هتل اسب سواری اندلس
امتیاز ما

جنوب اسپانیا برای اسب­ های فوق ­العاده­ و نمایش­ های دیدنی اسب­ سوارانش در سراسر جهان مشهور است. چشم ­انداز زمخت منطقه و سواحل زیبای آن این منطقه را به عنوان یک نقطه عطف برای تعطیلات سوارکاری تبدیل کرده است. بنابراین این مقاله را برای یافتن بهترین هتل اسب سواری اندلس که در برخی از انها تور اسب­ سواری برگزار می شود را مطالعه کنید.نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

بهترین هتل اسب سواری اندلس

هتل هاریکن

«هتل هاریکن» با داشتن موقعیت مکانی جذاب و دیدنی در ساحل سفید و زیبایی در «تاریفا» جنوبی ­ترین سرزمین در اروپا، بهترین تور اسب­ سواری اندلس را ارائه می­دهد. در کنار اقامتگاه­ های سبک «موروکن» -در مرکز باغ ­های گرمسیری با یک استخر فوق­ العاده- اصطبل­ های خصوصی هتل قرار گرفته­ اند. از این اصطبل ها مهمانان به تور اسب­ سواری در سواحل بکر در میان تپه­ های شنی و در ییلاقات بروی اسب­ های زیبای اندلس دعوت می­شوند. تور­های دو نفره البته هزینه مناسبی دارند و به شما مناظر کوه یا دریا را ارائه می­دهند.

هتل اسب سواری اندلس

هتل زربینتا

یکی از بهترین هتل اسب سواری اندلس «هتل زربینتا» یک هتل بزرگ و راحت در نزدیکی روستای «دیلار» و چند مایلی «گرانادا» قرار گرفته است. در مرکز اسب­ سواری «آلایوس» -مجموعه کوچکی از اصطبل ­ها که درست در کنار اقامتگاه­ ها قرار گرفته است- کارکنان شما را روی اسب چندین روز در ناحیه ­ی وحشی و زیبای «پارک ملی سیرا نوادا» به گردش می­برند. موقعیت مکانی هتل به گونه ­ای است که قله ­های کوه ­های «سیرا» از تراس ­های بیرونی هتل یا از دوبلکس­ های لوکس هتل به وضوح قابل مشاهده هستند. «زربینتا» همچنین دارای استخر در باغ­ های جذاب، یک کافه و رستوران، و گشت و گذار در «گرانادا» و «سیرا نوادا» است.

هتل اسب سواری اندلسهتل اسب سواری اندلس

کورتیجو ولورد

کورتیجو ولورد در منطقه «آلورا»ی «مالاگا» واقع شده است و شامل هفت کاسیت –خانه­ های کوچک- است که از اصطبل به اتاق خواب هایی تبدیل شده است که سقف آنها با تیرک ­هایی از جنس چوب بلوط ساخته شد است، و در حومه سنتی اندلس قرار گرفته است. این هتل برای هرسطح از توانایی در منطقه روستایی اطراف تور اسب­ سواری ترتیب می­دهد. این تورها از دو ساعت تا نصف روز سواری به همراه نوشیدنی و «تاپاس» در خانه ­های روستایی قدیمی هستند. چیز ویژه­ای که اینجا وجود دارد سواری شبانه که ماهی یک بار زیر نور ماه کامل اتفاق می­افتد –سفرهای فراموش نشدنی سه ساعته با نوشیدنی در قله­­ ی «کوه ال هاچو» که خستگی را از تن بدر می­کند.

هتل اسب سواری اندلس

مرکز اسب­سواری اپونا

یکی از جذاب ترین هتل اسب سواری اندلس «اپونا» در ۱۸ مایلی سویا واقع شده است و از محیطی روستایی نزدیک «کارمونا» یکی از قدیمی ­ترین خانه­ های مستقل اروپا است که همیشه ساکنینی داشته است. به مهمانان نه تنها اقامتی در یک کاخ قرن چهاردهمی بازسازی شده ارائه می­شود بلکه به یکی از بهترین مراکز اسب ­سواری اندلس دسترسی پیدا می­کنند که «رافائل سوتو» دارنده مدال المپیک برای سوارکاران خبره کلاس اسب سواری برگزار می­کند. تورهای برای سوارکاران در تمام سطوح است که شامل یک مسیر دینی و جذاب به منطقه بدون ساکن «دونانا»، یکی از زیبا­ترین پارک­ های طبیعی اسپانیا می­شود.

هتل اسب سواری اندلس

هاسیندا ال تسوریو II

اسب­ سواران در یک خانه قدیمی در نزدیکی «جرز» می­توانند با «منولو رودریگز» بهترین مربی سوارکاری در اسپانیا از «دوما واکورا» کلاس سوارکاری داشته باشند. همچنین به مهمانان هتل تور اسب­ سواری به مناطق اطراف و کلاس اسب سواری و اجاره تجهیزات ارائه می­شود. هنگامی که وقت بازگشت به هتل رسید یک استخر خصوصی، باغ­ های زیبا، تراس و اقامتگاه ­هایی به سبک کلبه ­های شکاری که با وسایل قدیمی تزیین شده ­اند، انتظار شما را می­کشند.

هتل اسب سواری اندلس

هاسیندا لاس میسس

در این ملک خانوادگی در «جرز» بوده است که اولین اسب­ های اندلسی پرورش داده­ شده ­اند و اگر می­خواهید درباره فرهنگ غنی اسب­ سواری منطقه بدانید اینجا بهترین مکان است. محل اقامت لوکس در چندین خانه خصوصی با کیفیت بالا گسترش یافته است. یک تعطیلات و تور اسب­ سواری بهترین انتخاب در اندلس است. یکی از جذاب­ترین مسیر­ها «از کافه تا کافه سوار بر اسب» نام دارد که مهمانان به برخی از کافه­ هایی که در این ملک خانوادگی گسترش یافته ­اند برده می­شوند.

هتل اسب سواری اندلس

لوس آلاموس

محل اقامت در «لوس آلاموس» در بیش از ۹ اتاق دو نفره در یک مزرعه جذاب در اندلس به نام «جاکاراندا» در نزدیکی شهر «جرز» قرار گرفته است. در اینجا شما می­توانید از تعطیلات اسب ­سواری در کنار پارک طبیعی «لا برنا و لاس ماریساماس» لذت ببرید.  یک پارک طبیعی با منطقه وسیعی از تالاب­ های دریایی، جنگل ­های سرسبز و سواحل زیبا. بهترین پیشنهاد یک تور اسب­ سواری ۶ روزه در منطقه روستایی نزدیک هتل است که با یک استراحت نهار در رستوران­ های فراوان میانه راه همراه است، و یک سفر روزانه به مدرسه اسب­ سواری معتبر سلطنتی در «جرز» می­تواند جذاب باشد.

هتل اسب سواری اندلس