جشن‌های سنتی کره جنوبی
امتیاز ما

در هر کشوری جشن‌ های سنتی توسط مردم آن کشور برگزار می‌شود و از این طریق به سنت‌هایی که توسط نیاکان‌شان در گذشته برگزار می‌شده است احترام می‌گذارند. در مجله‌ی گردشگری دورونزدیک قصد داریم تا به جشن های سنتی کشور کره جنوبی بپردازیم. خرید بلیط هواپیما تهران سئول

جشن‌ های سنتی سئول

 

هنگامی که روز برگزاری جشن‌ های سنتی در کره فرامی‌رسد مردمان این کشور اگر آب در دست داشته باشند روی زمین می‌گذارند. جشن‌ها در کشور کره جنوبی بسیار زیبا برگزار می‌شوند. مردم کره را باید استاد ترکیب سنت و مدرنیته نامید. با این کار نه تنها آداب و رسوم کشور خود را حفظ می‌کنند بلکه باعث می‌شوند که جهانیان نیز برای دیدن این آداب و رسوم به این کشور سفر کنند تا جایی که بسیاری از مردم جهان برای دیدن جشن‌های این کشور ثانیه‌شماری می‌کنند. بیشتر این جشن‌ها در پایتخت این کشور یعنی سئول برگزار می‌شود. اگر شما هم قصد سفر به کشور کره جنوبی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفر خود را به نحوی برنامه‌ریزی کنید که حداقل به یکی از جشن‌ های سنتی این کشور برسید و از آن لذت ببرید.  جاذبه های گردشگری سئول

فستیوال گل بهاری سئول

جشن‌های سنتی کره جنوب

بسیاری از مردم جهان بر این باور هستند که جایگاه اصلی شکوفه‌های گیلاس در کشور ژاپن است اما اگر در فصل بهار به سئول پایتخت کشور کره جنوبی سفر کنید متوجه می‌شوید که شکوفه‌های درختان گیلاس این شهر دست کمی از کشور ژاپن ندارد. به هنگام بهار زمانی که هوا رو به گرمی می‌رود این شهر به یک سرزمین رویایی تبدیل می‌شود. شکوفه‌های سفید و صورتی آن قدر زیبا و مهیج هستند که بسیاری از کارگردانان بزرگ کشور کره جنوبی به این شهر برای فیلمبرداری می‌آیند. اگر می‌خواهید سر حال شوید در فصل بهار به این کشور سفر کنید.

 

فستیوال فانوس نیلوفر آبی

جشن‌های سنتی کره جنوب

مردم کشور کره جنوبی از آن دسته از مردمان جهان هستند که برای سنت‌های کشورشان احترام بسیار زیادی قایل هستند و دیگر این که این سنت‌ها را نسل به نسل منتقل می‌کنند. یکی از این سنت‌ها فستیوال فانوس نیلوفر آبی است. در فستیوال فانوس نیلوفر آبی شهر پر از فانوس‌های گوناگون و زیبا می‌شود که از در و دیوار توسط مردم آویزان شده‌اند. در این فستیوال عده‌ای از مردم با نوعی رژه خاص از دروازه دونگ دائمون گذر می‌کنند و خود را به بنای مذهبی جوگیسا می‌رسانند. مردم کره به فستیوال فانوس نیلوفر آبی اهمیت زیادی می‌دهند و همیشه تلاش می‌کنند تا این فستیوال را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. برای خرید بلیت هواپیما  به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.

فستیوال رز جونگنانگ

جشن‌های سنتی کره جنوب

از دیگر جشن‌ های سنتی کشور کره جنوبی نیز می‌توان از فستیوال رز جونگنانگ نام برد. فستیوال رز جونگنانگ رمانتیک‌ترین جشن‌ های سنتی این کشور است. اگر روزی به شکل اتفاقی از این فستیوال دیدن کنید می‌توانید انواع و اقسام گل‌های رز زیبا را تماشا کنید. همچنین تخت بزرگی از گل‌های رز را می‌توانید تماشا کنید که توسط مردم کره درست شده است. این تخت گل به طول پنج کیلومتر است. در هنگام برگزاری فستیوال بسیاری از مردم با دسته‌های گل رز و پخش موسیقی سنتی رژه می‌روند. در فستیوال رز جونگنانگ تمام اشخاص با هر سنی می‌توانند شرکت کنند.

فستیوال تفنگ آبپاش سینچون

جشن‌های سنتی کره جنوبی فستیوال تفنگ آبپاش سینچون

تابستان‌های کشور کره جنوبی گرم و مرطوب است به هنگام فرارسیدن ماه جولای هر فرد کره‌ای و یا هر گردشگری دوست دارد خنک شود. در این فصل و در این ماه از سال فستیوال تفنگ آبپاش برگزار می‌شود. فستیوال تفنگ آبپاش در خیابان‌ها برگزار می‌شود و هزاران نفر با در دست داشتن تفنگ آبپاش به یک دیگر آب می‌پاشند. این کار نه تنها باعث خنک شدن مردم می‌شود بلکه باعث به وجود آمدن نشاط و سرگرمی می‌شود. به جز تفنگ آبپاش در بسیاری از نقاط شهر سرسره‌های آبی قرار داده شده است. در هنگام برگزاری فستیوال تفنگ آبپاش از سرتاسر شهر موسیقی به گوش می‌رسد که حال و هوای خاصی به این جشن می‌دهد.

فستویال فرهنگی گو جونگ‌ نو

جشن‌های سنتی کره جنوبی فستویال فرهنگی گو جونگ‌ نو

اگر شما در هنگام برگزاری این جشن به این کشور سفر کنید می‌توانید از رنگ‌های گوناگونی مانند آبی، قرمز، سبز و زرد دیدن کنید که توسط مردم و دولت این کشور تدارک دیده شده است. در  این جشن‌ سنتی تاریخ ۲ هزار ساله کشور کره جنوبی را به شما نشان می‌دهد که در زمستان برگزار می شود. در هنگام برگزاری گوگو می‌توانید از غذاهای سنتی کشور کره جنوبی لذت ببرید. این غذاها توسط افراد محلی تدارک دیده شده‌اند. در این فستیوال تمام مردم این کشور لباس‌های سنتی بر تن می‌کنند. زیباترین مراسم این فستیوال در کنار رودخانه اینسا دونگ برگزار می‌شوند.