کارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین-گردشگران بین ­المللی
امتیاز ما

آیا می­ خواهید بهترین رنگ ­ها پاییزی را در چین ببینید؟ از کوه­ های «جیلین» تا ذخایر «سیچوان» بهترین مناطق برای دیدن پاییز چین هستند. برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.

فصل پاییز در چین

رنگین کمانی از رنگ ­های زیبا در لکزیاگوکارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین---داخلی-۱

فکر می­ کنم زمانی که تصاویر «لکزیاگو» در نزدیکی «یونان» مرکزاستان «کانمینگ» را دیدید تصور کردید که این تصاویر حتما فتوشاپ هستند، اما زمین­ های رنگارنگ پلکانی کاملا واقعی هستند. ظاهر ناسازگار این منطقه به علت عدم نظارت دولت بر این ناحیه است که منجر به این شده است کشاورزان محلی کار خود را به هر روشی که دوست دارند انجام دهند. کاشت محصولات متنوع به شدت زمین را اکسیده کرده است. بهترین زمان برای بازدید از «لکزیگو» ماه نوامبر است که تضاد رنگ­ ها در اوج خود هستند. خرید بلیط هواپیمای تهران پکن

طبیعت جیوژایگوکارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین---داخلی-۲

هنگامی که مروارید استان «سیچوان» طبیعت «جیوژایگو» در اثر ۷ زلزله که در این منطقه در ۸ آگوست ۲۰۱۷ رخ داد به شدت آسیب دید. دولت مجبور شد این منطقه را به مدت یک سال برای تعمیر ساختمان ها فرو ریخته ببندد و به اکوسیستم اجازه دهد به عقب برگردد. قبل از زمین لرزه «جیوژایگو» در حال محبوب شدن بین گردشگران بین ­المللی بود، بنابراین اگر شما می­خواهید زیبایی ماورایی چین ، آب های کریستالی و درختان چند رنگ را ببینید بهتر است قبل از اینکه این طبیعت زیبا مملو از گردشگر شود به اینجا سفر کنید و بهترین زمان برای آن پاییز ۲۰۱۸ است.

برگ­ های پاییزی در دریاچه کانزکارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین---داخلی-۳

استان غربی چین «شینجان» پر از زیبایی­های طبیعی است اما دریاچه­ های آن باردید کننده بیشتری دارند. دریاچه هلالی «کانز»  به خاطر آب های فیروزه ­ای و اسطوره هیولای دریاچه مشهور شده است. اگرچه چشم­ انداز دریاچه در تمام سال زیبا است، اما «کانز» در پاییز واقعا می­درخشد. منظره درختان رنگارنگ اطراف آن و ترکیب آن با رنگ آبی دریاچه بسیار فوق ­العاده است.

روستای تاکوآنکارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین---داخلی-۴

در پایین «کوه های زرد» روستای «تاکوآن» که گاهی «تشانگ» خوانده می­شود قرار گرفته است. بیشتر سال این روستای خواب آلود تنها رها شده است. اگر چه در پاییز گردشگران برای تجربه یکی از زیباترین مناظر برگ­ های پاییزی به این روستا در چین می­آیند. از اواخر اکتبر تا پایان ماه نوامبر سایه ­ی از رنگ ­های  زرد، قرمز و نارنجی روی درختان می­افتد و تضاد بسیار زیبایی با خانه ­های روستایی سفید برای عکاسی ایجاد می­کند.  درخت آرزوها

در ینگشو گرم شوید


کارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین---داخلی-۵

شهر «ینگشو» در جنوب چین در نزدیکی «گیلین»، اخیرا مورد توجه گردشگران بین ­المللی قرار گرفته است، گردشگرانی که اکنون به دنبال درک چیزهایی هستند که مردم محلی هزاران سال است که می­دانند. اینجا یک مکان وافعا جذاب است. این شهر در میان صخره ­های سنگ­ آهک قرار گرفته است. تپه­ ها از «ینگشو» عبور می­کنند و به کناره رودخانه­ های «لی» و «یولونگ» می رسد. رودخانه­ هایی که گردشگران می­توانند در طول آنها تور قایقرانی بامبو داشته باشند. پاییز بهترین زمان برای بازدید از اینجاست. زمانی که فصل بارندگی فرابرسد دمای هوا در حدود ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مون کیک را در فستیوال اواسط پاییز بخوریدکارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین---داخلی-۶

هر سال جشنواره­ای در اواسط پاییز در پانزدهمین روز از هشتمین ماه  سال قمری برگزار می­شود. در این روز مردم چین فانوس روشن می­کنند و «مون کیک» را به عنوان هدیه به یکدیگر می­دهند. «مون کیک» دارای طعم شیرین لذت بخشی است و به شکل ماه درست می­شود و معمولا با لوبیا قرمز یا خمیر گل لوتوس پر می­شود. درحالی که دستور پخت سنتی همه جا پیدا می­شود، نانواها برای ایجا تغییرات در دستور آن و منحصر به فرد کردن این نان در رقابت هستند تا جایی که اخیرا نان پر شده با بستنی در میان مردم محبوب شده است. سوغات چین

صعود در دره ­ی «رد لیف» در جیلینکارهایی-که-می-توانید-در-فصل-پاییز-در-چین---داخلی-۷

کوه­ های «چانگبای» در «جیلین» در مرز کره شمالی و چین یک گوهر پنهان است. تعداد اندکی از گردشگران بین ­المللی به بالای آنها صعود می­کنند و معمولا در مسیر حوضه «دریاچه هون» که در بالای کوه آتشفشانی «پیکتو» و مرز دو کشور قرار گرفته است ، می نشینند. در حالی که «دریاچه هون» ارزش زمان گذاشتن را دارد اما سعی کنید «دره رد لیف» را از دست ندهید. دره هر چند کوچک است اما دارای گونه­ های متعددی از گیاهان قرمز برگ است و اوایل پاییز اوج رنگ ­های زیبای این گیاهان است.