ویزای تحصیلی استرالیا
امتیاز ما

استرالیا را معمولا با شهر سیدنی می­شناسیم. این کشور زیبا ششمین کشور بزرگ دنیا است. کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا است و امید به زندگی مردم آن ۸۲٫۵ سال است و آمار نشان می­دهد مردم این کشور مردم شاد و خوشحالی هستند. از آنجا که استرالیا یک کشور مهاجرپذیر است تنوع فرهنگی بالایی دارد. استرالیا همیشه یکی از کشورهای ایده‌آل برای افرادی که قصد مهاجرت داشته‌اند بوده است. علت این امر، اقتصاد قوی کشور استرالیا و نرخ پائین بیکاری در این کشور است. این کشور مهاجرپذیر سالانه تعداد زیادی مهاجر به خود جذب می‌کند. استرالیا خدمات آموزشی بسیار خوبی نیز دارد و افراد زیادی برای تحصیل به این کشور می‌روند. مجله‌ی گردشگری دورونزدیک

شرایط دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

 ویزای تحصیلی استرالیا

 

آموزش در استرالیا

مدارس استرالیا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می­شوند و نام نویسی دانش­­آموزان در نزدیکی محل زندگی­شان صورت می­گیرد.استرالیا دارای ۳۸ دانشگاه دولتی و ۲ دانشگاه خصوصی است. دانشگاه‌های استرالیا یکی از با کیفیت‌ترین دانشگاه‌های جهان است که تعداد زیادی از دانشجویان بین‌المللی در آن تحصیل می‌کنند. برترین دانشگاه­ های استرالیا در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند.تمام مراکز آموزشی استرالیا پذیرای دانشجویان خارجی­ هستند. بزرگترین صادرات کشور استرالیا خدمات آموزشی است و این موضوع باعث جذب دانشجویان زیادی از سراسر دنیا شده است. سیستم آموزشی استرالیا دانشمندان و نوابغ زیادی به دنیا عرضه کرده است. خرید بلیط هواپیمای تهران سیدنی

هزینه زندگی در استرالیا

هزینه زندگی در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت است. گرانترین شر برای زندگی شهر سیدنی است و ارزان­ترین شهر مرکز استان آدلاید می­باشد. اجاره خانه بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار درهفته است. هزینه قبوض بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار در ماه و هزینه مواد غذایی از ۷۰ تا ۱۲۰ دلار در هفته تخمین زده می­شود. هزینه حمل و نقل نیز بین ۶۰ تا ۸۰ دلار در هفته با ماشین شخصی خواهد بود. بنابراین هزینه زندگی برای یک زوج در استرالیا بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ دلار تخمین زده می­شود. و شما اگر می­خواهید ویزای تحصیلی بگیرید باید شرایط مالی لازم را داشته باشید. برای خرید بلیت هواپیما  به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.

ویزای تحصیلی استرالیا

اگر قصد تحصیل در یکی از مراکز آموزشی معتبر در استرالیا را دارید، ویزای تحصیلی استرالیا به شما تعلق می‌گیرد. با دریافت ویزای تحصیلی استرالیا فرد متقاضی قادر خواهد بود در این کشور تحصیل کند. به منظور تحصیل در استرالیا، باید در یکی از موسسه‌های برتر آموزشی پذیرفته شده باشید و از نظر مالی نیز شرایط زندگی و تحصیل در استرالیا را نیز دارا باشید. یکی از مزایای تحصیل در استرالیا این است که همراهان وابسته نیز می‌توانند در این مسیر همراه متقاضی باشند. معمولا ویزای تحصیلی به مدت ۵ سال اعتبار دارد و در صورت تکمیل بودن مدارک مورد نیاز، طی ۴ هفته نتیجه‌ی نهایی به متقاضی اعلام می‌گردد. هزینه‌ی دریافت ویزای تحصیلی برای فرد متقاضی حدودا ۵۵۰ دلار است. اگر همراه نیز دارید، هرکدام هزینه‌ای جدا خواهند داشت.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

دارا بودن شرایط مالی برای زندگی و تحصیل در استرالیا

دارا بودن مهارت کافی در زبان انگلیسی

تائیدیه پزشکی و سلامت

الزامات قانونی موقت یا GTE

پر کردن فرم درخواست ویزای تحصیلی استرالیا و پرداخت هزینه‌ی دریافت ویزا

پس از تائید شدن این مراحل، زمانی برای مصاحبه به شما اعلام می‌گردد.

الزامات قانونی موقت یا GTE

به منظور دریافت ویزای تحصیلی استرالیا، فرد متقاضی باید اداره‌ی مهاجرت را قانع کند که تنها به قصد تحصیل وارد کشور استرالیا می‌شود و پس از پایان تحصیلات خود، به کشورش باز خواهد گشت. برای اثبات این مطلب باید شواهد و مدارک کافی برای ارائه دادن به افسر مهاجرت داشته باشید. شرایط اقتصادی و سیاسی کشور شما، سوابق مهاجرتی وشرایط  زندگی و کسب و کار شما در کشور خودتان از جمله عوامل موثر بر GTE هستند. البته اگر آینده‌ی تحصیلی و کاری شما مورد نیاز بازار کار و اقتصاد استرالیا باشد، این طرح شامل حال شما نمی‌شود.