون جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود و گردشگران زیادی را که به دنبال یک منطقه زیبا برای خنک شدن و گردش می­گردند، به خود جذب کرده است. آبشارها، دره ­ها و چشمه­ های آبگرم در دسترس هستند. نیازی نیست که به بازار بزرگ هفتگی روز چهارشنبه اشاره کنیم. جایی که مردم برای فروش صنایع دستی رنگارنگ و عجیبشان می ­آیند. جاذبه های گردشگری بانکوک

پتچابوری

جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

شهری با پیشینه سلطنتی طولانی، «پتچابوری» دارای ساختمان­ های برجسته با چندین غار جذاب است. پارک تاریخی «فرا ناکون خیری» و معبد «لوانگ» از آثار برجسته این شهر هستند. درحالی که دوستداران طبیعت می­توانند چیزهای بسیار جالبی در بزرگترین پارک ملی تایلند، «پارک ملی کاگن کراچان» ببینند. در یک مسیر کوتاه از شهر می­توانید به استان ساحلی با سواحل آرامی چون «چاآم» برسند. سفرهای یک روزه ی بانکوک

چیانگ خان

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

«چیانگ خان» منطقه ­ای زیبا در استان شمالی تایلند «لوئی» است. نشستن در کنار رودخانه «مکونگ» که درست از وسط «لائوس» عبور می­کند، بسیار آرامش بخش است. شهر کوچک و آرامی با تعداد کمی توریست بین­ المللی. خانه­ های سنتی چوبی در کناره رودخانه در یک خط قرار گرفته ­اند و دست فروشان صنایع دستی و غذا می­فروشند. صبح زود برای تماشای طلوع زیبای خورشید از «مکونگ» بیدار شوید، قبل از اینکه مردم برای خیرات به راهبان به خیابان بیایند. معبدهای تاریخی را ببینید و در حال تماشای غروب خورشید در کنار رودخانه قدم بزنید. خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک

لامپانگ

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

یکی دیگر از جواهرات شمال که از جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود، «شهر لامپانگ» است که بهترین مکان برای آموختن درباره پادشاهی «لانا» و غوطه ­ور شدن در مسیر زندگی شمالی است. اسب­ ها و گاری­ ها هنوز مردم را در خیابان­ های عجیب و جالب حمل می­کنند و معابد قدیمی و ساختمان­ های تاریخی بسیاری با سبک­ های معماری مختلف برای بازدید وجود دارند. حوزه رودخانه وانگ در کنار شهر قرار دارد و کوه­ های زیبا و پارک­ های ملی را می­توان در حومه شهر یافت. کوه ­هایی که به سبک بتکده­ ها تزیین شده ­اند حدود یک ساعت با شهر فاصله دارند.

خانم

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

«خانم» در طول خلیج تایلند در استان «ناخن سی تامارات» قرار گرفته است. منطقه ساحلی تعداد کمی از گردشگران خارجی را جذب کرده است اما یک منطقه تعطیلات محبوب برای مردم تایلند است. چندین ساحل و خلیج زیبا وجود دارند که دارای چشم ­انداز فوق ­العاده­ ی اقیانوس و جزایر نزدیک آن هستند و شما می­توانید روستای ماهیگیری آرام را کشف کنید و غذاهای دریایی که تازه از اقیانوس گرفته شده را سفارش دهید. غارها و آبشارهای نزدیک به جذبه بصری این منطقه افزوده است.

روستای بن مائور

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

روستای «بن مائور» در استان «ما هونگ سون» واقع شده است و این آخرین محل زندگی قبل از مرز تایلند-میانمار است. روستا در میان کوه ­ها، در کنار یک دریاچه قرار گرفته است. خانه ­های محلی از کاه گل و کاه برنج ساخته شده ­اند و با وی­زگی­های چینی تزیین شده ­اند. مزارع چای به اقتصاد محلی کمک زیادی کرده است و به روستا بوی منحصر به فردی داده است.

پارچوپ خیری خان

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

« پارچوپ خیری خان» یک شهر کوچک در استانی به همین نام است. شهر دارایدو خلیج با شن­ های نرم و سفید است و کوه ­های که می­توانید از آنها چشم ­انداز فوق العاده­ ای از اطراف داشته باشید. اینجا خانه دو نوع میمون است که به جاذبه های گردشگری تایلندمعروف شده است: بوزینه دم کوتاه و میمون­ های آرامتر برگخوار. چندین معبد نیز در این منطقه وجود دارند کا می­توانید از آنا بازدید کنید.

کوکرت

 جاذبه های گردشگری تایلند - زیبا ترین شهرهای تایلند

«کوکرت» یک روستای رودخانه ­ای زیبا است. خانه ­های این روستا به طور سنتی با سفال ساخته شده­ اند. در یک سفر روزانه از پایتخت می­ توانید سبک زندگی متفاوتی را ببینید و از فضای آرام آن استفاده کنید. مسیرهای آرام  آن به زمین­ های سرسبز و خانه­ های کوچک ختم می­شوند.