جاذبه های گردشگری تورنتو برج سی ان
امتیاز ما

مردم تورنتو شهر خود را بسیار دوست دارند و مناسبت­ های زیادی برای جشن گرفتن دارند. به عنوان بزرگترین کلان شهر کانادا، یکی از چند فرهنگی­ ترین شهر­های جهان است. از محله­ های پویا گرفته تا شگفتی­ های طبیعی، مکان ­های تاریخی و موزه ­ها تا مراکز خرید بزرگ و پارک­ های تفریحی، مطمئنا برای همه سلیقه ­ها چیزی در این شهر وجود دارد.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

جاذبه های گردشگری تورنتو

 

جاذبه های گردشگری تورنتو

برج سی ان و راه رفتن روی لبه آن

 

تورنتو را در ارتفاع تجربه کنید. به عنوان یکی از عجایب هفت­گانه دنیای مدرن، «برج سی ان»، ۵۵۳٫۲ متر (۱۸۱۵ فوت) ارتفاع دارد و برجسته­ترین جاذبه شهر و نماد شهر تورنتو است. شما می­توانید از منظره شهر و چشم­انداز «دریاچه اونتاریو» در بخش دیده­بان در ۳۴۶ متری لذت ببرید، روی کف شیشه ­ای و تراس بیرونی آن در ۳۴۲ متری قدم بزنید و چشم­ انداز بیرون را از نوک برج ببینید. همچنین شما می ­توانید در رستوران ۳۶۰ آن با منظره باورنکردنی گردان تورنتو غذا بخورید. تجربه «برج سی ان» در حال حاضر شامل قدم زدن در کناره آن است  پیاده ­روی با دستان آزاد به دور محیط بیرونی دور برج- بزرگترین پیاده ­روی دست آزاد روی دایره کامل در جهان. خرید بلیط تهران تورنتو

آکواریم ریپلی کانادا   

آکواریم ریپلی کانادا  خانه ۱۶۰۰۰ ساکن عجیب و غریب شهر، درست پایین «برج سی ان» در قلب منطقه تفریحی تورنتو قرار گرفته است. با بیش از ۱۲۵۰۰ متر مربع نمایشگاه آبی، آکواریم طولانی­ترین تونل نمایشی زیر آب در آمریکای شمالی، با بیش از ۵٫۷ میلیون لیتر آب و بیش از ۱۰۰ نمایش تعاملی و نمایشگاه، است. خودتان را برای دیدن خرچنگ های غول­پیکر، کوسه و ماهی­ های رنگارنگ از آبهای شور و شیرین سراسر دنیا آماده کنید و به نمایشگاه لمسی نزدیک شوید.

تالار هاکی مشاهیر

«تالار هاکی مشاهیر» دارای مجموعه گسترده­ای از لوازم و یادگار­های هاکی از سراسر جهان است. شما می­توانید با جام استنلی یکی از محبوب­ترین جوایز در ورزش حرف ه­ای، سلفی بگیرید. یا می­توانید بند کفش­ هایتان را محکم کنید و خودتان این ورزش محبوب کانادا را در یکی از ۵۰ محوطه یخی بیرون که در تمام شهر در طول زمستان باز است، امتحان کنید. بهترین زمان برای سفر به کانادا

کاسا لما

 جاذبه های گردشگری تورنتو

«کاسا لما» که به اسپانیایی به معنای «خانه ­ای روی تپه» است، به عنوان یک محل اقامت خصوصی در سال ۱۹۱۴ توسط یک تاجر کانادایی به نام «سر هنری پلات» ساخته شد. این مکان زیبا گردشگران را از سراسر دنیا به خاطر بوستان ­های سرسبز و اتاق­ های شیکش و حتی رویدادهای هالووین به خود جذب کرد. برای بازدید از بناهای تاریخی دیگر تورنتو، می توانید از خانه و باغ «اسپادینا» در همان نزدیکی دیدن کنید.

موزه سلطنتی اونتایو (ROM

«موزه سلطنتی انتاریو» بزرگترین موزه فرهنگ و تاریخ طبیعی کانادا و یکی از بزرگترین موزه­ های آمریکای شمالی است. موزه هر ساله بیش از یک میلیون بازدیدکننده را جذب می­کند. موزه دارای گالری­ های هنری وسیع و نمایشگاه­ های آثار باستانی و تاریخ طبیعی و دارای بیش از شش میلیون آیتم است. همچنین در منطقه «موزه گاردینر» برای آثار تاریخی و معاصر سفالی و موزه­ی منحصر به فرد «کفش بتا» وجود دارند که تنها چند دقیقه با «موزه آنتاریو» فاصله دارند.

جزایر تورنتو و سنترویل

سفر به جزایر تورنتو یک تجربه منحصر به فرد تابستانی است. حدود یک کیلومتر دورتر از ساحل، یک سفر دریایی کوتاه از اسکله «کوئین»، یک نمای کلی از افق شهر تورنتو به شما خواهد داد. با وجود جزایر متعدد برای کاوش، شما می­توانید تمام روز را در مسیرها و سواحل پیاده­روی کنید، از محوطه ­های پیک نیک و امکانات ورزشی لذت ببرید و قایق و کایاک اجاره کنید. پس از کاوش پیاده یا با دوچرخه در جزایر تورنتو، خانواده ­ها می­توانند از «پارک سنترویل» با بیش از ۳۰ سواری سرگرم کننده لذت ببرند. برخی از رویدادهای فضای باز در این جزیره برگزار می­شود.

 

مرکز ایتون تورنتو

«مرکز ایتون تورنتو» در مرکز شهر واقع شده استو یکی از محبوب­ترین جاذبه­ های توریستی شهر و شلوغ­ترین مرکز خرید آمریکای شمالی است. «مرکز ایتون» تاریخچه طولانی به عنوان یک بخش کلیدی در چشم­انداز خرده فروشی تورنتو دارد و در حال حاضر بیش از ۲۵۰ خرده فروش در این مرکز کار می­کنند. بعد از خرید بعد از ظهر می­توانید در یکی از هفت رستوران «مرکز ایتون» یا یکی از غذاخوری­ های شهر چیزی بخورید.

 

جاذبه های گردشگری تورنتوجاذبه های گردشگری تورنتو

 

آبشار نیاگارا

 

اگرچه با یک رانندگی ۹۰ دقیقه ­ای از شهر می ­توانید به آبشار برسید، اما این شگفتی جهان طبیعت را حتما باید ببینید. تقریبا ۷۵۰،۰۰۰ گالن آب در هر ثانیه از روی صخره ­ها پایین می­ریزد. شما می­توانید آبشار را از بالا تماشا کنید یا نزدیکتر به میان مه بروید. شما همچنین می­توانید به داخل آبشار با «سفر به پشت آبشار» که شامل ۳۸ متر آسانسور است و شما را به پشت پرده ضخیمی از آب می­برد. در این منطقه حتی تور هلی­کوپتر نیز وجود دارد. مجله گردشگری دور و نزدیک