هتل سنتارا گراند پوکت
امتیاز ما

هتل سنتارا گراند در شهر پوکت در کشور تایلند قرار دارد. هتل سنتارا گراند یکی از معروف­ ترین برند های هتل در کشور تایلند است. که شما می­توانید در هتل ­هایش در سرتاسر تایلند وقتی از این کشور شگفت ­انگیز دیدن می­کنید، اقامت کنید. این هتل تایلندی متعلق با مارک تجاری «سنتارا» است که در سرتاسر کشورهتل ­های لوکس بنا کرده است. این هتل ۲ دقیقه با ساحل فاصله دارد، با منظره تپه­ های سرسبز به عنوان پس­زمینه. هتل ۵ ستاره در «ساحل کارون» واقع شده است و دارای اتاق­های رو به اقیانوس و پارک آبی با ۴ استخر رو باز است. «استراحتگاه ساحلی سنتارا گراند بوکت» حدود ۴۵ دقیقه رانندگی با فرودگاه بین­المللی شهر پوکت و ۱۵ کیلومتر با شهر پوکت فاصله دارد. خدمات شاتل و پارکینگ رایگان در دسترس مهمانان است. خرید بلیط هواپیما

در هتل سنتارا گراند  انتظار چه چیزی را باید داشته باشید

با توجه به تاثیر خانه­ ها و مغازه­ های «سینو پرچوگیز» که ویژگی اصلی شهر قدیمی پوکت است و قرار گرفتن در آرام ترین انتهای «ساحل کارون» در شهر پوکت ؛ هتل در مکان بسیار مناسبی هم برای خنک شدن و هم برای کشف شهر دارد.

در مقایسه با سایر هتل­های جزیره پوکت بزرگتر است. ۲۶۲ اتاق ، سوئیت و ویلا در اطراف یک هسته مرکزی ازآبگرم، چندین رستوران، ورزشگاه، کافه و باشگاه ساخته شده­اند. واقع در ساحل اقیانوسی «آندامان» با معماری هوشمندانه تقریبا تمام اتاق ­ها دارای چشم ­انداز اقیانوس هستند.در هنگام تمرین در سالن ورزشی می­توانید از منظره زیبای اقیانوس لذت ببرید. سایر امکانات تفریحی هتل شامل زمین تنیس، آبگرم درجه یک . اتاق بازی است.

هتل سنتارا گراند پوکت

خوش آمد گویی

مانند بسیاری از هتل های شهر پوکت، اگر سرویس حمل و نقل هتل را قبل از سفر رزرو کنید تا دنبال شما بیاید و شما را به هتل برساند. این روش بسیار بهتر از گرفتن تاکسی است. پس از ورود به لابی هتل سنتارا گراند  توسط مهمانداران مورد استقبال قرار خواهید گرفت و آنها چمدان ­های شما را به محل اقامتتان خواهند برد. لابی بسیار زیبا است و شما می­توانید با یک نوشیدنی خنک در هنگام ورود خستگی در کنید. گذرنامه و سایر مدارک معمولی اینجا چک خواهد شد. همه چیز بسیار راحت و ساده است. مانند سایر هتل­ ها اینجا وسایل نقلیه الکتریکی بهترین راه برای حمل و نقل چمدان ­ها و بردن مسافران به ویلاها هستند. خرید بلیط هواپیمای تهران پوکت

هتل سنتارا گراند پوکت

اتاق­ ها هتل سنتارا گراند

برای ماندن در یک استراحتگاه بهترین گزینه اقامت در یک ویلای لوکس است که در بخش شرقی در کنار هتل سنتارا گراند  پیچیده قرار گرفته ­اند. ویلاها شامل ورودی و محوطه اختصاصی هستند و در جلو ویلا شما استخر خصوصی خود را نیز دارید. بعد در ورودی سمت راست یک سالن بزرگ قرار دارد که به راحتی ده صندلی یا بیشتر در آن جا می­ گیرد و شما می ­توانید برای مهمانی از این فضا استفاده کنید. اتاق خواب دارای یک فضای بسیار بزرگ با سقف بلند و یک پنکه سقفی در وسط آن است. اتاق خواب و سرویس بهداشتی در هم آمیخته شده ­اند و درست پشت سر شما یک حمام بسیار بزرگ است که می­توانید در آن یک مهمانی بگیرید. ویلاها همچنین سرویس شبانه شامل نوشیدنی، نان شیرین وآبمیوه تازه را دارند.

هتل سنتارا گراند پوکت

غذا و نوشیدنی

با توجه به اندازه هتل رستوران بسیار شلوغ است و برای غذا صف تشکیل می­شود اگر چه انتخاب­های عالی برای غذاوجود دارد؛ شما انتظار همه چیز را می­ توانید داشته باشید از یک غذای اروپایی به اضافه غذاهای تایلندی و چینی، آسیایی. در نهایت می ­توانید برای صبحانه به تالار باشگاه بروید تا در محیط آرام آن صبحانه را صرف کنید. در هتل سنتارا گراند  ۷ گزینه برای غذا خوردن دارید که شامل طیف وسیعی از غذاهای بین­المللی، آسیایی و غربی است. برجسته­ ترین رستوران «کوو» است که تمام روز غذاهای ایتالیایی عالی سرو می­کند.

هتل مناسب برای سفر خانوادگی بخصوص با کودکان

سواحل خصوصی، استخر خوب برای بچه ­ها، صبحانه مناسب در بوفه هتل برای یک سفر خانوادگی به همراه کودکان بسیار عالی است. البته شاید کمی گران باشد اما کودکان کارهای زیادی اینجا می­توانند انجام دهند.

هتل سنتارا گراند پوکت

نزدیک ترین شهر

با وجود اینکه همه چیز در استراحتگاه وجود دارد اگر بخواهید به داخل شهر بروید با تنها ۱۵ دقیقه پیاده ­روی می­ توانید به مرکز شهر بروید و از جاذبه های گردشگری پوکت دیدن کنید. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید.