بهترین رستوران­ های کاتالان
امتیاز ما

بارسلون پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است. محله سابق ماهیگیری بهترین مکان برای ماهی تازه غذاهای دریایی محسوب می شود. سه ماده اصلی که در تمام غذاهای بارسلون یافت می‌شوند روغن زیتون، سیر و گوجه است. خلاقیت نکته‌ای است که آشپزی بارسلونا را از دیگر آشپزی‌های شهرهای دیگر اسپانیا متمایز می‌کند. در اینجا شما می­توانید بهترین «پیلا» را درشهر پیدا کنید. علی رغم محبوبیت آن بین توریست­ ها این منطقه موفق به حفظ برخی از رستوران ­ها شده ­اند. در اینجا بهترین رستوران­ های کاتالان را آورده ­ایم. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

بهترین رستوران­ های کاتالان

رستوران کن سول

یکی از قدیمی ­ترین رستوران­ ها­ی بارسلونا که در آن غذا های دریایی سرو می شود «کن سول» است که از سال ۱۹۰۳ تاسیس شده است. این رستوران برای «پیله» مشهور است و یکی از بهترین رستوران­ های کاتالان برای غذای برنج شناخته شده است. همچنین این رستوران انواع مختلف «پیله» را که با رشته فرنگی درست شده است را نیز عرضه می­کند.

رستوران ۷ پورتز

رستوران «۷ پورتز» یکی از قدیمی­ ترین رستوران ­های بارسلونا و البته از مشهورترین هم است. سالن غذاخوری بسیار بزرگ که بسیاری از ویژگی­ های اصلی خود مانند کاشی­ های سفید کف حفظ کرده است و در کل یک رستوران شیک قدیمی است. بیشتر مشتریان به خاطر «پیله» که دهه­ ها است با یک دستور پخت درست می­شود به اینجا می­ آیند. دیگر غذای سنتی کاتالان مانند لوبیای سفید نیز در منو وجود دارد.

بهترین رستوران­ های کاتالان

 رستوران لا کووا فومادا

اکثر مردم از مقابل «لا کووا فومادا» پیاده ­عبور می­کنند تا اگر صف طولانی وجود نداشته باشد، مکان­ های کمی مانند اینجا هستند که غذای سنتی کاتالان را ارئه می­دهند. «لا کووا فومادا» با مجموعه­ ای از انتخاب­ های غذاهای محلی است که روی وایت برد نوشته شده است و غذاهای خانگی را با قیمت محلی در اختیار مشتریان قرار می­دهد. فضای این رستوران کوچک است، میز­ها جا را تنگ کرده ­اند و غذاها در اولین سرویس ارائه می­ شوند، بنابراین به شما پیشنهاد می­ شود برای اینکه بتوانید برای خود جایی را پیدا کنید بهتر است زود به آنجا بروید.

کیاکو

در انتهای نوار ساختمان­ های «لا بارسلونا»، «کیاکو» یک رستوران دنج است که منظره زیبای دریا را دارد. قیمت نهار در طول ایام هفته ۱۲٫۵۰ یورو (۱۴٫۶۰ دلار) است و به شما حق انتخاب بین غذای سنتی کاتالان و معاصر را که در غذاهای کاتالان ریشه دارند، می­دهد. وقتی خورشید در حال تابیدن است تراس بیرون برای تماشای مردم عالی است، در حالی که سالن غذاخوری برای روزهای خنک ­تر بارسلونا گرم و امن است.

بهترین رستوران­ های کاتالان

لا مار سالادا

یکی از بهترین رستوران­ های کاتالان که به تفرجگاه ساحلی بارسلونا مشرف است، «لا مار سالادا» است که یک رستوران معاصر با غذاهای دریایی محبوب کاتالان است. سالن غذاخوری بسیار روشن و مدرن مانند یک بوم نقاشی است که غذاهای بی ­نظیری در آن ظاهر می­ شوند. بسیاری از غذای سنتی کاتالان به روز شده ­اند و به آنها پیچیدگی معاصر اضافه شده است. در میان انتخاب ­های مختلف و خوشمزه ، نخود سریع تمام می ­شود و «کریما کاتالانا» -نوعی کرم محلی- به موس تبدیل می­ شود.

جای-کا

این رستوران تاپاس ارزان و شاداب غذاهای دریایی از دهه ۱۹۵۰ مشغول به کار بوده است. این رستوران در میان مردم محلی برای غذای مقرون به صرفه و فضای شگفت­ انگیز آن محبوب است، مخصوصا روزهای آخر هفته وقتی که دوستان برای خوردن تاپاس جمع می­ شوند. ساردین سرخ شده ، ماهی گریل شده، حلزون بخارپز و سبزیجات با سس رامسکو –فلفل قرمز و خمیر نخود فرنگی»- تنها برخی از غذاهایی هستند که می ­توانید اینجا پیدا کنید.

بهترین رستوران­ های کاتالان

رستوران بارسلونتا

«رستوران بارسلونتا» در «بندر بارسلونتا» واقع شده است و مشرف به چندین قایق لوکس بادبانی است که آنجا جمع شده ­اند. این رستوران به خاطر غذاهای خوشمزه دریایی مشهور است، از جمله پیله سنتی یا «سوکت دو پیکس» یک ماهی کبابی غنی که با حلزون و زعفران پخته می­شود. سالن غذاخوری منظره تفرجگاه ساحلی را دارد و از دیوارهای چوبی تمیز و تم لطیف دریایی برخوردار است.  مجله گردشگری دورونزدیک