سفر به ادینبورگ
امتیاز ما

ادینبورگ- آتن شمال و پایتخت دوست داشتنی اسکاتلند، شهری شاداب با سابقه طولانی در تاریخ، هنر، داستان و ماجراجویی است. در اینجا ما به ۱۰ نکته که باید قبل از سفر به ادینبورگ بدانید اشاره می­کنیم.

از پول انگلیس می­توانید استفاده کنید

بر خلاف کشورهای اطراف اگر در سفر به ادینبورگ از پوند انگلیس استفاده کنید، مورد تمسخر قرار نمی­ گیرید. اسکاتلندی ­ها تمایل دارند جنگ خودشان را انتخاب کنند و این به این معنی است که برای بدست آوردن اولویت­ های زندگی­شان تلاش می­کنند.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

سفر به ادینبورگ

به تراموا توجه نکنید… موضوع آزار دهنده

هر کاری که انجام می­دهید از تراموا صحبت نکنید مخصوصا اگر در کنار یک راننده تاکسی هستید. ممکن است تراموا سرگرم کننده باشد، اما به عنوان یک ناراحتی غیر قابل انکار برای رانندگانی است که مجبور هستند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. به بیان روشن­تر، براحتی می­توانید به تراموا سوار و از آن پیاده شوید، می­تواند شما را مستقیم به فرودگاه برساند و خیلی سریع و آسان از آن پیاده شوید.

سفر به ادینبورگ

بله، شما مردانی که دامن می­پوشند را خواهید دید که در خیابان قدم می­زنند

سعی کنید به آنها خیره نشوید و بپذیرید که دامن بخش جدایی ناپذیر فرهنگ و تاریخ اسکاتلند است. البته این موضوع برای پسران و دختران جوان تثبیت نشده است. برای برخی قدم زدن در خیابان­ها شهر با تی شرت و دامن چهارخانه بسیار منظره جالبی است؛ هر چند برای اسکاتلندی­ها عادی است. بنابراین به آنها در خیابان خیره نشوید.

سفر به ادینبورگ

 در سفر به ادینبورگ برای دیدن بنای اسکاتلند آماده باشید

بنای یادبود اسکاتلند در کوچه باغ پرنس درست روبروی ایستگاه قطار «ویورلی» قرار دارد. این بنای یاد بود بقدری بسیار زیبا و شگفت­انگیز است که تحسین همگان را بر­می­انگیزد. ۶۰ متر ارتفاع و ۲۸۷ پله  این بنای زیبا را به بزرگترین یادبود برای یک نویسنده تبدیل می­کند. وقتی ازپله  ­های به شدت شیب­دار با دیوارهای بسیار باریک و تقریبا بدون هیچ نوری بالا می­روید، ارتفاع بنا بیشتر از آنچه که هست بنظر می­رسد. 

سفر به ادینبورگ

همیشه انتظار نداشته باشید به سوالات تاریخی شما پاسخ داده شود

ادینبورگ مانند بقیه استکاتلند، گذشته ­ای طولانی و رنگارنگ دارد. با این وجود انتظار نداشته باشید همه کارشان متوقف کنند تا به شما تاریخ درس بدهند. قبل از اینکه راجع به مکان­های تاریخی و بناها سوال کنید، کمی جلوتر بروید شاید اطلاعات بنا روی یک تابلو نوشته شده باشد.

سفر به ادینبورگ

نگران نباشید

علیرغم اینکه یک اسکاتلندی معمولی ممکن است از مورد تمسخر قرار گرفتن در مورد سن یا تاریخ برانگیخته شود، اما نگران نباشید آنها گاز نمی­گیرند. به طور کلی مردم اسکاتلند بسیار خونگرم و صمیمی با ته مایه ­ای از شوخ طبعی هستند. اگرچه گفته می­شود مردم اسکاتلند اهل دعوا هستند اما نگران نباشید خوشبختانه این موارد بسیار نادر است.

سفر به ادینبورگ

اگر به نوازندگان نی­انبان گوش می­دهید، این نکته را بخوانید

آیا واقعا فکر می­کنید نوازندگان برای سرگرم کردن شما می نوازند؟ نوازندگان نی­انبان با ظاهری جذاب و موسیقی گوش ف­نواز موسیقی­دان های شایسته ­ای هستند که نیاز به حمایت مالی دارند. آنها در سراسر شهر پراکنده شده ­اند، بنابراین عجله نکنید، قدری بایستید و از استعداد آنها لذت ببرید. مجله گردشگری دور و نزدیک

سفر به ادینبورگ

بترد مارس بارز و هاگس واقعا خوشمزه هستند، حتما آنها را امتحان کنید

تنها وقتی که از پایتخت اسکاتلند دیدن می­کنید، می­توانید «هاگس» و «مارس بار» را امتحان کنید.  برای پیدا کردن غذا از ماهی و چیپس گرفته تا غذاهای عالی، نیازی نیست به مکان­ های دوری بروید . اگر چه برخی از غذاها طعم­ های قابل بحثی دارند، اما به آنها به عنوان یک ماجراجویی خوراکی نگاه کنید.

سفر به ادینبورگ

در فستیوال ماه آگوست شرکت کنید

هیچ شهری در دکوراسیون بهتر از ادینبورگ نیست. بزرگترین جشنواره هنرهای آزاد در جهان فستیوال ادینبورگ واقعا منحصر به فرد و یک تجربه هیجان انگیز است که در سفر به ادینبورگ می توانید از آن لذت ببرید. البته به کسانی که در شلوغی مضطرب می­شوند هشدار می­دهیم که در ماه آگوست، سفر به ادینبورگ بسیار سخت است.

سفر به ادینبورگ

لطفا از یک اسکاتلندی نپرسید که «شجاع دل» را دیده است یا خیر

به همان اندازه که پرسیدن این سوال می­تواند وسوسه ­انگیز باشد، در خاک اسکاتلند از نظر اجتماعی غیر قابل قبول است. فقط به این موضوع فکر کنید که دانستن این موضوع برای شما چه فرقی می­کند که یک اسکاتلندی این فیلم را دیده است یا خیر!

سفر به ادینبورگ