بهترین بوتیک هتل های لنکاوی
امتیاز ما

در لنکاوی ، یکی از محبوب­ترین جزایر مالزی به استراحت و تفریح بپردازید. در مجله گردشگری دور و نزدیک بهترین بوتیک هتل های لنکاوی را برای اقامت و یک تجربه فراموش نشدنی در این جزیره گرمسیری به شما معرفی می­کنیم.

بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

هتل بون تون لنکاوی

بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

«هتل بون تون» یکی از شیک ترین بوتیک هتل های لنکاوی است که دارای هشت ویلا است که به صورت منحصر به فردی به سبک ویلاهای قدیمی مالزی طراحی شده­اند و برای مهمانان یک اقامت لوکس در لنکاوی را فراهم می­کنند. هر ویلا دارای مبلمان و ورودی خاص خود و یک تهویه عالی است. با اقامت در یکی از این ویلا­ها احساس ارتباط بیشتری با طبیعت خواهید کرد. شما همچنین می ­توانید از چشم­ اندازهای زیبای تالاب­ ها  لذت ببرید. از غذاهای آسیایی با دسرهای خوشمزه را در رستوران «نام» لذت ببرید.

بوتیک هتل لات ۳۳

 بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

این بوتیک هتل با اتاق­ های بزرگ و حمام اختصاصی به همراه وان طراحی شده است و لوازم بهداشتی رایگان نیز در دسترس خواهد بود. اتاق­ های این بوتیک هتل دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، گاو صندوق درون اتاق و چای و قهوه ساز هستند. برخی از اتاق­ ها دارای اتاق نشیمن نیز هستند. از صبحانه­ ها این قاره و یا صبحانه­ ها حلال در غذاخوری منطقه لذت ببرید یا برای صرف غذاهای محلی در رستوران­ ها و کافی­ شاپ­ ها بیرون بروید. یک استخر شنا و محل آفتاب گرفتن نیز در دسترس است. بلیط تهران کوالالامپور

هتل دانا لنکاوی

بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

از تعطیلات خود در این هتل ۵ ستاره لوکس با سواحل شنی، دسترسی به دریای آرام و تپه­ های سرسبز گرمسیری لذت ببرید. این هتل در «پارک بندری تلگا» واقع شده است. اتاق­ ها و ویلاها و سوئیت­ ها دارای بالکن خصوصی برای لذت بردن از چشم ­اندازهای زیبای لنکاوی هستند. به تور پیاده ­روی جزیره بپیوندید و به تماشای پرندگان بروید و از ماجراجویی در طبیعت که هتل برای شما برنامه­ ریزی کرده است لذت ببرید.

امبانگ امبانگ لنکاوی

بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

«امبانگ امبانگ» یکی از هتل های لنکاوی تنها برای استراحت و خلوت­ کردن افراد بزرگسال در محیطی که با جنگل­ های بارانی استوایی احاطه شده است، طراحی شده است.هر اتاق مدرن دارای یک بالکن در فضای باز است که منظره عالی از جنگل دارد. شنا کنید و به استراحت در کنار استخر بپردازید. صبح را با یوگا در صبح زود و صبحانه خوشمزه که توسط خدمه مهمان­ نوازی سرو می­شوند، آغاز کنید. در طول روز از اسپا استفاده کنید. شاید لباس­ های شما نیاز به خشکشویی داشته باشد که می ­توانید از امکانات هتل استفاده کنید. شما همچنین می ­توانید از کارمندان برای گشت و گذار و حمل و نقل کمک بگیرید. ما به شما پیشنهاد می­ کنیم غذا را در رستوران ژاپنی که تنها ۳ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد صرف کنید.

لا پاری-پاری

بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

دو دختر شهری به لنکاوی آمدند و هتل «پاری-پاری» را با فضایی آرام بین «ساحل کنانگ» و «ساحل تنگا» تاسیس کردند. این بوتیک هتل دارای ۱۲ اتاق است که در یک ونیم هکتار باغ زیبا پراکنده شده ­اند. کارکنان هتل به جزئیات از جمله حفظ محیط طبیعی اطراف، توجه زیادی می­کنند. با یک پیاده ­روی کوتاه می ­توانید به ساحل برای تماشای غروب خورشید بروید ویا برای نوشیدنی یا غذا از کافه ­ها و رستوران­های نزدیک ساحل استفاده کنید. شما می­توانید از یک فروشگاه در نزدیکی هتل کالاهای دست ساز مردم مالزی را به عنوان سوغات خریداری کنید. خاطرات دوران کودکی را با بالا رفتن از خانه درختی  زنده کنید و در مورد گیاهان باغ یاد بگیرید. در استخر شنا کنید و برای رفع گرسنگی به از عذاهای سالم «فت کیوپید» استفاده کنید. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

ویلا مولک

بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

ویلاهای منحصر به فرد و خصوصی «ویلا مولک» در «ساحل تنگا» واقع شده ­اند. در یکی از ویلاهای شیک مالزیایی استراحت کنید، احساس خواهید کرد در خانه هستید. هر ویلا داری اتاق خواب، تهویه مطبوع، حمام و دستشویی با پنجره سقفی، یخچال، یک اتاق غذاخوری مجلل و یک تراس در فضای باز با صندلی ­های چوبی است. ویلاها چشم­ انداز باغ گرمسیری  و استخر روباز را دارند. اگر به دورتر نگاه کنید شالی­ های برنج با چشم­ انداز زیبای طلوع و غروب را خواهید دید.

استراحتگاه تنجانگ رو

 بهترین بوتیک هتل های لنکاوی

آسایش مدرن و روش ­های سنتی در کنار هم همراه با مهمان ­نوازی بی ­نظیر همه در «هتل تنجانگ رو» جمع شده است. استراحتگاه در کنار ساحل سفید شنی و آب های شفاف «دریای اندام» واقع شده است. در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد. پیک نیک در ساحل را حتما امتحان کنید ویک کباب زیر آسمان شب میل کنید یا به رستوران ­های رنگارنگ با آشپزهای حرفه ­ای بروید. شما همچنین می ­توانید از آبگرم­ های جوان کننده در «جیوارا» لذت ببرید.