مقصد_گردشگری_برای_آفتاب_زمستان_شاخص
امتیاز ما

 زمانی که ماه­ ها خورشید را نمی­ بینید و هوا بنظر نمی­ رسد به جز بادهای سرد، ابرهای خاکستری و بارندگی چیز دیگری را به شما نشان ندهد، شما آرزو می­کنید تابستان زودتر از راه برسد. درحالی که تعطیلات آفتابی زمستانی اغلب به معنای پرواز­های طولانی است، لیست ما از هشت نقطه داغ در سراسر جهان است که شاید برخی از آنها از شما خیلی دور نباشند و همچنان دمای هوای آنها ۱۹ درجه سانتیگراد یا بالاتر باشد.  در ادامه با .مجله گردشگری دور و نزدیکبا ما همراه باشید.

 

 

جزایر قناری

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

اگر به این فکر می­کنید که برای آفتاب زمستانی به کجا بروید، جزایر قناری بهترین گزینه است. در حقیقت جزایر قناری که شامل جزایر همیشه شلوغ «تنریف»، «فورتاونچورا»، «گران کاناریا» و «لانزاروته» است، یکی از قابل اطمینان­ ترین زمستان­های آفتابی اروپا را، با درجه حرارتی حدود ۲۰ درجه سانتی­گراد را دارد. این موضوع به این دلیل است که درست در ساحل شمال غربی آفریقا قرار گرفته است و این اطمینان را به شما خواهد داد که در کنار ساحل آفتاب گرمی خواهید داشت.

«لنزاروته» را با مناظر آتشفشانی دیدینی ، «تانریف» با پارک­ های آبی که تمام سال باز هستند و «گران کنریا» با سواحل شنی گسترده­اش و پارک خانواد­گی «پامیلتوس» تصور کنید. هر جزیره ­ای را که انتخاب کنید، هوای دلپذیر و دمای­ هوای عالی برای شما تضمین شده است تا بتوانید پیاده درامتداد ساحل قدم بزنید و غروب خورشید را تماشا کنید.

 

مکزیک

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

علی رغم این واقعیت که اوسط زمستان سردترین زمان در مکزیک است، درجه حرارت فقط کمی پایین­تر از ۳۰ درجه سانتی­گراد خواهد بود، با بارندگی بسیار کم و آفتاب فراوان در سواحل کارائیب. اقامتگاه گرمسیری «کانکون» در این زمان خشکترین  فصل خود را می­گذراند و همه کسانی را که به دنبال آفتاب زمستانی می­گردند از سراسر دنیا به سواحل کارائیب می­کشاند سواحلی با شن­های سفید و دریای فیروزه­ای.

«کانکون» یک مقصد عالی برای کسانی است به دنبال سرزندگی و شلوغی یک شهر و پر جنب وجوش بودن رستوران­ های و کافه ­های آن هستند و از بازدید از سایت ­های باستانی مایا شگفت ­زده می شوند. شانس غواصی را از دست ندهید و حتما از موزه زیر آب دیدن کنید.

 

فلوریدا  

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

آمریکا شاید اولین جایی نباشد که برای یک تعطیالت آفتابی به آن فکر می­کنید. اما یک مقصد خاص برای آفتاب زمستانی در آمریکا وجود دارد – فلوریدا.

دمای هوا در حالت آفتابی به ندرت پایین تر از ۲۰ درجه سانتیگراد می­رود، و دریا همچنان گرم گرم است. این به این معنا است که شما می­توانید بعد از ظهر از شنا و صبح از استراحت در کنار ساحل لذت ببرید.

 

مراکش

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

برای برخی آفتاب ملایم تابستانی و بازدید از یک مقصد عجیب و غریب بدون پرواز طولانی، می­تواند مراکش باشد. این مقصد آفریقای شمالی بدون شک گرمترین مکان در لیست حاضر نیست اما بسیار گرمتر از زمستان در کشور ماست.

در حالی که دمای هوا در روزهای سرد پاییز به ۱۴ تا ۲۰ درجه سانتیگراد می­رسد و این بدان معناست که شما می­توانید معماری، کافه ­ها و بازارهای پر جنب و جوش مراکش را بدون اینکه نیاز داشته باشید لباس زیادی بپوشید، رصد کنید.  بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

 

دبی

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

اگر به این فکر می­کنید که به یک مقصد آفتابی بروید اما به دنبال تفریحاتی بیش از یک ساحل هستید، دبی مکان مناسبی برای شما است. این شهر برجسته و درخشان در امارات متحده عربی پر شده است با آسمان­خراش­های بلند، مراکز خرید جهانی و پارک­های حیوانات دریایی. برای دیدن همه اینها باید انتظار دمایی بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد را داشته باشید. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران را با قیمت مناسب خریداری کنید.

به عنوان مثال در «برج خلیفه» بلندترین برج جهان غذا بخورید، در امتداد خلیج قایق سواری کنید و «پالم جمیرا» را ببینید و یا هیجان را در پارک تفریحی سرپوشیده­ی «دنیای هیجان آی ام جی» تجربه کنید. با توجه به این که این مقصد بیابانی بیشتر سال بسیار گرم است، زمستان بهترین زمان سال برای گذراندن تعطیلات در دبی است و لذت بردن از آفتاب زمستانی است .

 

تایلند

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

اگر به دنبال یک آفتاب زمستانی هستید، در آسیای شرقی حتما جایی برای شما وجود دارد. در واقع تایلند یکی از مطمئن ­ترین آب و هواهای گرم را برای کسانی که به دنبال آفتاب هستند، دارد. تغییر در فرهنگ که احساس عجیبی به شما می­دهد و در کل همه چیز در تایلند بسیار جالب است و اصلا شبیه چیزهایی که در خانه دیده ­اید نیست. دمای هوا در برخی از نقاط کشور در زمستان به ۲۰ درجه سانتیگراد هم رسیده است اما حداکثر درجه حرارت اغلب به ۲۸ درجه سانتیگراد می­رسد. بنابراین حتما همه­ ی کمد لباس را با خود بیاورید. مراکز تفریحی تایلند

 

قبرس

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

این جزیره در شرق مدیترانه بیشتر به خاطر تفرجگاه­ های ساحلی­ «پافوس»، «لارناکا»، «لیماسول» و «آییا ناپا» مشهور است، که از دمای معتدل ۲۲ تا ۲۳ درجه سانتیگراددر طول روز و ۱۲ تا ۱۳ درجه درطول شب در زمستان برخوردار هستند. این بدان معنی است که علاوه بر برخورداری از ۳۴۰ روز آفتابی در طول سال، قبرس گرمترین زمستان را در میان تمام کشورهای مدیترانه ­ای دارد به این دلیل که جزیره در ۷۵ مایلی سوریه در خاورمیانه واقع شده است. خرید ارزان بلیط تهران ارجان| بلیط ارجان تهران

جاذبه های توریستی ارجان

بهترین نقاط برای غواصی در قبرس

باربادوس 

 آفتاب زمستانی دبی قبرس جزایر قناری

فقط ۱۳ درجه شمالی از خط استوایی جزیره کرائیبی باربادوس قرار گرفته است و از آب و هوای گرمسیری و درجه حرارت گرم در تمام سال برخودار است. فصل بدون باران که از ماه ژانویه آغاز می­شود. بنابراین کسانی که به دنبال آفتاب هستند می­توانند در سواحل ابریشمی باربادوس که دمای آن حدود ۲۸ درجه سانتیگراد است، حمام آفتاب بگیرند. دریا نیز دارای درجه حرارت ۲۷ درجه سانتیگراد با امواج ملایم در کنار ساحل شرقی است.باربادوس بهشت غذا دوستان است، با غذاهای دریایی فوق ­العاده و غذاهای «باجان» که ترکیبی از غذاهای هند غربی، اروپا، آفریقا و کارائیب است.