بوتیک هتل‌های دبی
امتیاز ما

از تفریحگاه‌های ساحلی گرفته تا اقامتگاه‌های ارزان‌، دبی پر از اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در آنجا بمانید. بوتیک هتل‌ها اقامتگاه‌هایی هستند که در سراسر دبی یافت می‌شوند و برخلاف شهرت کمی که دارند، بسیار هیجان‌انگیز و زیبا هستند. در این بوتیک هتل‌ها می‌توانید با هزینه‌های کم تجربه‌های خوبی را در اتاق‌هایی با مناظر بسیار زیبا داشته باشید. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید با ما همراه باشید تا امروز در مجله گردشگری دورونزدیک  بوتیک هتل‌های دبی را به شما معرفی کنیم. هتل های نزدیک دبی مال

آرت گالری هتل و کافه‌ اکس وی ای

در حال حاضر آرت گالری هتل و کافه‌ «اکس وی ای» یکی از بهترین بوتیک هتل‌های دبی است؛ این هتل دارای سه ویژگی مهم است که سفر شما را خاطرانگیزتر می‌سازند: هنر منحصربفرد، اقامت راحت و غذاهای خوشمزه. این مکان در محله‌ی قدیمی «بستکیه» که یک محله‌ی کاملا تاریخی و قدیمی‌ترین منطقه‌ی مسکونی شهر است قرار دارد. این بوتیک هتل مکان ایده‌آلی برای افرادی است که به تاریخ علاقمند هستند.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بوتیک هتل‌های دبی

ویدا داون تاون

افرادی که به دنبال اقامت در بوتیک هتل‌های دبی هستند، می‌توانند به «ویدا داون تاون»، یکی از شیک‌ترین بوتیک هتل‌های دبی سری بزنند. اتاق‌هایی با طراحی‌های زیبا و سالنی با سبک مینیمال به این هتل ظاهری بسیار شیک بخشیده‌است. ویدا داون تاون دارای یک استخر وسیع و رستوران‌هایی با انواع و اقسام غذاها است. این بوتیک هتل در فاصله‌ی کمی از برج خلیفه و دبی مال واقع شده‌است.

بوتیک هتل‌های دبی

دزرت پالم دبی

بوتیک هتل «دزرت پالم دبی» در مکانی خارج از هیاهوی مرکز شهر واقع شده و هتلی ایده‌آل برای یک استراحت حسابی است. این اقامتگاه بخشی از یک ملک گران‌قیمت است و دارای سوئیت‌های بسیار زیبا و زمین‌های وسیعی است که بیش از ۳۰۰ اسب را در خود جای داده‌اند. به علاوه، دزرت پالم دبی دارای باشگاه‌های ورزشی است که برای عموم باز است و کلاس‌های ورزشی گروهی نیز برگزار می‌کند. استخرهای دبی

بوتیک هتل‌های دبی

رنسانس داون تاون دبی

در بوتیک هتل «رنسانس داون‌تاون» طراحی لوکس با طراحی‌های مدرن و عجیب در کنار هم دیده‌ می‌شوند. اتاق‌های زیبای این هتل با شترها تزئین شده‌اند؛ از تصاویر و نقاشی‌ها گرفته تا مجسمه‌های این حیوان صحرایی. اما این هتل چیزی بیشتر از طراحی‌های زیبا و منحصربفرد است. این هتل دارای اسپا و دو سرآشپز مشهور است. به علاوه، میهمانان دارای راهنمای شخصی خود هستند که در کارهای روزانه به آنها کمک می‌کند.

بوتیک هتل‌های دبی

روو هتل داون تاون

«روو هتل داون تاون» دقیقا در مقابل دو تا از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی یعنی دبی مال و برج خلیفه قرار دارد. همین مسئله باعث شده این هتل به یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای گردشگرانی تبدیل شود علاقه دارند در یکی از شلوغ‌ترین محله‌های شهر اقامت داشته باشند. این بوتیک هتل کوچک دارای تزئینات و طراحی هنری است. همچنین تنوع غذایی فوق‌العاده‌ای در آن وجود دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل، قیمت مناسب و راحتی آن است.

بوتیک هتل‌های دبی

بوتیک هتل هیوز

هتل چهار ستاره‌ی «هیوز» در «دیره»، ترکیب شگفت‌انگیزی از دنیای قدیم و جدید است. این هتل در دیره، قلب دبی قدیم واقع شده و دارای ساختار مدرن و زیبایی است که در محیط سنتی اطراف آن منظره‌ی فوق‌العاده‌ای را خلق کرده‌است. طراحی این هتل بسیار جالب و رنگارنگ است و نورهای «ال ای دی» بر روی تراس و اثرهای هنری رنگارنگ در اتاق‌ها به زیبایی آن افزوده‌اند. اگر به دنبال تجربه‌ای جالب از دنیای قدیم و جدید دبی هستید، این هتل قطعا اقامت خاطرانگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

بوتیک هتل‌های دبی

زعبیل هاوس

هتل «زعبیل هاوس» مجموعه‌ای منحصربفرد از هتل‌هایی است که در سراسر دبی قرار دارند. هرکدام از این هتل‌ها در یک محله قرار گرفته و برای گردشگران یک اقامت راحت را فراهم می‌کنند. یکی از هیجان‌انگیزترین هتل‌های این مجموعه هتل «زعبیل هاوس ال سیف» است که درست در کنار «خور دبی» قرار گرفته و منظره‌ی جذابی از دبی را به نمایش می‌گذارد.