فصل پاییز
امتیاز ما

با تمام شدن تابستان خیلی‌ها تصور می‌کنند که تعطیلات به پایان رسیده است. اما دو ماه اول پاییز بهترین زمان سفر هستند. خیلی از مقاصد برتر گردشگری که به دلیل محبوبیت زیاد اکثر اوقات بسیار شلوغ هستند در دو ماه پاییز به ایده‌آل‌ترین مقصد سفر تبدیل می‌شوند زیرا جمعیت بسیار کم‌تری به این مکان‌ها می‌روند و آب‌و‌هوا بسیار مطبوع است. به علاوه با سفر در فصل پاییز می‌توانید با هزینه‌ای کمتر و شرایطی آرام‌تر از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی دیدن کنید. امروز در مجله‌ی دور و نزدیک برترین مقاصد گزدشگری فصل پاییز را به شما معرفی خواهیم کرد.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

پاریس

 فصل پاییز پاریس

در فصل پاییز و در ماه‌های اکتبر و نوامبر پاریس شهری خلوت‌تر است. اگر در این فصل به پاریس سفر کنید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و می‌توانید بدون مزاحمت جمعیت زیاد گردشگران و تورهای گردشگری از این پایتخت رمانتیک دیدن کنید. به موزه‌ی «لوور» بروید و از آثار هنری دیدن کنید، سوار قایق‌های تفریحی شوید و روی خیابان‌های زیبا و سنگفرش پاریس بدون اینکه با عابران دیگر برخورد کنید قدم بزنید.  ۱۱ منطقه فتوژنیک در پاریس

 

ورمانت

 فصل پاییز ورمانت

«ورمانت» یکی دیگر از مکان‌هایی است که دیدن آن در فصل پاییز به گردشگران پیشنهاد می‌شود. در اوایل ماه سپتامبر رنگ‌های پاییزی درختان کم‌کم خود را نشان می‌دهند و طبیعت زیبای پاییزی ورمانت کم‌کم شکل می‌گیرد و در ماه اکتبر می‌توانید از دیدن مناظر طبیعی ورمانت که به رنگ‌های نارنجی، زرد، قرمز و قهوه‌ای درآمده‌اند لذت ببرید و عکس‌های زیبایی بگیرید. خرید بلیط تهران پاریس

رم

 فصل پاییز رم

افرادی که در رم زندگی می‌کنند ماه اکتبر را بهترین ماه برای گردش در شهر می‌دانند. در این ماه هوا نسبت به تابستان‌های داغ رم بسیار مطبوع است و می‌توان خیلی از محصولات خوشمزه‌ی این شهر را امتحان کرد. جمعیت زیاد توریست‌‌ها دیگر در خیابان‌ها دیده نمی‌شوند و شما می‌توانید این پایتخت ایتالیایی را در بهترین شکل خود ببینید.

 

دماغه کاد

 فصل پاییز دماغه کاد

دماغه‌ی کاد در شرقی‌ترین قسمت ایالت «ماساچوست» در ایالات متحده قرار گرفته است. این مکان پس از پایان فصل تابستان مکان محبوبی برای گردشگران می‌شود و می‌توانید با سفر به آن‌جا از هوای خنک، سواحل زیبا و غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

سانتورینی

 فصل پاییز سانتورینی

اوایل پاییز بهترین زمان برای بازدید از جزیره‌ی زیبای «سانتورینی» است. آب‌و‌هوا در این فصل هنوز کمی گرم است بنابراین می‌توان از آب دریا لذت کافی را برد. در فصل پاییز می‌توانید بدون این‌که دوربین‌ و تلفن‌های بی‌شمار گردشگران جلوی دیدتان را بگیرد از غروب زیبای آفتاب لذت ببرید.

ایبیزا

 فصل پاییز ایبیزا

«ایبیزا» که پرانرژی‌ترین قسمت اروپا در فصل تابستان است پس از پایان این فصل بسیار آرام‌تر می‌شود و می‌توانید در آرامش کامل از این جزیره‌ی زیبا دیدن کنید. با لذت بردن از هوای مطبوع و صرف نوشیدنی غروب آفتاب را در سواحل ساکت ایبیزا تماشا کنید. زمانی که در فصل پاییز ایبیزا را می‌بینید ممکن اشت دیگر قصد سفر به این جزیره را در تابستان نکنید. نکته حائز اخمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم.  خرید بلیط هواپیما تهران ایبیزا

هاوایی 

 فصل پاییز هاوایی 

«هاوایی» که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است پس از شروع فصل مدارس خیلی آرام‌تر از دیگر فصول می‌شود. در این فصل است که زیبایی واقعی جزایر هاوایی را می‌توانید بدون مزاحمت تماشا کنید. جمعیت کم‌تری از توریست‌ها در این جزایر حضور دارند و قیمت‌ها بسیار مناسب‌تر است. تجربه‌ی سفر به هاوایی در پاییز هرگز از خاطرتان نخواهد رفت.

کاپری

 فصل پاییز کاپری

«کاپری» همیشه پر از شلوغی و سرگرمی است. اما در ماه‌ها اول پاییز از این شلوغی کمی کاسته می‌شود. زمانی که در فصل پاییز به کاپری سفر می‌کنید می‌توانید در آرامش در خیابان‌ها قدم بزنید، به سواحل زیبای این جزیره بروید بدون آن‌که گروه‌های مختلف گردشگران آن‌جا را بیش از اندازه شلوغ کرده باشند و هر چقدر می‌خواهید «جلاتو» میل کنید بدون آن‌که در صف‌های طولانی بایستید. فقط برنامه‌ی خود را طوری تنظیم کنید که پیش از این‌که هتل‌ها و رستوران‌ها در یک نوامبر تعطیل شوند به آن‌جا بروید.

پرو

 فصل پاییز پرو

ماه اکتبر آخرین ماه از فصول گرم‌و‌خشک  پرو است بنابراین این کشور زیبای آمریکای جنوبی مقصدی ایده‌آل برای سفر است. می‌توانید در یک آب‌و‌هوای مناسب به «ماچوپیچو» بروید و از این مکان تاریخی و معروف دیدن کنید، به بازدید از «آمازون» بپردازید و از پایتخت غذایی این کشور به نام «لیما» دیدن کرده و از غذاهای خوشمزه‌ی آن امتحان کنید و جاهای دیدنی را در آرامش ببینید.

ویلفرانش سور مر

 

اگر می‌خواهید یک سفر با هزینه‌ای مناسب به یک منطقه‌ی ساحلی فرانسوی داشته باشید در فصل پاییز به «ویلفرانش سور مر» سفر کنید. این مکان نیم ساعت از موناکو و یک ساعت از کن فاصله دارد. در این فصل می‌توانید به‌راحتی از طبیعت و زیبایی این منطقه دیدن کنید بدون آن‌که با قیمت‌های بسیار گران مواجه شوید.

 

فصل پاییز ویلفرانش سور مر

 

لیسبون

 فصل پاییز لیسبون

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر شناخته می‌شود. امسال همه درباره‌ی این کشور صحبت می‌کنند. اگر می‌خواهید در آرامش کامل و بدون هزاران نفر گردشگری که در مکان‌های دیدنی حضور دارند به گردش بپردازید در فصل پاییز به «لیسبون» سفر کنید. فراموش نکنید از دسرهای معروف پرتغالی امتحان کنید. خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون.  برای اینکه از جاذبه های گردشگری لیسبون اطلاعات بیشتری کسب کنید مجله گردشگری دور و نزدیک را دنبال کنید.

لاس وگاس

 فصل پاییز لاس وگاس

«لاس وگاس» همیشه شلوغ است اما در فصل پاییز ، اواسط سپتامبر و اواسط اکتبر کمی خلوت‌تر می‌شود. در هر حال اگر می‌خواهید بهترین اوقات را در لاس وگاس داشته باشید و از شلوغی کلافه نشوید در ماه‌هایی که تعداد گردشگران بسیار زیاد است به این شهر سفر نکنید.