خیابان­ های رنگارنگ
امتیاز ما

گردش در شهرهای جدید همیشه لذت‌بخش بوده است، اما وقتی این مقصدها مانند جعبه مداد رنگی و آب نبات­های رنگی هستند، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. از زیباترین شهرها و روستاهای دور افتاده گرفته تا ساختمان ­های عجیب و خانه ­های ماهیگیری، اروپا گنجینه­ ای از مکان­ های رنگارنگ است که منتظر کشف شدن هستند. این مقاصد رنگارنگ شادی را برای شما به ارمغان می­ آورند پس به شما توصیه می­ کنیم که در سفر به شهرهای مختلف جهان به الخصوص اروپا از این مکان­ های رنگارنگ دیدن کنید. در اینجا فقط برخی از خیابان­ های رنگارنگ محبوب را آورده­ایم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

کولمار، فرانسه

به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپا شناخته شده است، هر خیابان چشم انداز فوق­ العاده زیبایی دارد، و به انفجار رنگ معروف است. اینجا به ونیز کوچک معروف است وترکیب معماری فرانسوی و آلمانی شهر را منحصر به فرد کرده است و با این معماری زیبا بازدید کنندگان را اغوا می­کند. و با خیابان­ های رنگارنگ منظره ای حیرت انگیز را به وجود اورده است.

خیابان­ های رنگارنگ

خیابان شاد «ریزی هوس» در «برانشوگ»، آلمان

این خیابان توسط نقاش آمریکایی «ریزی هوس» در سبک گرافیکی خاصش نقاشی شده است. شاید «زیری هوس شاد» عقاید بین جوانان و قدیمی ­ترها را تقسیم کرده باشد، اما مطمئنا رنگ را به آکرهوف آورده است. طراحی شده توسط «کنراد کلاستر»، مجتمع اداری با پنجره­ های نا متناسب بی ­شباهت به سبک «ریزی» نیست.  خرید بلیط هواپیما تهران پاریس.

خیابان­ های رنگارنگ

لامورا روجا، اسپانیا

مجتمع مسکونی قرمز رنگ اسپانیا ممکن است یک طرح دیوانه­ وار از «ام سی اشر» باشد، اما در واقع با الهام از سنت­ های کسبه ساخته شده است و با نوع استفاده از فضاها عمومی و خصوصی بازی می­کند. «دیوار سرخ» ساخته ­ی معمار «ریکاردو بوفیل» در سال ۱۹۷۳، الهام گرفته از معمار مکزیکی « لوییس باراگان»، کسی است که معماری ساختارهای صورتی از او الهام گرفته شده است.

خیابان­ های رنگارنگ

برانو، ایتالیا

شما نمی ­توانید از خانه­ های ماهیگیری رنگارنگ جزیره برنو که در در تالاب لاگون قرار دارد. دیدن نکنید. با طراحی رنگ دقیق که از زمان تاسیس جزیره وجود داشته است، ساکنان نمی­ توانند خانه­ های خود را بدون دریافت مجوز از دولت به رنگ خاصی در بیاورند. تا چهره ی خیابان­ های رنگارنگ شهر بهم نریزد. مجله گردشگری دور و نزدیک

 

خیابان­ های رنگارنگ

استورتورگت، استکهلم، سوئد

«استورتورگت»، قدیمی­ ترین میدان استکهلم، به دو دلی مشهور است: بازار کریسمس معروف و خانه­ های رنگارنگ بازرگانان قرن هفده. رنگ های قرمز، زرد و سبز پررنگ در قلب «گاملا استن» (شهر قدیمی) دلخوشی روزهای سرد اسکاندیناوی، مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات است.

خیابان­ های رنگارنگ

نیهاون، کپنهاگ

یکی دیگر از خیابان­ های رنگارنگ متعلق به به استکهلم سوئد می باشد. ساختمان­ های رنگارنگ قرن هفدهمی که به سمت شمال بندر قدیمی «نیهاون» در کپنهاگ کشیده شده ­اند. جایی که سال ها پیش «هانس کریستین اندرسون» در آن زندگی می­کرده است.

خیابان­ های رنگارنگ

میدان اصلی پوزنان، لهستان

میدان بازار قدیمی «پوزنان» در لهستان توسط خانه­ های تجاری قدیمی احاطه شده است که با رنگ­ های مدیترانه ­ای مانند آبی لاجوردی، سبز چمنی و زرد خاکی رنگ آمیزی شده است. بخش اصلی میدان در جنگ جهانی دوم تخریب و به دقت در دهه ۱۹۵۰ بازسازی شده است. بنابراین هر ساختمان جزییات و فریم­ های منحصر به خود را دارد.

خیابان­ های رنگارنگ

ورنازا، ایتالیا

در بخش ساحلی «سینک تر» در ایتالیا، تمه ساختمان ­های ساحل کوچک شهر ورنازا یک مجموعه شاد از رنگ ­های تابستانی زرد و نارنجی است. در افسانه ­ها آمده است که مانند «بورانو» ماهیگیران خانه­ هایشان را به رنگ­های مختلف رنگ زده­اند تا از دریا قابل تشخیص باشند، اما به نظر می­رسد بیشتر نتیجه هجوم گردشگران از دهه ۱۹۷۰ زمانی که روستاها دور از دستر بودند، باشد. خرید بلیط هواپیما تهران میلان.

رو کرمیو در پاریس، فرانسه

فقط با یک پیاده روی کوتاه از شلوغی «گار دو لیون» در منطقه ۱۲ پاریس، خیابان رنگارنگ با رنگ ­های مختلف مداد رنگی قرار دارد، که گلدان­ های قرمز و قهوه ­ای در کنار آن و در تراس خانه­ ها  جلوه زیبایی به آن داده است. این خیابان مسکونی بعد از وزیر دادگستری «آدولف کرمنیو» نام گذاری شد و مجموعه­ ای از خانه ­هایی است که بسیار زیبا نقاشی شده ­اند.

نوا دو کاروالو در لیسبون، پرتغال

لیسبون شهری است که با ساختمان­ های منحصر به فرد کاشی شده ­اش شناخته می­ شود. لیسبون بزرگترین شهرو پایتخت پرتغال یک شهر بسیار پر جنب و جوش و شاد است.  شهری با تاریخ بسیار غنی و میراث سنتی و افکار و عقاید بسیار مدرن. لیسبون شبکه ­ای از خیابان­ های رنگارنگ است که بسیاری از آن را می ­توان در شهر قدیمی پیدا کرد. آما خیابان صورتی آن، پروژه ­ای است که به وسیله معمار «ژوزه آندریو» انجام شد و شورای شهر بعدا آن را بازسازی کرد.