هتل
امتیاز ما

در دینا هتل‌های هیجان انگیزی وجود دارند که اتاق‌هایشان در فضای باز و اصطلاحا روباز است. در این اتاق‌ها مسافران و گردشگران در حالی در اتاق نشسته‌اند در همان ضمن از فضای بیرون و مناظر اطراف نیز لذت می‌برند. در دنیا هفت هتل به این سبک وجود دارد که در مقایسه با دیگر هتل‌های موجود که به این روش مدیریت می‌شوند مهیج‌ترند چراکه مسافر می‌تواند خواب شبانه‌ای را در چنین هتلی تجربه کند که تا به حال به چشم خود ندیده است و در همان حال صبح که از خواب بیدار می‌شود خود را در دل طبیعت بکر ببیند. تصور کنید شبی پرستاره را در دل آفریقا به صبح برسانید و در همان حال در اتاقی در هتل خوابیده باشید یا این که صبح با نور شفق صبحگاهی در حومه نیویورک از خواب بیدار شوید. مطمئن باشید از گذراندن چنین شب‌هایی در نقاطی که دیدن آنها برایتان باورنکردنی به نظر می‌رسید پشیمان نخواهید شد. در ادامه مطلب هفت هتل از مهیج‌ترین هتل‌های با اتاق روباز جهان را به شما معرفی می‌کنیم. پس با سایت دور و نزدیک همراه باشید. فروش ارزان بلیط هواپیما

هتل آکا در سنترال پارک شهر نیویورک

هتل

خوابیدن در فضای باز شهر نیویورک شاید برای خیلی‌ها هیجان‌انگیز نباشد اما هتل آکا در سنترال پارک به معنی واقعی کلمه نقطه و مکانی تجملی و اشرافی است. در خلال ماه‌های تابستان، مسافرانی که شبی را در «سوئیت آسمان» (Sky Suite) در هتل آکا سپری می‌کنند می‌توانند محل اسکان خود را به مکانی روباز مبدل کنند و شب را تا صبح زیر خط افق منهتن بخوابند و صبح با نور شفق صبحگاهی از خواب بیدار شوند.

هتل آمانگیری در منطقه کنیون پوینت واقع در ایالت یوتا آمریکا

هتل

از بین شمار زیاد حق انتخاب‌هایی که در هتل آمانگیری وجود دارد، سوئیت اختصاصی «مسا پول» (Mesa Pool Suite) با بالکن ویژه‌ای که دارد می‌تواند از همه موارد دیگر دیدنی‌تر و جذاب‌تر باشد. منظره چشمگیر روبه‌روی بالکن این سوئیت که مشرف به بیابان است همیشه در حال تغییر است و هر وقت از روز به رنگی تازه درمی‌آید.

هتل آلبرتا در منطقه اربوسکو در استان برشا واقع در ایتالیا

هتل

با فشردن یک دکمه سقف «سوئیت کابریولت» (Cabriolet Suite) در هتل آلبرتا کنار می‌رود و همه اتاق‌های سوئیت شما تبدیل به فضای باز می‌شود. چه روز باشد و چه شب، مسافران می‌توانند از تجربه بودن در طبیعت و در همان ضمن اقامت در هتلی با کلیه امکانات رفاهی لذت ببرند. همچنین می‌توانند با به‌کارگیری امکان هوای آزاد می‌توانند هوای داخل سوئیت را تهویه و تازه کنند. شهر کاندلا ایتالیا

هتل لاند وینیارد در منطقه آلنتیجو واقع در پرتغال

هتل

در هتل لاند وینیارد سوئیت‌هایی وجود دارد که منظره‌ای رو به آسمان دارند. این سوئیت‌ها دارای دو دستگاه کنترل از راه دور هستند که به وسیله آنها مسافر می‌تواند فضای شب را ایجاد کند و با دیگری می‌تواند همه چیز را کنار بزند و به نور روز اجازه ورود بدهد. با این حساب، خوابیدن در فضای باز و استنشاق هوای تازه تنها یکی از امکانات متعدد این هتل است. سوئیت‌های هتل لاند وینیارد همچنین دارای باغچه اختصاصی درون فضای داخلی است. به این موارد باید موارد دیگری مانند استخر با دایو شیرجه، بالکن مجهز به شومینه و پاسیوی اختصاصی (نورخان patio) را نیز اضافه کرد.

برای رزرو هتل های خارجی به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.