سفر به بانکوک
امتیاز ما

مراکز خرید لوکس،  کافه­ ها و رستوران ­های درجه یک و فرودگاه ­هایی که به عنوان دروازه­ای برای جنوب شرقی آسیا هستند باعث شده است که بانکوک بیشترین بازدید کننده را در جهان داشته باشد. با تمام این جاذبه­ ها و زیبایی­ ها، مکان­ هایی وجود دارد که به خاطر محبوبیت، کلاهبرداری و یا خطر باید از آنها دوری کرد. در مجله گردشگری دورونزدیک لیستی از این مکان ­ها برای شما آورده ایم.

خیابان خاوسان

«خیابان خاوسان» در سال های اخیر پناهگاه مسافران تنها در بانکوک و تایلند بوده است. در تمام شب ­های هفته این خیابان­ پر از مسافرانی با کوله ­پشتی­ های بزرگ ورزشی است. اینترنت باعث محبوبیت و شلوغی این منطقه و البته بهبود مهارت ­های زبان مردم تایلند شده است و این به آن معنا است که دیگر نیازی به محل خاصی برای مسافران تنها نیست. به جای ملاقات با هموطنان و یک خاطره بد از سفر به راحتی می­توانید هر چه را که ­می خواهید آنلاین بزرگتر و ارزانتر از اینجا پیدا کنید، به مکان­ های  به­ روزتر در بانکوک مانند «اکامای» و «تونگلر» بروید و با مردم محلی تعامل داشته باشید.

سفر به بانکوک

پتپانج

خیابان «پتانج» دارای چراغ ­های نئون خیره کننده است و کمتر افراد عادی را در آن می­بینید بیشتر هنرمندانی را می­بینید که باید از آنها دوری کنید، زیرا هیچ چیز معنادار و جدیدی به سفر شما اضافه نخواهند کرد. چند مغازه­ و دست­فروش به صورت پراکنده­ در این خیابان خواهید دید که دوری از آنها باعث می­شود پول زیادی را پس انداز کنید که می­توانید جای دیگری بهتر خرج کنید.

سفر به بانکوک

سویی کابوی

اینجا به دلیل اینکه کلاه کابوی­ های آمریکایی را به سر می­گذارند به این نام معروف شده است و تقریبا نسخه دیگری از پتانج است. چند کافه با کارکنان مهمان­ نواز در این خیابان وجود دارد اما بهتر از مانند پتانج از آن دروی کنید تا به مکان­ های جذاب­تر و بهتر بانکوک بروید. خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک 

گراند پالاس

سفر به بانکوک

«گراند پالاس» بدون شک یک مکان زیبا است، اما تماشای این زیبایی و آرامش با تورها و مسافران زیادی که به اینجا می ­آیند بسیار سخت است. در طول روز این مکان بسیار پر طرفدار است بنابراین رفتن به آن شما را خسته خواهد کرد. پس هزینه ورود را پس ­انداز کنید و به جای آن از معابد آرام تر و زیباتر بانکوک دیدن کنید. پیاده ­روی و تماشای چشم­انداز این مکان از دور یک تصویر وسیع­ و تحسین­ برانگیز از «گراند پالاس» بدون برخورد به سایر مسافران و شلوغی این مکان زیبا به شما خواهد داد.

بازار چتوچاک

از زمانی که بازارها بوجود آمده ­اند، «چتوچاک» یکی از بزرگترین بازارهای جهان در آسیا بوده است. با این حال اندازه آن باعث افت بازدیدکنندگان آن شده است. کاوش در این بازار مانند یک ماموریت سخت است. هر چقدر که به جلو می­روید بازهم بازار ادامه دارد و در کنار آن تعداد زیاد توریست ­ها و مردم محلی که برای خرید آمده ­اند، گشتن در این محل را سخت­ تر هم می­ کنند. اگر واقعا به مکانی برای خرید کردن نیاز دارید به بازارهای کوچک ­تر وجالب تر بانکوک مانند «رد فای» بروید ویا بازدید از این بازار را به بعد از رفتن به شهرهای دیگر موکول کنید.

کافه اسکای

 سفر به بانکوک

یکی از جذاب­ترین جاذبه­ های گردشگری بانکوک «کافه اسکای» است. چه کسی می­تواند آنها را سرزنش کند؟ لذت بردن از یک نوشیدنی و تماشای چشم­ انداز  شهر از طبقه­ ی ۶۴ ضربان قلب هر کسی را بالا می­برد. اما مشکل اینجا افراد بسیار زیادی مانند شما فکر می­کنند و شما حتی برای گرفتن عکس برای صفحه اجتماعی تان به مشکل برمی ­خورد. بانکوک دارای بسیاری از این کافه ­ها با چشم اندازهای خوب هستند که بیشتر آنها از «کافه اسکای» ارزانتر هم هستند. بنابراین بهتر است از این کافه بگذرید و کافه دیگری را انتخاب کنید.

وات فو

سفر به بانکوک

درست مانند «گراند پالاس»، در «وات فو» نیز ازدحام بیش از حد جمعیت شما را رنج خواهد داد و خاطره یک تجربه بد از گردش در بانکوک را در ذهن شما به جای خواهد گذاشت. اگر به این فکر می­کنید که این بازدید از مجسمه ­های غول پیکر بودا را از دست خواهید داد، نا امید نشوید! جایگزین هایی وجود دارد به جای «وات فو» به «چاینا تون» بروید و از «وات ترایمیت» که محل بزرگترین بودای طلای جهان است، دیدن کنید. به این ۱۰ دلیل به بانکوک سفر کنید

خیاطی یا جواهرفروشی

بانکوک، مانند بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا کالاه بردار هم دارد. البته اگر بدانید به دنبال چه چیزی هستید این کلاه برداران براحتی قابل شناسایی هستند. نمونه­ هایی از این کلاهبداری­ها عبارتند از خیاطی ­ها و جواهر فروشی ­ها. خیاطی­ هایی که فقط سفارش شما را می­گیرند و هرگز سفارش شما را آماده نمی­کنند و یا آن را با کیفیتی بسیار پایین­نر از آنچه انتظار دارید آماده می­کنند. جواهرفروشی هایی که به شما می­گویند کالایی که می­خرید چه ارزش بالایی دارد و شما می توانید سود بالایی از آن بدست آورید اما همه آنها بی ­معنی هستند. اگر به دنبال کت و شلوار یا جواهرات هستید حتما اول از فروشگاه­ های آنلاین تحقیق کنید.