سفر به ترکیه
امتیاز ما

انتخاب مقصدی برای تعطیلات بسیار سخت است. آیا آب و هوای شگفت آنگیز می خواهید؟ کارهای بسیار که انجام دهید و مکان­های زیادی که ببینید؟ آرامش و سلامتی؟  گاهی اوقات هر مکانی را انتخاب کنید باز هم چیزی کم است. ما یک پیشنهاد برای شما داریم، با سفر به ترکیه می توانید مطمئن باشید همه چیز دارید و دیگر احساس کمبود نخواهید کرد.

 سفر به ترکیهاز غذاهای متنوع گرفته تا تاریخ شگفت ­انگیز ش مکان هیجان­ انگیزی برای مسافران است. یک مسافرت طولانی یا کوتاه داشته باشید فرقی نمی­کند از گردش در ترکیه لذت خواهید برد.

آب­ های شفاف و درخشان، کوه­های بلند، ویرانه ­های امپراتوری­ های باستانی، روستاهای کوچک زیبا و شهرهای بزرگ جهانی همه و همه بسیار منحصر به فرد هستند و حتما ارزش یک بار دیدن را دارند. خرید بلیط هواپیما استانبول تهران.

غذاهای خوشمزه ترک

اگر غذا به اندازه مکان­ هایی که می­بینید برایتان مهم است با اقامت در «تفرجگاه و آبگرم پالوما فورستا» در «بلدیبی»، آنتالیا بهترین غذاهای کشور ترکیه را تجربه کنید. رستوران­ های ترک و بین ­المللی در سایت وجود دارد. که همه چیز سرو می­کنند از صبحانه گرفته تا غذاهای آخر شب. گردشگرانی که به شیرینی­جات علاقمند هستند می­توانند از فروشگاه کیک و شیرینی استراحتگاه دیدن کنند. غذاهای ترک بسیار خوشمزه و رویایی هستند.

غذاهای ترک عطر و طعم فوق ­العاده ­ای دارند. برجسته ­ترین آنها «پید» (نان و گوشت گوسفند، پیاز و ادویه که در کره پخته شده­اند)، «منمن» (یک غذای آبکی ترکیبی از تاس کباب سبزیجات و نیمرو) و باقلوا(ترد با لایه­ های بسیار شیرین) هستند.

هر منطقه از ترکیه دارای فرهنگ آشپزی خاص خود است، و البته غذاهای ترک بسیار بیشتر از باقلوا و کباب خوشمزه است، که شامل غذا­های تازه دریایی، دسرهای عالی، صبحانه ­های بسیار متنوع ، غذاهای کلاسیک عثمانی، سبزیجات و بسیاری از غذاهای دیگر هستند.

حمل و نقل ترکیه

در چه فصلی به ترکیه سفر کنیم؟

اگر سفر به ترکیه در فصله تابستان انجام می شود، تقریبا می­توان تضمین کرد که از آب­ و هوای بسیار خوبی با درجه حرارت حدود ۳۰ درجه لذت ببرید. حتی در زمستان هم اینجا خیلی سرد نخواهد شد. موقعیت مکانی بسیار زیبای «تفرجگاه و آبگرم اورکا سانلایف» همراه با نزدیکی به «دریای لیکان» به شما این امکان را می ­دهد که از دیدن مناظر نفس­گیر دریا و نسیم خنک اقیانوس لذت ببرید.از بین حمام آفتاب در کنار یک استخر یا در یک استراحتگاه کنار دریا یکی را انتخاب کنید. استخرهای سرپوشیده­ی زیادی برای شنا و فرار از آفتاب در دسترس هستند.

حمل و نقل ترکیه

در آب خنک شوید

اگر به آب علاقه دارید پارک آبی «تفرجگاه و آبگرم آسکا لارا» مکان مناسبی برای شما است. اینجا یک بهشت برای علاقمندان به شنا است با ۹ سرسره پیچ در پیچ آبی و یک پارک کوچک برای کوچکترها. اگر به بازی در کنار دریا علاقه دارید به «گردشگاه و آبگرم پالوما فورستا» بروید. آنها یک لوکیشن شنی کنار دریا دارند و شما می توانید انواع ورزش ­های آبی را در اقیانوس امتحان کنید.

حمل و نقل ترکیه

نوشیدنی ­ها

در سفر به ترکیه فرقی نمی­کند که به دنبال یک قهوه سنتی ترک هستید یا نوشیدنی دیگر، هرگز از «هتل­های تامس کوک» بدون نوشیدنی مورد علاقه ­تان بیرون نمی­روید. «لارا» در «ساحل لارا»، آنتالیا، یک کافه ویتامین دارد که آبمیوه­ های تازه سرو می­کند و به شما انرژی می ­بخشد. اگر به غروب علاقه دارید، در «پارک مارماریس» در «ایسملر» یک پانورامای فوق ­العاده از غروب را خواهید دید. می­توانید برای صرف چای به استراحتگاه و آبگرم مجلل «سان لایف اورکا» بروید و از فضایی آرام لذت ببرید.

آبگرم­ ها و استخرهای ترکیه

حمام­ های معروف ترکیه برای درمان­ های فوق ­العاده­ شان شناخته شده هستند. «استراحتگاه آسکا لارا» دارای حمام­ ترکی، سونا و اتاق بخار است، در سفر به ترکیه می ­توانید درمان­ های ابگرم رویاهایتان را دریافت کنید. در«استراحتگاه و آبگرم سان لایف» ماساژ و درمان ­های آبی را با اسکراب­ ها و حمام ­های سنتی  ترکیه به شما عرضه می دارد.

حمل و نقل ترکیه

کارهای شگفت­ انگیزی که می­ توانید در سفر به ترکیه انجام دهید

اگر در سفر به ترکیه استراحت در آفتاب برای شما کسل کننده است و به دنبال ورزش هستید، خون را در بدنتان با فعالیت­ های فوق  العاده هتل­های «تامس کوک» پمپاژ کنید. در «آبگرم و استراحتگاه پالوما» می­ توانید از قایقرانی، تنیس، بسکتبال، مینی گلف و تنیس روی میز لذت ببرید. اگر­می خواهید زمان بیشتری را در استخر سر کنید، در «هتل پارک مارماریس» می­توانید برای تناسب اندام به حرکات آکواروبیک که اینجا ارائه می­شود بپردازید، و سپس برای این ورزش به خودتان جایزه بدهید و از سرسره آبی که به سمت دریا است لذت ببرید. مجله گردشگری دورونزدیک

حمل و نقل ترکیه