هتل ۵ ستاره مادرید
امتیاز ما

مادرید مرکزلوکس ­ترین گزینه­ های اقامت است. اینکه می­ خواهید در یک قصر سابق اقامت داشته باشید و از جذابیت­ های تاریخی لذت ببرید و یا در یک ساختمان با پیشرفته ­ترین طراحی­ ها توسط مشهورترین معماران جهان شب را بگذرانید، انتخاب با شماست. اجازه بدهید ما شما را به برخی از لوکس ­ترین هتل­ های پایتخت اسپانیا راهنمایی کنیم. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

هتل ۵ ستاره مادرید

هتل لوکس ریتز مادرید

نام این هتل فورا کلمه «لوکس» را به ذهن می ­آورد، و هتل لوکس ریتز مادرید شما را ناامید نخواهد کرد. این هتل ۵ ستاره مادرید جذاب در «کاخ بل اپوک» که در سال ۱۹۱۰ ساخته شده است، قرار گرفته است و تجمل دنیای قدیم را با راحتی امکانات مدرن ترکیب کرده است. هتل لوکس ریتز مادرید در قلب مثلث طلایی مادرید از گالری­ ها قرار گرفته است و بهترین پایگاه برای بررسی گوهر­های فرهنگی پایتخت است. در باغ­ های آرام ریتز استراحت کنید یا در رستوران اسپانیایی «گویا» غذا میل کنید سپس در کافه هتل یک نوشیدنی صرف کنید. هتل لوکس ریتز مادرید آبگرم اختصاصی خود را دارد و در مرکز سلامت «بادینا» طیف وسیعی از درمان­ ها و ماساژها ارائه می­شود تا خستگی گشت­ و گذار روزانه را از تن شما به در کند. بهترین سواحل اسپانیا

هتل لوکس ریتز مادرید

هتل ولینگتون مادرید

هتل ولینگتون مادرید یک  هتل ۵ ستاره مادرید برای مهمانان سلطنتی و ستارگان هالیوود است. هتل ولینگتون مادرید  در محله «سالامانکا» درست در نزدیکی «پارک ریشیو» قرار گرفته است و علاقمندان به غذا از رستوران ژاپنی این هتل «رستوران کابوکب ولینگتون» با ستاره میشلین همچنین رستوران باسک «گویزکو ولینگتون» لذت خواهند برد. مرکز سلامت «لو مکس» هتل یک مکان بسیار عالی برای برای دریافت ماساژ است و هیچ چیز برای شروع یک روز عالی بهتر از یک شنای کوتاه در استخر هتل ولینگتون مادرید نیست. باغ پشت بام این هتل را از دست ندهید. این باغ یکی از بزرگترین باغ­ های مادرید و یک فضای آرامش ­بخش واقعی در قلب شهر در هتل ولینگتون مادرید است.

هتل ولینگتون مادرید

برج مادرید یورو استارز مادرید 

«کارترو تورز» مادرید (چهار برج) بر افق شمالی شهر حکم روایی می­ کند و محل هتل لوکس «برج یرو استارز» مادرید در یک برج ۲۳۵ متری است. هتل ۵ ستاره مادرید یک چشم­انداز ۳۶۰ درجه از سراسر شهر از «کوه­ های سیرا دو گاداراما» تا قلب تاریخی مادرید، به شما رائه می­دهد، بنابراین شما می­توانید از یک منظره هیجان ­انگیز در هر گوشه هتل لذت ببرید. این هتل از آبگرم، مرکز سلامت و استخر اختصاصی برخوردار است. اتاق ­ها مدرن و زیبا هستند و از معیار­های مدرن بهره­ گرفته ­اند. رستوران هتل در طبقه ۳۰ قرار دارد و یک چشم ­انداز زیبا از شهر دارد.

برج مادرید یورو استارز مادرید 

هتل اربن 

این هتل نیز در مرکز مادرید در ۲۰۰ متری «گالری تیسن برنمیسا» و «پورتا دل سول» دو جذابیت­ گردشگری مادرید که بیشترین بازدید را داشته­ اند قرار گرفته است. هتل به زیبایی طراحی شده است و دارای امکانات بسیار زیادی است از جمله: سالن بدنسازی، حمام بخار، تراس پشت بام با استخر و سه رستوران. اگرچه چیزی که این هتل را منحصر به فرد کرده است این واقعیت است که یک موزه مصری و مجموعه­ های دائمی از اشیائی از «پاپوآ گینه نو» در این هتل وجود دارد. یک مکان مناسب و عالی برای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ.

هتل اربن مادرید

وستین پالاس مادرید 

یکی از لوکس­ترین و پرطرفدارترین هتل­ های مادرید «وستین پالاس» است که در «کاخ دو لا کورته» درست مقابل مجلس اسپانیا و نزدیک گالری ­های مهم و «پارک ریشیو» واقع شده است. ان هتل در سال ۱۹۱۲ تاسیس شد و هتل مورد علاقه «ارنست همینگوی» بوده است که به نظر می­رسد به علت نزدیکی آن به «موزه پرادو» بوده است،  جایی که این نویسنده بزرگ علاقه زیادی برای پرسه زدن در آن داشته است. او همچنین به کافه این هتل علاقه زیادی داشته است و این کافه را در رمان «خورشید همچنان می­دمد» آورده است. «رستوران لا روتوندا» در زیر یک گنبد رنگارنگ قرار گرفته است و میزبان اپرای یکشنبه ­­ی مشهور وستین پالاس و صبحانه است در حالی که دو رستوران ژاپنی هتل غذاهای آسیایی را به مهمانان عرضه می­ کنند. بهترین هتل­ های ایبیزا

وستین پالاس مادرید پارک ریشبو

بوتیک هتل اونلی یو مادرید 

یک کاخ قرن نوزدهمی که به هتل تبدیل شده است. «اونلی یو» دارای طراحی داخلی خیره کننده و فضایی مدرن و لوکس است که در تمام هتل به چشم­ می­خورد. این هتل در محله «چوئه­کا» قرار گرفته است و بهترین پایگاه برای بررسی زندگی شبانه است. بعد از گردش شبانه باید بدانید که شما در هر زمان از روز می­ توانید صبحانه سفارش دهید. اتاق غذاخوری هتل شب­ ها به یک رستوران تاپاس تبدیل می شود و شما می­توانید غذاهای اسپانیایی را سفارش دهید. یک سالن بدنسازی و آبگرم ۲۴ ساعته نیز در این هتل وجود دارد.

بوتیک هتل اونلی یو مادرید 

هتل و آبگرم URSO 

این هتل ۵ ستاره مادرید با اتاق­ های زیبا و لوکس به همراه جزئیاتی چون لباس راحتی­ های کرکی ، دمپایی و محصولات با کیفیت طراحی شده­ اند.  «هتل URSO» در نزدیکی محله زیبای «چمبری» و «چوئه­کا»ی فوق­ العاده قرار گرفته است، در واقع این هتل در نزدیکی جاذبه ­های اصلی شهر و زندگی شبانه شهر واقع شده است. اتاق­ ها مدرن و شیک هستند و هتل یک غذاخوری دولوکس و یک آبگرم عالی دارد جایی که مهمانان می­توانند از طیف گسترده­ ای از درمان ­­ها بهره بگیرند.

هتل و آبگرم URSO مادرید

هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید

این هتل ۵ ستاره مادرید در نزدیکی محله «سالامانکا» قرار گرفته است و از طراحی خاصی برخوردار است. مدیران هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید برای طراحی آن ۱۹ نفر از برترین معماران دنیا از جمله «زاها حدید»، «ژان نول» و «نورمن فاستر» را دعوت کردند. طراحان هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید ویژگی ­های مختلفی به هر طبقه داده­ اند، هر طبقه با زمینه ی منحصر به فرد برای اتاق ­ها و رنگ­ ها، مواد و اشکال مختلف برای ایجاد فضاهای متمایز در هتل. هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید دارای دو رستوران  و دو کافه با چشم ­انداز زیبای شهر است.

 

هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید