سفر یک روزه بانکوک سفر به بانکوک
امتیاز ما

سفر به بانکوک می تواند به هیجان انگیز ترین سفر شما به شمار بیاید. برای کاوش محیط اطراف بانکوک باید به سفرهای جاده ­ای بروید. درحالی که کارهای زیادی وجود دارد که می­توانید در سطح شهر انجام دهیدمثل بازدید از کاخ بزرگ، و یا قدم زدن در خیابان معروف یواوارات، مقاصد شگفت­ انگیزی وجود دارد که فقط چند ساعت با شهر بانکوک فاصله دارد که در سفر به بانکوک رفتن به آنجا خالی از لطف نیست. از پارک ­های ملی گرفته تا خرابه­ های باستانی، در اینجا شش سفر یک روزه بانکوک که در اطراف شهر قرار دارد را بیان کرده ایم. خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک

سفر یک روزه بانکوک 

به موج سواری بروید

اولین سفر یک روزه بانکوک رو با پیمودن حدود یک ساعت و سی دقیقه خارج از بانکوک شروع می کنیم، «واک کمپ اوتزکی»، که در اینجا می ­توانید مهارت­ های موج سواریتان را بیازمایید. واک کمپ ترکیبی از هیجان بودن روی آب و آرامش خانه ­های ییلاقی برای کسانی که می­ خواهند شب را آنجا بمانندبه همراه دارد. هزینه اجاره خانه ییلاقی ۱۰۰۰ بات برای هر شب است. بسته ­های روزانه شامل ۳۰دقیقه روی آب و هزینه یک نهار ارگانیک ۲۰۰۰ بات نیز در دسترس هستند. سفربه بانکوک می تواند سفری بسیار هیجان انگیز برای شما باشد.

سفر یک روزه بانکوک سفر به بانکوک

از کانچانابوری دیدن کنید

در سفر به بانکوک فقط به فاصله چند ساعت خارج از  شهر بانکوک، شهر تاریخی «کانچانابوری» قرار دارد. «کانچانابوری» خانه راه آهن برمه (معروف به «قطار مرگ»)، پلی که در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده است و یک پل خراب نشدنی روی رودخانه «کوای» از مکان­ های دیدنی «کانچانابوری» هستند. یک بنای یاد بود و دو موزه برای کسانی که جان خود را برای شهر از دست دادند در شهر وجود دارد. مکان­ های بسیاری وجود دارد که می­توانید در «کانچانابوری» ببینید و کارهای زیادی که می ­توانید انجام دهید. برخی دیگر از جاذبه ­های برجسته پارک ملی «اروان»، موزه یادبود «هلفایرپس»، موزه قطار مرگ، پل روی رودخانه«کووی» و بسیاری مکان­ های دیگر هستند. باید انتخاب کنید که می­ خواهید از کدامیک از این جاذبه­ ها در طول سفر یک روزه ی بانکوک بازدید کنید.

سفر یک روزه بانکوک سفر به بانکوک

اطراف بنگ کراچو دوچرخه سواری کنید

اگر به دنبال هوای تازه هستید و می خواهسد در سفر به بانکوک یک تنوع بدهید به جزیره «بنگ کراچو» بروید. این جزیره مصنوعی مکان مناسبی برای گردشگرانی است که به دنبال دوچرخه سواری هستند، کاری که در شلوغی بانکوک غیرممکن است. تورهای دوچرخه سواری در سرتاسر جزیره وجود دارند، همچنین گردشگران می توانند یک دوچرخه را با ۱ دلار برای یک روز اجاره کنند. سفر یک روزه بانکوک را در جزیره «بنگ کراچو» و با ورزشی مفرح بسر ببرید. مجله گردشگری دور و نزدیک

سفر یک روزه بانکوک سفر به بانکوک

از کوکرت بازدید کنید

«کوکرت» در حدود ۱۵ کیلومتری شمال بانکوک قرار دارد. این شهر یکی از قدیمی ­ترین اقامتگاه ­های «قبیله مون» است. بین قرن­ های ششم و دهم میلادی این افراد،  قبیله غالب در مرکز تایلند بودند. شما می­توانید گلدان ­های  سرخ رنگ دست ساز را که در سرتاسر این جزیره مصنوعی فروخته می­ شود بخرید. مانند «بنگ کراچو» بازار آخر هفته فوق ­العاده ­ای اینجا وجود دارد که کمتر توریستی است و گل­ های تازه، غذاهای منحصر به فرد و سوغاتی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. بازار شنبه­ ها و یکشنبه­ ها از ساعت ۸ تا ۴ بعد از ظهر باز است. حتما از بزرگترین معبد « کوکرات» دیدن کنید. کمبود اتومبیل در جزیره دوچرخه سواری را در آن آسان کرده است.

سفر یک روزه بانکوک سفر به بانکوک

خرابه­ های باستانی آیوتهایا را ببینید

در سفر یک روزه بانکوک حتما به «آیوتهایا» بروید. حدود ۷۰ کیلومتری شمال بانکوک «آیوتهایا» پایتخت باستانی تایلند قرار دارد که از سال ۱۹۹۱ از طرف یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شده است. یک دوچرخه یا موتور سیکلت اجاره کنید و یا یک تاکسی بگیرید  تا از یک مکان تاریخی شما را به بعدی، که هر کدام هیجان انگیزتر از قبلی هستند، ببرد.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

پارک ملی خاو یای

پارک ملی «خاو یای» با توجه به اینکه در نزدیکی پایتخت تایلند قرار دارد، یکی از معروف­ ترین پارک­ های این کشور است. صرف نظر از تسهیلات آن این پارک ملی بازدید کنندگان را با وعده حیات وحش، فراوانی مسیرهای پیاده­ روی و زیبایی آن اغوا می­کند. این اولین پارک ملی رسمی در تایلند بوده است و توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی اعلام شده است.

سفر یک روزه بانکوک سفر به بانکوک

بازار شناور دامنون سادوک

«دامنون سادوک» یکی از مشهورترین بازارهای شناور گردشگری است که در ادبیات گردشگری تایلند وجود دارد. دوربین خود را همراه داشته باشید تا از رودخان ه­ای با قایق چوبی پر از میوه و سبزیجات باشید که آنها را به مردم کنار رودخانه می­فروشند، عکس­ های زیبایی بگیرید. این بازار همانطور که از بازارهای تایلند انتظار می­رود رنگارنگ و پرسر و صدا هستند. فقط ۱۰۰ کیلومتر بیرون بانکوک یک تور روزانه عالی است.