لنکاوی-مالزی جاذبه گردشگری
امتیاز ما

لنکاوی همه رویاهایی گردشگران از یک سرزمین گرمسیری می­توانند داشته باشند را داراست: سواحل، کوه ­ها، حیات وحش، جزایر، گیاهان و خرید. از بالا رفتن از بلندترین قله­ ها تا غذا دادن به عقاب­ ها و بازدید از بزرگترین مسجد جزیره، در مجله گردشگری دور و نزدیک بهترین کارهایی که می ­توانید در لنکاوی  انجام دهید را برای شما لیست کرده ­ایم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین کارهایی که می ­توانید در لنکاوی  انجام دهید

میدان عقاب

 لنکاوی-مالزی جاذبه گردشگری

«میدان عقاب»، یا «داتاران لنگ» به خط افق در «خلیج کوآ»اختصاص داده شده است.  یک مجسمه ۱۲ متری (۳۹ پا)، قرمز-قهوه ­ای که آن را نشانه لنکاوی می­دانند. طبق داستان­ های محلی نام جزیره ترکیبی است از هر دو «لنگ» یا «عقاب» و «کاوی» که در مالایی قدیم به قرمز مایل به قهوه ­ای ترجمه ­می شود. تراس­ ها، چشمه­ ها و پل­ه ایی که فضای اطراف «خلیج کوآ» را فرا گرفته­ اند، محیطی جذاب را برای هر زمانی از روز ایجاد می­کنند. گردشگران می ­توانند غذاهای خوشمزه مالزی را نیز در این منطقه پیدا کنند. بلیط تهران کوالالامپور

کاوش در جزایر لنکاوی

مجمع الجزایر لنکاوی حدود ۱۰۰ جزیره کوچک در «دریای اندامان» دارد. «پولو دایانگ بانتینگ» یونسکو که به «جزیره دوشیزه باردار» ترجمه می ­شود، یک دریاچه کوهستانی است. «پولو سنگا بسار» یکی دیگر از جزایر محبوب است که در آن می­ توانید به عقاب­ ها غذا دهید. جزایر مسکونی و غیرمسکونی بسیار دیگری این شهر را محاصره کرده­ اند و می­توانید با تور یا با اجاره کردن قایق به آنها دسترسی پیدا کنید.

لنکاوی-مالزی جاذبه گردشگری

به یک تور مانگرو بپیوندید

«درختان مانگرو»ی باتلاقی، بخش بزرگی از شمال شرقی این شهر را فراگرفته ­اند و یک مارپیچ انبوه که با درختان خزنده احاطه شده­اند را در امتداد «رودخانه کیلیم» بوجود آورده­اند.  «مانگرو­»های انبوه این فرصت را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند که یک بهشت اکولوژیکی را تجربه کنند و تنوع زیستی در گیاهان و جانوران لنکاوی را به خوبی و از نزدیک درک کنند. برخی از تورها از میان مارپیچ­های «درختان مانگرو» با یک کشتی کوچک عبور داده می­شوند، در حالی که دیگران با استفاده از قایق­های پارویی به کاوش در محیط می­پردازند. حیات وحشی که این منطقه را خانه آنها می­خوانند شامل عقاب­ها، سمورهای آبی و مرغان ماهی­خوار است که البته این تنها چند گونه در میان حیوانات بسیاری است که اینجا زندگی می­کنند.

لنکاوی-مالزی جاذبه گردشگریلنکاوی-مالزی جاذبه گردشگری

گونونگ رایا

«گونونگ رایا» در نزدیکی مرکز لنکاوی واقع شده است و به حدود ۸۸۱ متر (۲۸۹۰ پا) می­رسد. گردشگران سه گزینه برای رسیدن به بلندترین قله لنکاوی دارند: رانندگی کنند، به یک تور بپیوندند و یا پیاده­روی کنند. اجاره موتورسیکلت و رانندگی با سرعت بالا یکی از جالب­ ترین کارهایی است که می­ توانید در لنکاوی انجام دهید، در حالی که داشتن یک راهنما زمینه را برای شما فراهم می­کند. بازدیدکنندگان فعال می­توانند در امتداد مسیری  که ۴۰۰۰ قدم است حرکت کنند که تقریبا یک فاصله ۴ کیلومتری (۲٫۵ مایلی) را پوشش می­دهد. یک برج روی قله قرار دارد که یک چشم ­انداز وسیع و زیبا را به شما خواهد داد. هورنبیل­ها(نوعی پرنده)، عقاب­ ها و مرغان ماهیخوار این جنگل­ های بارانی را خانه خود می­دانند. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

تله­ کابین لنکاوی

 لنکاوی-مالزی جاذبه گردشگری تله­ کابین لنکاوی

تله­ کابین لنکاوی از سه ایستگاه عبور می­کند که از یک روستای شرقی در پایین تله ­کابین شروع می­شود. ۱۵ دقیقه طول می­کشد تا به ایستگاه دوم برسید. تقریبا ۱۵ دقیقه طول می­کشد تا ه ارتفاع ۷۰۸ متری (۲۳۲۳ پایی) صعود کند که در برخی از بخش­ ها شیب به ۴۲ درجه هم می­رسد. زمانی که واگن صعود می­کند، منتظر مناظر کوه­ ها، دره­ ها و جنگل­ های بارانی باشید. برخی معتقدند سوار شدن به تله­ کابین لنکاوی یکی از مهمترین و زیباترین کارهایی است که می­توانید در لنکاوی انجام دهید. دیگران می­گویند یک تله توریستی است و ارزش هزینه ورودی را ندارد. انتظار دو نوع قیمت، زمان انتظار بسیار زیاد و پرداخت ۰٫۲۵ دلار برای استفاده از دستشویی را داشته باشید.

پل آسمان لنکاوی و مسیر آسمان

لنکاوی-مالزی جاذبه گردشگری پل آسمان لنکاوی

پل آسمان لنکاوی، یک پل معلق ۱۲۵ متری(۴۱۰ پایی) است که در ارتفاع ۱۰۰ متری (۳۲۸ پایی) بالای زمین  به عنوان بخشی از مجتمع تله­ کابین لنکاوی است. با یک هزینه ورودی دیگر، گردشگران می­توانند روی پل آسمان لنکاوی  قدم بزنند و جنگل­ های بارانی را از بالا تماشا کنند. «مسیر آسمان» یک مسیر کوتاه از میان جنگل است برای رسیدن به «آبشار تلگا توجو» (هفت چشمه)، که نزدیک به روستای شرقی تمام می­شود.

ساحل لنکاوی

بیشتر گردشگران ادعا می­ کنند بهترین کاری که می­توانید در این شهر انجام دهید این است که به سادگی از ساحل لذت ببرید. شن ­های سفید تمیز با درختان نخل در کنار دریای آرام و زیبا در تصویری از بهشت را تداعی می­کند. لنکاوی دارای چندین ساحل است و ورزش ­های پر طرفداری مانند قایق ­رانی، جت اسکی و موج ­سواری را می­ توانید در این سواحل انجام دهید. در ساحل «پانتای سنانگ» یکی از رمانتیک ­ترین غروب­ های جهان را می ­توانید تماشا کنید.