سفر به اتریش
امتیاز ما

مناظر کوهستانی، روستاهای جذاب، شور و شوق صرف قهوه و کیک تنها بخشی از دلایلی است که بیان می­کند چرا باید برای سفر به اتریش هزینه کنید. در اینجا چند دلیل برای کسانی که نیاز به دلایل متقاعد کننده ­تر دارند بیان می­کنیم.   بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید. 

شهری با بهترین کیفیت زندگی را ببینید

در سفر به اتریش حتما متوجه خواهید شد که  وین چند بار توسط «مرکز مشاوره مرکر» به عنوان شهری با بهترین کیفیت زندگی نام گذاری شده است.نرخ پایین جرم و جنایت، هوای تمیز، اجاره ارزان و فرهنگ غنی برخی از دلایل این نام گذاری است.

سفر به اتریش

قله ­های بلند آلپ

مناظر زیبای اتریش، علاقمندان به پیاده ­روی را به سوی خود فرا می­خواند. پیاده ­روی در مناطق اطراف « کوه­های تیرولین»، به گردشگران برجسته­ ترین چشم­ اندازهای طبیعی را ارائه می­دهد. «مسیر ایگل واک» یکی از مشهور ترین مسیر­های پیاده­ روی با بیش از ۴۰۰ کیلومتر طبیعت چشم­ نواز است.

هنر، موسیقی و فرهنگ

در طول قرن نوزده،  وین در هنر، موسیقی و فرهنگ قدرتمند بود. میراث آن سالهای طلایی هنوز هم وجود دارد. کلیمت، موتزارت، وانگر و شوبرت تنها نام چند استعدادهای خلاق اتریش است که زندگینامه و آثار آنها در بهترین موزه ها و گالری­ های اروپا حفظ شده است.

سفر به اتریش

شیرینی و قهوه

در سفر به اتریش متوجه خواهید شد که تقریبا در هر خیابان اتریش یک نانوایی وجود دارد. خودشان اینجا را پایتخت کیک می­ نامند و بیسار در مورد قنادی­ هایشان حساس هستند. پیشنهاد می کنیم حتما یک تکه کیک را در قهوه خانه­ های منحصر به فرد وین امتحان کنید. شکلات اتریشی

سفر به اتریش

آسان برای کاوش

در این کشور کوچک، گردشگران می­توانند سرتاسر اتریش را شهر به شهر بگردند و حتی در حومه شهرها هم توقفی داشته باشند. مسیرهای اتوبوس و قطار نسبتا ارزان و بدون استرس در اتریش ارائه می­شود و همه شهرهای اصلی را به خوبی به هم وصل می­­کند. سفرهای جاده­ای این امکان را به گردشگران می­دهد تا چشم انداز فوق العاده این کشور را ببینند. خرید بلیط هواپیمای تهران وین

ورزش­ های زمستانی

کوهای آلپ بهشت اسکیبازان است. بسیاری از مردم محلی نیز حداقل سالی یک با برای سر خوردن و برف بازی به این کوه­ها می­آیند. «الباچ» در «تیرول»، یکی از زیباترین مقاصد اسکی­بازان است، مدل روستایی با کلبه­های چوبی و پنجره­های پرتقالی و توری­های سنتی از ویژگی­های این منطقه است.

سفر به اتریش

تاریخ غنی

از زمان امپراتوری اتریشی-مجارستانی تا جنگ جهانی دوم تاریخ اتریش پیچیده و گاه تاریک بوده است. پس از انحلال «پادشاهی هیسبرگ» در سال ۱۹۱۸، دولت اتریش بسیاری از کاخ­ها، باغ­ها و قلعه ­ها را که به سلطنت وابسته بودند به فضاهای عمومی و موزه تبدیل کرد.

روستاهای زیبا

اتریش با خانه ­های چوبی شیک و زیبا، محیط سرسبز، دریاچه ­های زیبا مناظر فوق ­العاده ­ای را به گردشگران عرضه می­کند. در این بین«هالستات» بیشترین بازدید کننده را دارد. این منطقه درست در کنار دریاجه قرار گرفته است و توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی معرفی شده است.

معماری فوق­ العاده

در سراسر اتریش سبک­های معماری بسیار متفاوت است. در دوران  به اصطلاح «سرخ وین» بین سالهای ۱۹۱۸ و ۱۹۸۴ در نتیجه دولت سوسیال-دموکرات مسکن اجتماعی گسترش یافت. بسیاری از ساختمان­ هایی که در این دوران طراحی شدند بسیار خلاقانه و نوآورانه ساخته شده­ اند.

سفر به اتریش

موقعیت مکانی 

اتریش درست در قلب اروپا واقع شده است و با کشورهای اسلوونی، اسلوواکی، سوییس، چکسلواکی، مجارستان و آلمان مرز مشترک دارد. از اتریش با یک اتوبوس یا قطار می­توان به سواحل آفتابی کرواسی و ایتالیا سفر کرد. کسانی که تور دور اروپا می­روند، بهانه­ ای برای بازدید نکردن از اتریش ندارند، حتی اگر یک گردش زودگذر باشد.  مجله گردشگری دور و نزدیک

پس از تمام دلایل گفته شده از خود می پرسید چه زمانی به اتریش باید سفر کنید

بهترین زمان سفر به اتریش از آپریل تا اکتبر است که در ماه‌های جولای تا آگوست به اوج می‌رسد و البته در این زمان تعداد گردشگران افزایش خواهد یافت.

اگر می خواهید اسکی کنید سفر به اتریش را به نوامبر تا مارس موکول کنید و البته اگر بدنبال پیاده روی و استراحت رد کنار دریاچه هستید ماه‌های مارس، می و اواخر سپتامبر و اکتبر مناسب شماست.