خیابان لارامبلا
امتیاز ما

اگر به بارسلونا سفر می‌کنید باید بدانید که خیابان لارامبلا از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر است. خیابان لارامبلا در مرکز شهر قرار دارد هم گردشگران و هم مردم بارسلونا را جذب زیبایی‌های خود می‌کند. اگرچه گفته می‌شود در خیابان لارامبلا گردشگران زیادی دیده می‌شوند اما کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در این خیابان معروف و زیبا انجام دهید. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا با این فعالیت‌ها بیشتر آشنا شوید.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

راه رفتن بر روی آثار هنری در خیابان لارامبلا

خیابان لارامبلا

 

لارامبلا تاریخچه‌ی عمیقی دارد اما امروزه مردم بدون این‌که لحظه‌ای به آن فکر کنند از این خیابان عبور می‌کنند. برای مثال آثار هنری «ژوان میرو» است که توسط خود او بر روی خیابان کشیده شده است. این اثر هنری کاشی‌هایی است که به صورت دایره‌ای چیده شده‌اند. در واقع میرو به ساخت بخشی از لارامبلا کمک کرد و زمانی‌که در این خیابان راه می‌روید بهتر است که از اهمیت این مسئله باخبر باشید. این اثر هنری را می‌توانید در نزدیکی متروی «لیسئو» و سالن تئاتر لیسئو پیدا کنید و اگر کمی نزدیک‌تر شوید می‌توانید کاشی‌ای را که میرو بر روی آن امضا کرده است را ببینید.

در تورهای پیاده روی خیابان لارامبلا شرکت کنید

تورهای پیاده‌روی شما را از ابتدای خیابان لارامبلا تا انتهای آن خواهند برد و رازهای جالبی را از این خیابان به شما می‌گویند که یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده است. اگر عضو تورهای بزرگ پیاده‌روی باشید یا تنها یک راهنمای اسپانیایی داشته باشید در تورهای پیاده‌روی می‌توانید زیبایی‌های پنهان این خیابان را کشف کنید.

مجسمه های انسانی را ببینید

زمانی‌که در خیابان لارامبلا قدم می‌زنید مجسمه‌های انسانی جالبی را می‌بینید که به شکل افرادی از جمله فیلسوف‌های معروف اسپانیا، ربات‌ها و … هستند. این مردان و زنان آن‌قدر کار خود را خوب انجام می‌دهند که تصور می‌کنید مجسمه‌های واقعی هستند البته هدف آن‌ها نیز همین است. خرید بلیط هواپیما تهران بارسلون

دوچرخه کرایه کنید

در سفر به بارسلونا می‌توانید به جای این‌که در لارامبلا قدم بزنید یک دوچرخه کرایه کنید و با آن به گزدش در این خیابان بپردازید. کرایه‌ی دوچرخه در شهرهای اروپایی یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی است و بارسلونا هم از این قاعده مستثنی نیست. در تمام سطح شهر مراکزی برای کرایه‌ی دوچرخه وجود دارند اما در ماتیا ۴۶ می‌توانید با پرداخت ۵ یورو دوچرخه کرایه کنید. این مکان در نزدیکی لارامبلا قرار دارد. دوچرخه‌ی کرایه‌ای خود را بردارید و در کوچه‌های خیابان اصلی به گردش بپردازید. بهترین هاستل های اسپانیا

در لیسئو یک نمایش ببینید

سالن تئاتر لیسئو در خیابان لارامبلا قرار گرفته است و یک مکان فوق‌العاده باشکوه با معماری بسیار زیبا است که می‌توانید در آن به تماشای اجراهای زنده بنشینید. می‌توانید بلیت خود را برای «اتلو»، «بتهوون» یا مسابقات جهانی خوانندگی توسط «فرانسیسکو ویناس» رزرو کنید. اگر تمایلی به دیدن نمایش ندارید می‌توانید تنها از این سالن تئاتر دیدن کنید که خود یک تجربه‌ی خاص و فراموش‌نشدنی است. بازدید از سالن تئاتر لیسئو به گردشگرانی که به بارسلونا آمده‌اند این امکان را می‌دهد که یک تجربه‌ی فرهنگی به دست آورند که در یک مکان توریستی مانند لارامبلا امکان آن بسیار کم است. یک روز عالی را در بارسلونا

به لا بوکوئریا بروید

 خیابان لارامبلا

اگر زمان زیادی ندارید مکانی که باید حتما از آن دیدن کنید لا بوکوئریا است. این بازار معروف بزرگ‌ترین بازار مواد خوراکی در شهر بارسلونا است. در داخل این بازار انواع محصولات تازه مانند گوشت، ماهی و هر آن‌چه برای پخت یک شام مفصل احتیاج دارید پیدا می‌شود البته این مکان محل مناسبی برای خرید گل نیز است. از فعالیت‌هایی که می‌توانید در این بازار انجام دهید می‌توان به امتحان کردن غذاهای خیابانی، شرکت در کلاس‌های آشپزی و امتحان کردن نوشیدنی‌های مختلف است. شهربازی فراری

در ال کورته اینگلس خرید کنید 

اگر قصد دارید یک خرید مفصل انجام دهید و فقط به دنبال خرید سوغاتی نباشید به «ال‌کورته اینگلس» بروید. این فروشگاه درست در انتهای خیابان لارامبلا قرار دارد. ال‌کورته اینگلس از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروش اسپانیا مشابه «دبنهمس» و «میسیز» است. در این فروشگاه هر چه احتیاج دارید از یک جفت کفش گرفته تا یک وسیله‌ نو برای منزل می‌توانید پیدا کنید. همچنین محل خوبی برای گشت‌و‌گذار و گذراندن اوقات با دوستان است.

به کافه و رستوران بروید

 خیابان لارامبلا

خیابان لارامبلا نه‌تنها مکان ایده‌آلی برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه است بلکه با بازدید از این خیابان می‌توانید تاریخچه‌ی برخی از رستوران‌ها و کافه‌ها که دهه‌ها در این خیابان بوده‌اند را بهتر درک کنید. می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های این خیابان یک فنجان قهوه بنوشید یا نان‌های خوشمزه‌ی کروسان را میل کنید. در این خیابان کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی وجود دارد که می‌هوانید به آن‌ها سر بزنید و از منظره‌ی خیابان و عبور مردم لذت ببرید. فراموش نکنید که تاپاس را در کافه‌های لارامبلا امتحان کنید.

از گالری هنری سانتامونیکا دیدن کنید

یکی از بخش‌های اساسی سفر به بارسلونا دیدن هنر و معماری باشکوه این شهر است و لارامبلا هم بخشی از این معماری و هنر را در خود جای داده است. در لارامبلا می‌توانید گالری‌های زیادی پیدا کنید که یکی از آن‌ها «سنتر د آرت سانتامونیکا» است. در این گالری می‌توانید آثار هنری زیادی از هنر معاصر را ببینید که آثاری از هنرمندانی از سراسر جهان هستند.

خیابان لارامبلا