ایبیزا
امتیاز ما

آفتاب سوزان «ایبیزا» باعث شده است زندگی شبانه در سواحل آن جریان داشته باشد. اگرچه در پشت این چهره­ ی گرم یک سایت تاریخی میراث جهانی یونسکو قرار دارد. «ایبیزا» درمیان موج ­های لاجوردی دریای مدیترانه قرار دارد و به همین دلیل از آب و هوای ملایم والبته غذاهای فراموش نشدنی برخورداراست. جای تعجب نیست که نسل جدیدی مسافران جذابیت­ های جزیره را دوباره کشف می­کنند. در اینجا برخی از هتل­ های محبوب را برای شما بیان می­کنیم. نکته حائز اخمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم.

بهترین هتل های ایبیزا

هتل وان سوئیت ایبیزا

هتل وان سوئیت ایبیزا در «ساحل فیگوئرتس» واقع شده است. هتل وان سوئیت ایبیزا یک هتل ۵ طبقه با ۸۶ سوئیت کاملا مجهز است. یک انتخاب شیک که از اواسط ماه مارس تا ژانویه باز است. هتل وان سوئیت ایبیزا برای کسانی که به دنبال تعطیلات ساحلی هستند بسیار مناسب است. «ساحل بوسا» و شهر «ایبیزا» ۲۰ تا ۲۵ دقیقه پیاده و یا ۵ دقیقه با تاکسی از هتل فاصله دارند. منطقه مسکونی اطراف هتل احساس خوبی نسبت به آن ندارند اما چسبیده بودن هتل به ساحل و نزدیکی به مناطق توریستی باعث شده است که شما با گردشگران زیادی را یانجا ببینید پس نگران نباشید همه چیز خوب است.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

ایبیزا - هتل وان سوئیت ایبیزا

هتل کاسا مونیخ

گاهی اوقات تعطیلات فقط گشت و گذار و کاوش است. و آن زمان هتل یک پایگاه ایده ­آل است که گاهی خود به یک مقصد تبدیل می­شود. «هتل کاسا مونیخ» چنین است. این هتل همچنین از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. هتل بین سواحل زیبا، دشت­ های نمک و قلب تاریخی جزیره قرار گرفته است. انتظار آرامش ، سکوت، استخرهای کریستالی و تمیز، و خواب بدون وقفه و آرام با لباسی از جنس کتان را داشته باشید. صبح بیرون بروید و خود را در قلب جزیره رها کنید. اینجا یک هتل عالی برای کسانی است که برای اولین بار به «ایبیزا» سفر می­کنند. خرید بلیط هواپیما تهران ایبیزا

هتل کاسا مونیخ ایبیزا

هتل سس پترراس

هتل سس پترراس به ریلکسیشن و استراحت اختصاص داده شده است. هتل سس پترراس درست در کنار چشم ­اندازهای باشکوه ساحل واقع شده است و دارای یک طراحی مینیمالیستی و قرن بیست و یکمی است. همه جزییات از آبگرم گرفته تا تراس پشت بام  به دقت مورد توجه قرار گرفته است. هتل سس پترراس برای روزهای طولانی و گرم آب آرامش ­بخش به شما عرضه می­کند و این موضوع هتل را به بهترین اقامتگاه در گرمای «ایبیزا» تبدیل کرده است. هتل هم برای استراحت و هم برای گردش مناسب است و هنگام بازگشت خدمات خوش امد گویی را به شما ارائه می­کند.

هتل سس پترراس ایبیزا

هتل اتزارو ایبیزا

خدمات شخصی، انحصار و آرامش. این فقط برخی از کلماتی است که این هتل با مالکیت خانوادگی را توصیف می­کند. این هتل به آرامش و صلح معروف است در جزیره­ای که مشهور به ماجراجویی است. «اتزارو» طراحی سنتی را را راحتی مدرن ترکیب کرده است و به شما مرغزار آرامی را پیشنهاد می­دهد. هتل برای استخر فوق­ العاده و باغچه ­ی زنبقش مشهور است و برای کسانی که می­خواهند یک تعطیلات آرام در گوشه ­ای تنها دشته باشند مناسب است. «آتزارو» مکان مناسبی برای کاوش ییلاقات اطراف است.

اتزارو ایبیزا

هتل کا نا سیکا

«کا نا سیکا» با قرار دادن زیبایی بالئاریک در محفظه به شما یک گوشه آرام را هدیه می­کند. با الهام از قلب تاریخی ایبیزا ، «کا نا سیکا» از شلوغی زندگی شبانه ایبیزا به دور است. این هتل مکان مناسبی برای کسانی است نمی­ خواهند کاری جز استراحت را انجام دهند. تم معماری خاص هتل فضای داخلی را با طبیعت ترکیب کرده است. طراحی با پانل­ های شیشه­ ای باز و فضاهای آرام که به صداها و عطرهای طبیعت آرام اجازه­ می­دهد به فضای محصوری که شما در آن هستید بیایند.

کا نا سیکا ایبیزا

هتل سر جوآن ایبیزا

برخی از گردشگران برای آرامش و استراحت به ایبیزا می ­آیند و برخی دیگر برای گردش در کافه ­ها و رستوران­ ها. هتل سر جوآن ایبیزا هر دوی این گروه ­ها را نادیده می­گیرد. این هتل به عنوان یک هتل شیک، پیچیده و پرطرفدار شناخته شده است. هتل سر جوآن ایبیزا از جدیدترین طراحی­ های روز استفاده کرده است. انتظار داشته باشید در هتل سر جوآن ایبیزا  اقامتی راحت داشته باشید.

سر جوآن ایبیزا

هتل اود تالامانک

«اود تالامانکا» مانند یک کارت پستال دهه­ ی ۱۹۷۰ است یکی از غیر محتمل­ ترین برندگان در میان شرکت­ های مد ابیزا است. اگرچه هنوز طرفداران خود را دارد. این هتل در کنار تجربه، دهه­ ها است که بهترین خدمات را به مشتریان عرضه می­کند. هتل کمی دورتر از شهر واقع شده است و بنابراین خدماتی مانند پارکینگ را می­تواند به مهمانان ارائه دهد. انتظار امکانات روزمره را داشته باشید که می­تواند حتی برنامه­ های بسیار غیر عادی شما را پوشش دهد.

اود تالامانکا ایبیزا