اجاره ی خانه
امتیاز ما

تازه‌ترین پژوهش انجام شده نشان می‌دهد که ۳۰ شهر در جهان وجود دارند که از فرصت‌های طلایی برای اجاره ی خانه برخوردارند. پس از تجزیه و تحلیل ۶۷ مرکز داده‌پردازی مشخص شد که شاخص‌ها و معیارها برای انتخاب شهر سالم مطلوب اجاره ی خانه عبارتند از: امکانات برای تغییر دنیا، کیفیت زندگی و مسایل اقتصادی. محققان نگاه ویژه به زیرساخت، پایداری، آموزش، حمل و نقل، سلامت و موارد مشابه برای تعیین رده‌بندی داشته‌اند. با مجله‌ی گردشگری دورونزدیک همراه باشد.

بررسی‌ صورت گرفته نشان می‌دهد که شهر لندن واجد عنوان شهر فرصت‌ها در جهان است زیرا برخوردار از سرمایه فکری و ابتکار در نوآوری است. سنگاپور با اختلاف جزیی در رتبه دوم قرار دارد.

اما صرف موضوعات زیرساخت و سرمایه فکری مشخص نمی‌کند که شهرها تا چه اندازه مقرون به صرفه است و کیفیت کلی زندگی دارد. از این رو، پژوهشگران در مرکز رنت کافه در تحقیقات خود پا را فراتر گداشته و داده‌ها و اطلاعات مرکز پی دابلیو سی را در خصوص ۳۰ شهر برتر جهان مناسب اجاره مورد مداقه و بررسی قرار داده‌اند. روی هم رفته، در هنگام تعیین قابلیت مقرون به صرفه بودن واقعی منطقه مشخص شد تهیه فهرست میانگین در خصوص مبالغ اجاره از شهرهای متعدد بدون در نظر گرفتن درآمد متوسط کافی نیست.

چنان چه شما در حال گذران (دور انداختن؟) ۵۰ درصد از درآمد خود بابت اجاره ی خانه هستید، به طور قطع بر شاخص‌های قابلیت زندگی و رفاه مالی شخصی، به ویژه در مقایسه با شهرهایی دارد که نسبت اجاره به درآمد ۳۰ درصد است، تأثیر منفی می‌گذرد.

بر اساس گزارش‌های مرکز رنت کافه: «به طور رایج و معمول، هزینه‌های اسکان از ۳۰ درصد درآمد خانوار فراتر می‌رود که مرحله هشدار است.» رای خرید بلیت هواپیما  به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.

محققان نیز نوشته‌اند: «شهرهایی مد نظر بوده‌اند که میانگین اجاره ی خانه در آنها ۳۰ درصد یا کمتر از درآمد متوسط خانوار بوده است. همچنین فهرست تهیه شده شهرها به دو بخش تقسیم می‌شود: «شهرهای با ۳۱ تا ۵۰ درصد اجاره ی خانه نسبت به درآمد و شهرهای گران قیمت بالای ۵۱ درصد اجاره نسبت به درآمد.»

۱۰ شهر برتر جهان به لحاظ اجاره ی خانه بر اساس نسبت اجاره به درآمد

کوالالامپور، مالزی

اجاره ی خانه

کوالالامپور پایتخت مالزی و بزرگترین شهر این کشور است. از آنجا که مالزی یک کشور مسلمان است، سفر به این کشور برای ما ایرانی­ها می­تواند هیجان­انگیز باشد. شهر کوالالامپور یکی از جاذبه­های گردشگری جنوب شرقی آسیا است و این شهر با ۸٫۹ میلیون بازدیدکننده در سال ششمین شهر پربازدید جهان است.

مسکو، روسیه

 اجاره ی خانه

مسکو به خاطر زمستان­های بسیار سردش مشهور است. روسیه با داشتن جاذبه­های تاریخی، بناهای فوق­العاده و طبیعت زیبا می­تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند. مسکو یکی از قدیمی­ترین شهر­های جهان است. متروی مسکو زیباترین و مشهورترین متروی جهان است که با معماری منحصر به فرد و دسترسی آسان یکی از مهمترین جاذبه­های شهر مسکو است.

ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ بزرگترین شهر آفریقای جنوبی است. یکی از ۵۰ شهر بزرگ دنیا و بزرگترین شهری که به هیچ رودخانه، دریاچه یا ساحل دریا نزدیک نیست. این شهر یک شهر سرزنده و پر جنب و جوش است که به یک مقصد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.

اجاره ی خانه

بوگوتا، کلمبیا

بوگوتا پایتخت کلمبیا شهری زیبا با مردمانی بسیار شاد است. وجود مسیرهای پیاده­روی طولانی، مسیرهای دوچرخه سواری و فضاهای عمومی فوق­العاده از ویژگی­های این شهر است.

اجاره ی خانه

ریو د ژانیرو، برزیل

ریودوژانیرو دومین شهر بزرگ برزیل و یک شهر بسیار سرزنده است. مهمترین جاذبه­ های این شهر مجسمه مسیح بر بام شهر و سواحل زیبای آن هستند.

اجاره ی خانه

سائوپائولو، برزیل

سائوپائولو یکی از جذاب­ترین شهرهای برزیل است که در جنوب شرقی آن قرار دارد. این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان و بنابراین یک شهر جذاب برای زندگی است.

اجاره ی خانه

پک، چین

پکن پایتخت چین یکی از پرجمعیت­ترین شهرهای جهان است. سابقه تاریخی این شهر به حدود سه هزار سال پیش می­رسد.

 اجاره ی خانه

 

شانگهای، چین

شانگهای با جمعیت ۲۴ میلیونی پرجمعیت­ترین شهر جهان محسوب­ می­شود. این شهر یکی از مهمترین بنادر چین و رابط میان چین و دنیای خارج است.

 اجاره ی خانه

سیدنی، استرالیا

سیدنی بزرگترین شهر استرالیا و قاره اقیانوسیه است. سیدنی نماد کشور استرالیا است و شهری با تنوع قومی، فرهنگی و نژادی فراوان است.

 اجاره ی خانه

میلان، ایتالیا

میلان مرکز مد در ایتالیا و دومین شهر پر جمعیت آن است. میلان شهری زیبا و مدرن است و از سابقه تاریخی طولانی برخوردار است.

اجاره ی خانه