زیباترین سواحل اندلس مالاگا
امتیاز ما

خط ساحلی ۶۰۰ مایلی آفتابی اندلس، محل برخی از بهترین سواحل دریای مدیترانه و جنوب اسپانیا است. از صحرای «آلمرا» -که بسیاری از فیلم­ های وسترن در آن فیلم برداری شده اند- در شرق گرفته تا ساحل اقیانوس اطلس «کادیز»، این ها زیباترین سواحل اندلس هستند که در این مقاله برای شما آورده­ ایم. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

ساحل لاس جنووسس (آلمریا)  

بسیاری از فیلم ­های وسترن از جمله کلاسیک­ های«کلینت ایستوود» در آفتاب سوزان «آلمریا» فیلم برداری شده است. اینجا یکی از زیباترین و ناهموارترین استان­های جنوب اسپانیا و «ساحل لاس جنووسس» است –که در ساحل شرقی پارک طبیعی وسیع «کبو دو گاتا» قرار گرفته است- یکی از بهترین ­هاست. اطمینان حاصل کنید کاملا برای گذراندن یک روز خوب در «لاس جنووسس» مجهز هستید، زیرا این ساحل واقعا یک ساحل بکر است. هیچ رستوران، فروشگاه، شرکت­های اجاره قایق، سرویس بهداشتی وجود ندارد، فقط ۱۲۰۰ متر شن سفید، ریگ، کاکتوس، درختان اکالیپتوس و دریای کاملا آبی.

زیباترین سواحل اندلسساحل زاهارا دلاس آتونس (کادیز)

ساحل زاهارا دلاس آتونس (کادیز)

استان «کادیز» در ساحل اقیانوس اطلس اندلس محل برخی از خیره­ کننده­ترین سواحل منطقه است. بیشتر برای «ساحل زاهارا دلاس آتونس» مشهور است که ۶ کیلومتر از دهکده ماهیگیری که به همین نام شناخته می­شود به سمت جنوب کشیده شده است. در مقایسه با «لای جنووسس» این ساحل کاملا مجهز است به رستوران ­ها، ورزش­ های آبی، امکانات حمام و پرچم ­هایی که تغییر وضعیت دریا را نشان می­دهند. آب های کریستالی و خلوت بودن این ساحل وسیع به جذابیت­ های آن افزوده است. این ساحل مورد علاقه­ ی مشاهیر و سیاستمداران اسپانیا است.

ساحل لا مالاگوئتا (مالاگا)

یکی از بهترین چیزهایی که درباره بودن در مالاگا بخصوص در گرمای تابستان وجود دارد نزدیکی سواحل آن به شهر است.  «ساحل لا مالاگوئتا» نزدیکترین ساحل به شهر است و تنها با یک پیاده روی ۱۰ دقیقه­ای در امتداد منطقه­ ی تفریحی ساحلی در شرق مالاگا می­توانید به شهر برسید. طول این ساحل ۰٫۶ مایل ساحل ساخت انسان است که از شن و ماسه بسیار خوبی ساخته شده است و محیط مناسبی را برای یک شنای فرح ­بخش و استراحت در آفتاب اندلس قبل از صرف یک نوشیدنی یا غذا در رستوران­ها و کافه ­های بسیار عالی ساحل، فراهم می­کند.

ساحل لا کلتا (مالاگا)

زیباترین سواحل اندلس ساحل لا کلتا (مالاگا)

کمی آنسوتر به سمت شرق در طول ساحل از «ساحل مالاگوئتا»، «ساحل کالتا» یکی دیگر از سواحل بسیار خوب شهر قرار دارد که برای بهترین شرایط نگهداری آن در منطقه معروف است. با وجود نزدیکی آن به مرکز شهر این ساحل نزدیک، پرجمعیت یا کثیف به نظر نمی­رسد. از شن­ های تمیز آن چشم­انداز زیبای کوه ­های «ترین» که مالاگا را احاطه­ کرده ­اند را خواهید داشت. رستوران­ های کوچک و عالی در طول ساحل و طیف وسیعی از ورزش­های آبی برای کسانی که به سرعت از آفتاب گرفتن خسته می­شوند، در این ساحل وجود دارد.

سواحل تورمولسنوس

«تورمولینوس» برای تجربه ساحل اقیانوس اطلس اندلس از چشم گردشگران دور نخواهد ماند. اینجا به خاطر سواحل زیبایش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در استان مالاگا است. شش ساحل اصلی آن با یک منطقه تفریحی ساحلی که به تازگی نوسازی شده است به یکدیگر وصل می­شوند. «ساحل باجوندیلو» نزدیکترین ساحل به «تورمولسنوس» است و بسیار شلوغ می­شود، کمی به سمت غرب که بروید می­توانید مناطق آرامتر و خلوت­تری را در نزدیکی روستای ماهیگیری «لا کارهیلا» پیدا کنید.

ساحل موئرتوس (آلمریا)

زیباترین سواحل اندلس ساحل موئرتوس (آلمریا)

یکی دیگر از جاذبه ­های «آلمریا» «ساحل مرده» ا

ست که از هر طرف با صخره­ های بزرگ سیاه احاطه شده است. اگرچه نام این مکان ناخوشایند به نظر می­رسد اما مطمئن باشید صرف یک روز در شن­ های زیبای ساحل شما را از غم­ دور خواهد کرد. این ساحل همانطور که به وجود آمده است باقی مانده است و شما باید یک پیاده­روی ۱۵ دقیقه ­ای سخت را تا این ساحل بکر داشته باشید. اما ارزش امتحان کردن را دارد، یک اردوگاه برای خود درست کنید و از تمیزترین آبهایی که می­توان در «آلمریا» پیدا کرد لذت ببرید.

ساحل مارو (مالاگا)

زیباترین سواحل اندلس ساحل مارو (مالاگا)

«ساحل مارو» دائما از آن به عنوان یکی از بهترین سواحل اسپانیا یاد می­شود (در نزدیکی یک روستای ماهیگیری به همین نام قرار گرفته است) و یک ساحل ایده­ال برای جویندگان آفتاب ساحلی است. برج­های صخره­ای بزرگ در اطراف این خلیج کوچک وجود دارند که آبشار مشهور «مارو» از آنها سرازیر می­شود. دنیای زیبای زیر آب این ساحل، آن را به یک مکان محبوب برای اسنورکلینگ و غواصی تبدیل کرده است.

ساحل میهاس (مالاگا)

زیباترین سواحل اندلس ساحل میهاس

«ساحل میهاس» بهترین مکان برای شنا کردن و آفتاب گرفتن است و در منطقه شهرداری «میهاس» واقع شده است و به نام یکی از شهر­های نمادین مالاگا نام­گذاری شده است. یکی از طولانی­ترین و محبوب­ترین سواحل این ناحیه «کالاهوندا» است که دو مایل و نیم شن زرد رنگ و دریای آبی عمیق دارد و تا نزدیکی ساحل «نیکی» در «ماربلا» ادامه دارد. اینجا یک مقصد محبوب برای مهاجران است.  مجله گردشگری دورونزدیک