آنتورپ هتل چهار ستاره بلژیک
امتیاز ما

آنتورپ ممکن است دومین شهر بلژیک باشد اما قطعا خواهر جوانتر بروکسل است. آنتورپ دومین شهر بلژیک، بزرگترین بندر کشور و پایتخت سرما است. آنتورپ با معماری جذاب و خیابان های سنگ فرش، بسیار شبیه به شهرهای قدیمی اروپا است. آنتورپ روی رودخانه «شلت» قرار گرفته که به دریای شمال می ریزد. این شهر حدود ۴۰ کیلومتر با بروکسل و حدود ۱۵ کیلومتر با مرز هلند فاصله دارد. بندر آنتورپ یکی از بزرگترین بنادر جهان است و در اروپا رتبه دوم را دارد. قدیمی ترین ساختمان بورس جهان که در سال ۱۵۳۱ ساخته شده است نیز در آنتورپ واقع شده است.

آنتورپ برای دوستداران مد، عاشقان هنر و دلالان الماس بسیار جذاب است. شهرت آنتورپ به خاطر نقاش مشهور این شهر «پیتر پل وربنز»، نقاش اواسط قرن ۱۶ است. هنرمندی که تأثیر او را در تمام شهر مشاهده خواهید کرد.اگرچه مصائب زیادی را پس از آن متحمل و در جنگ جهانی دوم شدیدا بمباران شد. جذابیت این شهر از دو جهت است، هسته قرون وسطایی آن با خیابان های سنگفرش و پر از کافه که با صحنه های مد و پرجنب وجوش و مدرن ترکیب شده است. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین هتل های چهار ستاره آنتروپ بلژیک

هتل چهار ستاره فرانک

این بوتیک هتل در خیابان «کیپدورپ» واقع شده است و یک هتل چهار ستاره است که با یک رستوران ستاره¬دار که به نام واحد قبلی پول بلژیک نام گذاری شده است. ساختمان هتل، ساختمانی باشکوه است که قبلا بانک بوده و به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است و دارای لابی جذاب با مبلمان راحت است. تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون و حمام در تمام ۳۹ اتاق هتل در دسترس است. اگر می خواهید در هزینه های رفت و آمد برای بازدید از شهر صرفه  جویی کنید هتل فرانک را انتخاب کنید. از این هتل می توانید پیاده به کلیسای جامع «بانوی ما» ، تالار شهرداری، بازار و محل زندگی «پیتر پل روبنز» بروید. خرید بلیط هواپیمای تهران بروکسل.

آنتورپ هتل چهار ستاره

هتل چهار ستاره دو ویت لولی

«هتل دو ویت لولی» واقع در مرکز شهر آنتورپ یکی از ساختمان های بلندی است که در خیابان خرید شهر قرار دارد. اگر عاشق خرید هستید اینجا هتل مناسبی برای شماست. هتل چهار ستاره که در قرن هفدهم ساخته شده است دارای یک کافه برنزی است، مهمانان می توانند در محیطی مدرن در دو اتاق نشیمن در مقابل شومینه استراحت کنند. هر کدام از ۱۰ اتاق و سوئیت این هتل دارای منظره گل های حیاط، وای فای رایگان، مینی بار رایگان و همچنین سرویس حمام است. مهمانان همچنین می توانند از فضای خوشایند هتل، محیط راحت و دکوراسیون شیک آن لذت ببرند. رزرو هتل خارجی

آنتورپ هتل چهار ستاره

هتل چهار ستاره تی سنت

کسانی که به آنتورپ سفر می کنند چه برای کسب و کار و چه برای تفریح، ممکن است به اقامت در «هتل تی سنت» که در قلب شهر واقع شده است علاقمند باشند. هتل در قرن هفده ساخته شده است و یک نمونه عالی از سبک «نئو روکوکو» است و در محل یک کارخانه صابون سازی سابق ساخته شده است. این هتل چهار ستاره بیست و نه اتاق دارد و در «خیابان زاند» واقع شده است. یک رستوران و یک اتاق نشیمن نیز در هتل وجود دارد. کلیسای جامع، که به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو شناخته شده و بین سال های ۱۳۵۲ تا ۱۵۲۱ ساخته است، از تراس تابستانی هتل قابل رویت است. خرید ارزان بلیط هواپیما تهران آنتورپ.

آنتورپ هتل چهار ستاره

هتل چهار ستاره جولین آنتورپ

هتل چهار ستاره «جولین» واقع در خیابان «کورت نوسترات» است، خیابانی که از مرکز تاریخی آنتورپ عبور می کند و یکی از بهترین مکان های اقامت در این شهر محسوب می شود. از هتل می توان ۵ دقیقه پیاده به «میدان گرون پلاتس» رسید. از هت جولیت با ۳ دقیقه پیاده روی می توانید به خیابان خرید «دو میر» و کلیسای جامع آنتورپ رفت. اطراف این هتل پر از پاسیوهای سرسبز است. مهمانان می توانند در آبگرم های لوکس، سونا، اتاق نشیمن راحت استفاده کنند ویا از یک نوشیدنی در کافه قبل از رفتن به اتاق دنج و مجهز خود لذت ببرند. حمام لوکس، وای فای، مینی بار و میز تحریر در هر یک از ۲۱ اتاق هتل در دسترس است. مجله گردشگری دور و نزدیک