هتل­ های لوکس لنکاوی
امتیاز ما

لنکاوی یکی از ۹۹ جزیره مجمع­ الجزایر ساحل غربی مالزی است. این جزیره همانند بهشت است. شما همه چیز را اینجا می­بینید، از آب­ های فیروزه­ای درخشان گرفته تا جنگل­ های سرسبز و شاداب. در کنار سواحل سفید شنی لنکاوی مملو از درختان نخل و مکان­ های برای شیرجه است. هتل­ های لوکس لنکاوی و پر زرق و برقی وجود دارند که در طول سفرتان می توانید در آنها اقامت داشته باشید. با  مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید.

لوکسترین هتل لنکاوی

هتل­ های لوکس لنکاوی

هتل سنت رجیس لنکاوی

این هتل پنج ستاره در انتهای جنوبی «جواهر کدا» قرار دارد و یک تصویر واقعی از این بهشت ساحلی است. با گیاهان و جانوران باشکوه جنگل­ های گرمسیری از یک سو و دریای آبی درخشان «اندامان» از سوی دیگر این استراحتگاه را به یک مکان استثنایی تبدیل کرده است. تعطیلات پیچیده ساحلی خود را می­توانید در یکی از ۸۵ سوئیت هتل بگذرانید. انجا شما می­توانید یک تعطیلات منحصر به فرد را با رزرو یکی از چهار ویلای روی آب، برای خود رقم بزنید. سرویس خدمات پیشرفته، شش رستوران، اسپا و سرویس لیموزین با راننده ­به یکی از  هتل­ های لوکس لنکاوی تبدیل کرده است.

لوکسترین هتل لنکاوی

اسپا و استراحتگاه ساحلی مریتوس پلانژی

برای یک اقامت گرمسیری که ترکیبی از یک سفر مجلل و برخورد با اقوام محلی باشد، «مریتوس پلانژی» قطعا مکان مناسبی است. استراحتگاه در «ساحل کنانگ» قرار گرفته است. این گردشگاه یک کیلومتر از ساحل شنی سفید را فراگرفته است. مجموعه ­ای از سوئیت­ ها و اتاق­ ها که هر کدام دارای ملافه­ های اضافی، امکانات فراوان، چشم انداز مناظر سرسبز از هر پنجره هستند. سالن ­های غذاخوری عالی سرتاسر استراحتگاه قرار دارند. شما می ­توانید از آبگرم منحصر به فرد، دو استخر زیبا و امکانات تفریحی بسیاری، از جمله دوچرخه سواری و اسکواش استفاده کنید.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

لوکسترین هتل لنکاوی

هتل دانا لنکاوی

این اثر فاخر معماری مدیترانه­ای که در «پارک بندر تلگا» واقع شده است، به شما دسترسی به جنگل­ های بارانی فوق­ العاده و اقیانوس را در یک مکان برای شما فراهم می­ کند. «هتل دانا» برای چهار سال متوالی به عنوان بهترین هتل لنکاوی انتخاب شد و جایزه گرفت. هتل شامل سوئیت­ ها، ویلاها و اتاق ­های راحت و لوکس و همچنین یک استخر بی­ نظیر و اسپا است. چهار رستوران با خدمات کامل و عالی به شما یک شام بیرون اتاق عالی را ارائه می­دهند. البته خدمات۲۴ ساعته اتاق نیز در دسترس است. خرید بلیط هواپیما تهران لنکاوی

لوکسترین هتل لنکاوی

استراحتگاه چهار فصل لنکاوی

برند «چهار فصل» یکی از هتل­ های لوکس لنکاوی بوده است. از صخره­ های آهکی درهم گرفته تا چشم­ اندازهای جنگل ­های بارانی که اطراف استراحتگاه را با یک خط سرسبز که به سواحل سفید شنی وصل می ­شوند و به آب های آبی کریستالی می­ رسند، هیچ چیز دیگری وجود ندارد که شما بخواهید و نباشد. ویلاها و عمارت های آرام ورمانتیکی برای زوج ­ها و همچنین امکانات خانوادگی خوبی برای تمام سنین وجود دارد. علاوه بر کاوش مناظر زیبای اطراف، این استراحتگاه دارای استخر­های داخل اتاق، یک اسپای منحصر به فرد و یک رستوران مالزیایی عالی برای چشیدن انواع طعم دهنده ­ها است. حتما زمانی را برای استراحت و گذراندن وقت در کافه استراحتگاه بگذارید.

لوکسترین هتل لنکاوی

هتل آندامان، لنکاوی

بین جنگل­ های بارانی و آرامش «خلیج دتی»، «هتل آندامان» دارای ۱۷۸ اتق و سوئیت لوکس و مجلل است که هر کدام از آنها به سبک معماری معاصر مالزی ساخته شده اند. ملافه ­های یک بار مصرف، امکانات فوق­ العاده و چشم ­انداز باشکوه از هر دو جنگل­ های بارانی و آب را در این هتل خواهید داشت. این استراحتگاه فرصتی برای غواصان تازه­ کار فراهم می­کند تا در کنار تپه ­های مرجانی ۸۰۰۰ ساله در نزدیکی ساحل غواصی کنند. اسپا یک منوی عالی را به شما ارائه می­دهد و پیاده­ روی در طبیعت که توسط هتل برنامه­ ریزی می ­شود، شما را قادر خواهد ساخت تا از هر آنچه در منطقه وجود دارد دیدن کنید. غذاخوری فوق­ العاده و یک کافه دوست داشتنی همه امکاناتی هستند که شما می­ توانید از آنها استفاده کنید.