سفر کم‌هزینه به سئول سفر به سئول
امتیاز ما

اگر با برنامه‌ریزی پیش بروید و امکانات خود را بررسی کند، پرهزینه‌ترین بخش سفر به سئول فقط بلیط هواپیما خواهد بود. امروز در مجله‌ی گردشگری دورونزدیک فعالیت‌هایی را برای شما جمع‌آوری کردیم که به شما کمک می‌کند یک سفر کم‌هزینه به سئول از نظر بازدید از جاذبه‌های گردشگری، غذا خوردن و اقامت داشته باشید. برای خرید بلیط هواپیما  به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.

سفر کم‌هزینه به سئول

بازدید از دهکده هانوک بوکچان

 سفر کم‌هزینه به سئول سفر به سئول

سفر به سئول بدون بازدید از دهکده‌ی سنتی «هانوک» کامل نمی‌شود. در این دهکده می‌توانید از نزدیک خانه‌های سنتی کره‌ای را ببینید. افرادی که به‌دنبال یک سفر کم‌هزینه به سئول هستند در این مکان بیشترین لذت را می‌برند زیرا بازدید از این مکان رایگان است و می‌توانید آزادانه در کوچه‌های باریک این دهکده‌ی زیبا قدم بزنید و عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید. کافه‌ها و مغازه‌های زیبای کوچکی نیز در این دهکده وجود دارند که برای گردشگران بسیار جالب هستند. خرید بلیط هواپیما تهران سئول

بازدید از موزه های رایگان

به افرادی که به‌دنبال یک سفر کم‌هزینه به سئول هستند این منوید را می دهیم که موزه‌های زیادی در سئول وجود دارد که بازدید از آن‌ها کاملا رایگان است. یکی از جالب‌ترین موزه‌های رایگان موزه‌ی ملی کره است. با بازدید از موزه‌ی ملی کره می‌توانید با فرهنگ و تاریخ این کشور بیشتر آشنا شوید. موزه‌ی ملی فولکلور کره نیز رایگان است. جاذبه های گردشگری سئول

بازدید از بازار ماهی نوریانگجین

 سفر کم‌هزینه به سئول سفر به سئول

بازار ماهی «نوریانگجین» یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش ماهی در کره است که می‌توانید در‌ آن محصولات تازه‌ی دریایی را خریداری کنید. این بازار از صبح خیلی زود تا نیمه‌های شب باز است و مکان جالبی برای تماشای زندگی عادی مردم و عکاسی است. درحالی‌که مردم و فروشندگان را تماشا می‌کنید می‌توانید در طبقه دوم این بازار با قیمت مناسبی یک غذای دریایی برای خود سفارش دهید.

اقامت در معبد

برای بازدید از معابد بودایی کره نیازی نیست حتما بودایی باشید. سئول دارای معابد شگفت‌انگیزی است که هر کدام چندصد سال قدمت دارند و دارای معماری‌های بی‌نظیری هستند. یکی از مهم‌ترین معابد سئول «بون گونسا» در گانگنام است. این معبد در سال ۷۹۴ ساخته شد و یکی از قدیمی‌ترین معابد کشور کره جنوبی است. به‌علاوه بلندترین مجسمه‌ی بودا نیز در این معبد قرار دارد.

رفتن به کافه حیوانات

سفر کم‌هزینه به سئول سفر به سئول

 

کافه‌های جالب زیادی در سئول وجود دارند که علاوه بر خوردن غذا و نوشیدنی می‌توانید سرگرمی‌های بیشتری در آن‌ها پیدا کنید. کافه‌های حیوانات از جمله این کافه‌ها هستند که می‌توانید در آن‌ها حیواناتی از قبیل گربه، سگ، پرنده، گوسفند، راکون و … را ببینید. ویژگی جالب این کافه‌ها این است که شما تنها پول یک نوشیدنی را پرداخت می‌کنید اما می‌توانید تا هر زمان که بخواهید در آن‌جا بنشینید و با این حیوانات کوچک و دوست داشتنی بازی کنید. شما حتی می‌توانید تلفن و لپ‌تاپ خود را در این کافه‌ها شارژ کنید و کارهای روزمره‌ی خود را انجام دهید.

خوردن غذاهای کره‌ای

 سفر کم‌هزینه به سئول سفر به سئول

خورد و خوراک بخش دیگری از هزینه های مسافرت می باشد که در اینجا به شما پیشنهاد می شود برای کم کردن هزینه سفر به سئول این رستوران هارا امتحان کنید. غذاهای محلی کره‌ای بسیار ارزان‌تر از غذاهایی هستند که در رستوران‌های غربی سرو می‌شوند. اگر می‌خواهید پول کم‌تری برای غذا بپردازید، غذاهای خیابانی کره را امتحان کنید. «کیمباب» رول‌هایی برنجی است که با سبزیجات و گوشت پر شده است و در هر گوشه‌ای از شهر با قیمت بسیار کمی فروخته می‌شود. افرادی که غذاهای تند دوست دارند می‌توانند «توپوکی» را امتحان کنند. این غذای کره‌ای کیک‌های برنجی است که در سس فلفل قرمز مزه‌دار شده است. «رامن» معروف‌ترین غذای آسیایی است. این غذا بسیار آسان و البته ارزان‌قیمت است و در هر کجای سئول که باشید می‌توانید با مبلغ بسیار کمی از مغازه‌ها یا رستوران‌های محلی رامن خریداری کنید.

سفر کم‌هزینه به سئول سفر به سئول

«بیبیمباپ» یک کاسه برنج است که با سبزیجات و سس چیلی مخلوط شده است. درواقع این غذا، غذای ملی کره است. بیبیمباپ را می‌توانید از رستوران‌های کره‌ای خریداری کنید. این غذا نیز یک غذای ارزان‌قیمت است.

اقامت ارزان در سفر به سئول

سفر کم‌هزینه به سئول سفر به سئول

و مهمترین بخش در کم کردن هزینه سفر به سئول بحث اقامت است. هتل «میونگ دونگ» که در خیابان میونگ دونگ قرار گرفته است یک هتل ارزان‌قیمت و زیبا است که مبلغ زیادی از گردشگران برای اقامت دریافت نمی‌کند. آشپزخانه‌ی هتل مشترک است، کامپیوترهایی مجهز به اینترنت دارد و خدمات لباسشویی نیز انجام می‌‌دهد. هزینه‌ی اقامت در این هتل شبی ۳۰ دلار است. هاستل زیبای «ایتوون» اتاق‌های زیادی را برای بودجه‌های مختلف فراهم کرده است. اگر بودجه‌ی خیلی کمی دارید می‌توانید از اتاق‌های ۸ تخته که مخصوص خانم‌ها و آقایان به‌صورت جداگانه هستند و تنها شبی ۱۲ دلار قیمت دارند استفاده کنید. اتاق‌ها خصوصی شبی ۴۸ دلار قیمت دارند. هاستل ایتوون در محل مناسبی قرار گرفته است و تنها ۳۰ دقیقه با متروی ایتوون فاصله دارد. ارزان‌ترین اقامتگاه در سئول «جیمجیل بانگ» نام دارد. زمانی که بلیط ورودی خود را به قیمت ۱۰ هزار وون یا ۱۰ دلار تهیه کردید می‌توانید ۲۴ ساعت در این مکان بمانید و به اسپا، استخر و سونا دسترسی داشته باشید. اگر قصد استراحت هم داشته باشید امکانات خوبی برای خوابیدن پیدا می‌شود. با وجود این‌که در کنار افراد زیادی در جیمجیل بانگ اقامت دارید اما می‌توانید صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های خود انجام دهید.