کره جنوبی
امتیاز ما

قصد سفر به کره‌ی جنوبی را دارید؟ چه قصد سفر تفریحی داشته باشید چه سفر کاری، جاهای دیدنی و کارهای هیجان‌انگیزی که می‌توانید انجام دهید تمامی ندارند. برای اینکه از سفر خود نهایت لذت را ببرید، این مطلب را حتما بخوانید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

خوابیدن در خانه‌های سنتی

برای اینکه یک زندگی کره‌ای را تجربه کنید، یک یا دو شب را در «هانوک» یا خانه‌های سنتی کره‌ای بگذرانید. این خانه‌های سنتی تاریخ این کشور را در خود نگه می‌دارند. آنها با سقف‌ها، پنجره‌ها، حیاط‌های محسورکننده و کفپوش‌های گرم یادآور زندگی‌های قدیمی مردم کره هستند. دهکده‌ی هانوک «بوکچون» در سئول، محله‌ای سنتی است که این خانه‌ها را می‌توان در آنجا پیدا کرد. در «جونجو»، شما نه تنها می‌توانید در این خانه‌ها بخوابید، بلکه در تجربه‌های فرهنگی مانند کلاس‌های آشپزی و مراسم چای‌خوری نیز می‌توانید شرکت کنید.  اگر در ماه سپتامبر از کره دیدن می‌کنید و در دهکده‌ی قدیمی «آندونگ هاهو» می‌مانید می‌توانید از دیدن رقص سنتی روستاییانی که ماسک‌های سنتی به صورت دارند لذت ببرید.بلیط هواپیما خود را انتخاب نمایید

کو‌هنوردی

در کره‌ی جنوبی، کوهنوردی یک فعالیت اجتماعی تلقی می‌شود و در هنگام انجام آن، افراد غریبه به راحتی با یکدیگر دوست می‌شوند. مردم کره مخصوصا افراد مسن، کوهنوردی را بسیار جدی می‌گیرند و هزینه‌های زیادی صرف خرید تجهیزات و لباس کوهنوردی می‌کنند. آنها گاهی محتویات پیک نیک خود را که شامل «کیم باپ» و میوه‌های تازه است با مهربانی با یکدیگر تقسیم می‌کنند. مناظر زیبایی که در کوه‌های این کشور دیده می‌شود، باعث می‌شود گردشگران کوهنوردی در کره‌ی جنوبی را از دست ندهند.

تجربه‌های مذهبی

در کل مردم کره از دین خاصی پیروی نمی‌کنند. زمانی آئین بودایی به عنوان مذهب رسمی کشور شناخته می‌شد و تاثیر آن بر روی کشور تا به امروز قابل مشاهده است. گردشگرانی که به مذهب علاقه دارند می‌توانند در برنامه‌های «اقامت در معبد» شرکت کنند و به مدت یک روز مانند یک راهب بودایی زندگی کنند. آنها ۴ صبح بیدار می‌شوند، غذاهای گیاهی می‌خورند و فعالیت‌های یک راهب که شاید برای بقیه‌ی افراد خسته‌کننده باشد را انجام می‌دهند. برای افرادی که به دنبال فعالیت‌های کمی سبک‌تر هستند، «بونگونسا» در سئول برنامه‌های «زندگی در معبد» را در روزهای پنج‌شنبه ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها شامل مدیتیشن، مراسم چای‌خوری سنتی و گردش در معابد است.