بازارهای کریسمس وین اتریش
امتیاز ما

از بازارهای دنج کریسمس و برف، تا توپ و کنسرت­ های سال نو زیبایی این فصل سرد را در برمی­گیرد. در  مجله گردشگری دور و نزدیک بهترین انتخاب­ های شما در وین در ماه ­های زمستانی را بیان می­ کنیم.  برای خرید بلیط هواپیما به مقصد اتریش به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.

در سفر به وین چه کارهایی انجام دهیم؟

از بازارهای کریسمس دیدن کنید

 بازارهای کریسمس وین اتریش

پایتخت اتریش برای نمایش ­هایش در طول جشن­ ها معروف است و همچنینی برای بهترین بازارهای کریسمس در اروپا. یکی از محبوب ­ترین و سنتی ­ترین بازارها درست در مقابل «کاخ بلورد» تشکیل می­شود، که شامل یک دایره از غرفه ­هایی است که صنایع دستی سنتی می فروشند و غرفه ­های بسیار زیادی که غذا و نوشیدنی گرم اتریشی عرضه می­کنند به همراه اجرای روزانه گروه خوانندگان. بازارهای «کارسپلتز»، «شون برن»، «فریانگ» نیز برای خرید کریسمس عالی هستند. بهترین شکلات وین را از کجا بخریم

 

اسکیت روی یخ

 اسکیت روی یخ وین اتریش

برخلاف اسکی، اسکیت روی یخ یک ورزش زمستانی است که تقریبا هر کسی می­تواند از آن لذت ببرد. از نوامبر تا ژانویه زمین­ های یخ زیادی در شهر وجود دارد از جمله در باغ «کاخ ویلهلمیننبرگ» و در مقابل «راتوس» برای میزبانی سالانه «رویداد­ یخی دریم». در طول کریسمس مساحت ۶۰۰۰ متر مربع یخ  بین «کنسرتوس وین» و «هتل اینتر کانیننتال» تشکیل می­شود که به شدت توسط گردشگران و مردم محلی شلوغ می­شوند. شما می­توانید کفش­های اسکیت را با چند یورو اجاره کنید یا کلاس آموزشی شرکت کنید. اگر این شهر یک سال بسیار سرد را تجربه کند، رودخانه دانوب نیز ممکن است یخ بزند و اسکیت­ بازان را به بازی در این زمین یخ طبیعی دعوت می­کند.

 

در یک قهوه خانه گرم شوید

 قهوه گرم وین اتریش

خوشبختانه گوشه­ های دنج بسیار زیادی برای پناه بردن از آب و هوای سرد وین وجود دارد اما هیچ جا بهتر از یک قهوه خانه سنتی در وین نیست. کافه ­ها منوهای خود را با برخی از غذاهای زمستانی تطبیق می­دهند اما همیشه یک انتخاب وسیع از کیک ها و شیرینی­ ها مانند «شکلات ساچرتورت» وجود دارد.

 

در یک ورزش زمستانی شرکت کنید

کرلینگ شاید یکی از محبوب­ترین ورزش زمستانی  نباشد، اما اگر در ماه­ های زمستان به وین سفر می­کنید نباید آن را ازدست بدهید. در زمین اسکیت در مقابل میدان شهر هشت مسیر کرلینگ وجود دارد و البته یک زمین کرلینگ کوچک نیز جلوی کانال قرار دارد که در آن ورزشکاران می­توانند مهارت خود را نشان دهند.

از برف تضمین شده لذت ببرید

 بازارهای کریسمس وین اتریش کرلینگ

اگرچه هیچ کس نمی­تواند مطمئن باشد، اما به طور کلی اتریش یک مقصد مطمئن برای تعطیلات زمستانی است البته اگر می­خواهید یک کریسمس سفید داشته باشید. در ماه دسامبر دمای هوا صفر درجه سانتیگراد است، بنابراین در هنگام بازدید شهر احتمال بارش برف بسیار زیاد است که بازار­های کریسمس را بسیار زیبا می­کند. برف همیشه وسیله سرگرمی بوده است. ۱۰ دلیل سفر به اتریش

 

فرهنگ در کنسرت­ ها و نمایش­ ها موج می زند

 

پایتخت اتریش به عنوان یک قدرت فرهنگی در اروپا شناخته شده است و نمایش ­ها و کنسرت­ های قابل توجهی را برای اجرا در سال انتخاب می ­کند. با این حال زمستان یکی از خاصترین زمان ­ها برای بازدید است البته اگر می­ خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید. نمایش ­های گوناگون از اپرا در «خانه اپرای وین» تا یک کنسرت کلیسای معمولی، انتخاب­ ها بسیار زیاد است.

بازارهای کریسمس وین اتریش

با یک غذای خوشمزه سوخت­گیری کنید

 

غذاهای اتریشی در طول زمستان غذاهای داخلی است. غذاهای شیرین و طعم­دار و پر کالری در یک آشپرخانه وینی را باید مدیون هوای سرد زمستان باشیم. از شاه بلوط کبابی تا سیب­زمینی سرخ­کرده در غرفه­ های کنار خیابان یافت ­می­شود. کسانی که علاقه زیادی به غذا دارند در این فصل انتخاب­ های بسیار زیادی دارند. برخی از غذاهای سنتی وین را متحان کنید و حتما راهنمای بهترین رستوران­ های شهر را مطالعه نمایید.

بازارهای کریسمس وین اتریش

تعطیلات آخر هفته را به اسکی بگذرانید

 

تعداد زیادی منطقه تفریحی برای اسکی وجود دارد که به سادگی با قطار یا اتومبیل در دسترس هستند. این بدان معنی است که شما می­توانید سفرآخر هفته ­ی خود را به دامنه­ های اطراف وین بروید. بهترین انتخاب ­ها «هو وند ویز» (عالی برای خانواده­ ها) و «سمرینگ» (که حدود۱۰۰ کیلوتری شهر واقع شده است) هستند.

بازارهای کریسمس وین اتریش

در آبگرم آرام بگیرید

کسانی به دنبال استراحت و کمی دوری از هوای سرد هستند باید به یکی از آبگرم­ های بسیار زیاد وین بروند از آنهایی که درون بوتیک­ هتل ­ها قرار گرفته ­اند تا آبگرم استخرهای شنا. در یکی از سوناهای وین در هوای سرد، حسابی عرق کنید.

بازارهای کریسمس وین اتریش

جشن سال نو

کنسرت سالانه سال نو در وین واقعا یک رویداد عظیم است که توسط ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان تماشا می­شود. با اجرای نمادی توسط گروه ارکستر شهر و سایر موسیقی دانان بین ­المللی تضمین می­کنیم یکی از بیاد ماندنی­ ترین اتفاقات برای شروع سال نو است.