جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور
امتیاز ما

مالزی  فقط یک توقفگاه بین تایلند و اندونزی نیست. با میراث فرهنگی غنی، طبیعت زیبا و غذایی آنقدر خوب که شاید به خاطر آن به این کشور مهاجرت کنید. این کشور یک مقصد گردشگری در کلاس بین­المللی است با گنجینه­ ای از مکان­ های شگفت­ انگیز برای کاوش. در مجله گردشگری دور و نزدیک برخی از بهترین مقاصد گردشگری مالزی را به شما معرفی می­کنیم. به سمت جنوب «دریای آندامان» پرواز کنید تا به سرزمین  گرمسیری مالزی برسید. اگر برای اولین بار است که به این کشور سفر می­کنید حتما این مقاله را بخوانید.

جاذبه های گردشگری مالزی -کوالالامپور

بوکیت بینتانگ، کوالالامپور

جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور

شما نمی­توانید از کوالالامپور بدون دیدن «بوکیت بینتانگ» بازدید کنید. در محله «بوکیت بینتانگ» با انواع فعالیت ­ها روبرو خواهید شد. در طول روز شما می­خواهید از «پاسار سنی» یک بازار صنایع دستی محبوب و همچنین «کستری واک» یک بازار سرپوشیده که فروشندگان در آن غذاهای محلی را می­فروشند، دیدن کنید. هنگامی که خورشید غروب کرد به «چانکات بوکیت بینتانگ» برای یک تفریح واقعی بروید، جایی که مغازه ­های سبک استعماری قدیم به کافه­ و رستوران تبدیل شده ­اند. جاذبه های گردشگری مالزی بسیار زیاد است که در سفر به کوالالامپور بخشی از آنها را می توانید مشاهده کنید.بلیط تهران کوالالامپور

خیابان جورج تون، پنانج

خیابان «جورج تون» راز همه چیزهای مربوط به خیابان را به همراه دارد. غذای خیابانی؟ آنها هر نیم مایل یک فروشگاه غذا دارند، با بهترین نوع «لاکسا» (نوعی غذای مالزیایی). هنر خیابانی؟ قانونی و غیرقانونی اینجا هستند. فستیوال خیابانی؟ عجیب است اگر شما با یکی از آنها هنگام سفر به مالزی برخورد نکنید. ما به شما پیشنهاد می­کنیم در طول ماه آگوست از «جورج تون» دیدن کنید.  زیباترین جاذبه‌های گردشگری مالزی

دره دانوم، صباح

اگر به دنبال «بورنئو» واقعی هستید اینجاست جنگل های بارانی دلپذیر و حیوانات هیجان ­انگیز مانند ، میمون دست دراز و سنجاب پرنده که ممکن است خیره به شما نگاه کنند. گردشگران همچنین می­توانند از سه مقبره باستانی در اینجا دیدن کنند که با کوزه­ های ارواح سفالی و تابوت­­ های برلیان کامل شده ­اند.

پولو لنکاوی، کدا

جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور

لنکاویی که به عنوان «جواهر کدا» شناخته می­شود یکی از جاذبه های گردشگری مالزی است که حتی مردم مالزی هم از آن بازدید می­کنند (مردم مالزی بسیار مقتصد هستند). شن وماسه سفید در «ساحل کنانگ» با اقیانوس آرام ملاقات می­کنند، که این موضوع به این معنی است که ساحل به اندازه کافی طولانی است که به وسیله مسافران فراوان شلوغ نشود. تا زمانی که حاضر باشید هزینه پرداخت کنید «تله ­کابین لنکاوی» به شما یک چشم ­انداز باشکوه و شگفت ­انگیز از جزیره ارائه خواهد داد.

شهر مالاکا، مالاکا

با توجه به افسانه­ ها شهر «مالاکا» اولین بار حدود ۱۴۰۰با الهام از شجاعت یک گوزن، تاسیس شد. این تصمیم می­توانست شجاعت مردم اینجا را پیش بینی کند، چرا که «مالاکا» سه بار در طی ۵۰۰ سال به استعمار در آمد. نشانه­ های استعمار در مرکز شهر هنوز هم دیده می­شود. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور

میراث جهانی مولو، ساراواک

اگر می­ خواهید نعمت­ های مادر طبیعت را بینید، اینجا بهترین مکان برای این کار است. صخره­ های عمودی سنگ آهک که مانند برج­های «سورون» در جنگل­ های بارانی برخاسته ­اند. دو غار- غار گوزن و غار آبهای روشن- با صف­ برج ­های بلند آهکی و خفا ش­های خواب آلود عظی م­تر از بقیه به نظر می ­رسند. در حالی که از جنگل ­های بارانی عبور می­کنید،  آبشارهای کوچک چشم ­انداز باطراوتی را به شما می­دهند. شبیه بهشت به نظر می­رسد؟ صبر کنید تا اینجا را ببینید.

جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور

کوتا کینابالو، صباح

خانه بلندترین کوه آسیای جنوب شرقی، هیچ کجا در دنیا نمی­تواند با پیاده ­روی در «صباح» رقابت کند. مسافران دو تا سه روز را برای پیاده­روی در تمام  ۱۳،۴۳۵ فوت (۴،۰۹۵ متر) «کوه کینابالو» وقت بگذارند و توصیه می­شود حتما از قبل برای اقامت محلی را رزرو کنند. اگر به دنبال برنامه ­ای هستید که کمتر ماجراجویانه باشد، «کوتا کینابالو» (که در اصطلاح KK خوانده می­شود) جاذبه­ های دیگری را به شما ارائه می­دهد که شامل یکشنبه بازار «گایا» و یا سفر دریایی در «رودخانه کلیاس» است.

جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور

پارک ملی تالانگ-ساتانگ، ساراواک

این ناحیه حفاظت شده دریایی شامل چهار جزیره است که سه جزیره آن به عنوان جزایر لاکپشت شناخته می­شوند. آب­های روشن و صخره­های مرجانی سطحی مکان مناسبی برای مادرانی است که در انتظار فرزند هستند. این لاکپشت ­های بین ماه ­های ژوئیه و اکتبر برای لانه ­سازی به ساحل می­ آیند. لاکپشت­ های سبز غول پیکر ۹۰ درصد لاکپشت­ هایی را که به این محل می­ ایند تشکیل می ­دهند، اما اگر خوش شانس باشید حرکت آهسته لاکپشت منقاردار را برایرسیدن به لانه ­اش خواهید دید.

جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور

جوهور باهرو، جوهور

 

گفته می­شود که مردم سنگاپور «جوهور باهرو» را دوست دارند، اما این فقط به دلیل قیمت­ های مناسب آن نیست. به خاطر کیک­ های موز در «نانوایی هیاپ جو» و فرهنگ گرم مردم «جوهور» است. در سال­های اخیر بوتیک کافه­ های عجیب و جالبی در تمام شهر، بخصوص در «خیابان تان هیوک نی هریتج»، به سرعت بوجود آمده ­اند. بازارهای شب هم یک بخت­ آزمایی بزرگ هستند.  مجله گردشگری دور و نزدیک

جاذبه های گردشگری مالزی کوالالامپور