پوکت فانتاسیا
امتیاز ما

پوکت فانتاسیا بزرگترین پارک فرهنگی تایلند و یک پارک موضوعی شامل بخش های گوناگون است که هر کدام تجربه ای جالب و تکرارنشدنی را به شما هدیه می هد. در پوکت فانتاسیا همه چیز بزرگ، درخشان و تزیین شده است تا شما را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. لیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

پوکت فانتاسیا

پوکت فانتاسیا

بزرگترین نمایش جزیره در پوکت فانتاسیا برگزار می شود. صدها نفر از بازیگران و هنرمندان آکروبات بازی، فیل ها و حیوانات نمایشی دیگر همه در اینجا حضور دارند تا فرهنگ تایلند را با خیال پردازی گره زده و شبی فراموش نشدنی را برایتان به وجود آورند. پوکت فانتاسیا از ۷ بخش اصلی تشکیل شده است که هر کدام را با هم مرور می کنیم.

۷ بخش اصلی پوکت فانتسیا

۱) قصر فیل ها

قصر فیل ها سالن تئاتر باشکوهی است که به شکل قصرهای قرون وسطایی ساخته شده است. بزرگترین نمایش پارک به نام فانتزی پادشاهی، در این سالن برگزار می شود. این نمایش نشان دهنده ی فرهنگ تایلند است که به سبک نمایش های لاس وگاس طراحی شده است. درب های تئاتر شب ها ساعت ۸:۳۰ به روی عموم باز می شود و تا شروع نمایش که ساعت ۹ شب است، می توانید مشغول عکس گرفتن در سالن ۳۰۰۰ نفری قصر فیل ها شوید. کارکنان این بخش با لباس های زیبا و جذاب به همراه بچه فیل ها و ببرهای کوچک در سالن حضور دارند تا عکس های شما را زیباتر کنند.

 

پوکت فانتاسیا

پوکت فانتاسیا

۲) نمایش فانتزی پادشاهی

نمایش فانتزی پادشاهی، یک نمایش تخیلی سمعی_بصری است که با استفاده از تکنیک های جادوگری، افکت های ۴بعدی داخل سالن، آتش بازی، آکروبات بازی و باله در هوا یک شاهکار فراموش نشدنی از نمایش تئاتر را برای گردشگران خلق می کند. در نمایش فانتزی پادشاهی، فرهنگ تایلند در قالب رقص سنتی مناطق مختلف این کشور، سایه بازی و لباس های جذاب به گردشگران نشان داده می شود. حیواناتی مانند فیل ها، بزها، بوفالوهای آبی، خروس ها و کبوتران نیز در کنار بازیگران به اجرای نمایش می پردازند. علاوه بر همه این ها، از افکت های مدرن از جمله دود، انفجار، لیزر و باران مصنوعی برای سرگرم کردن شما استفاده می شود. این نمایش مناسب تمام سنین است و همه اعضای خانواده از دیدن آن لذت می برند.

پوکت فانتاسیا

پوکت فانتاسیا

 

۳) رستوران بوفه گلدن کیناری

بوفه رستوران غار مانند گلدن کیناری دارای دو کانتر بوفه است که در آن ترکیبی از غذاهای تایلندی و بین المللی توسط بهترین سرآشپزان تایلند، تهیه و سرو می شود. غذاهای مخصوص در کیوسک جداگانه ای سرو می شوند. همچنین در پایان غذا می توانید با قهوه و دسرهای شیک از خود پذیرایی کنید. این رستوران ۴۰۰۰ نفر ظرفیت دارد.در فضای بیرونی رستوران مجسمه های طلایی کیناری در انتظار شما هستند. کیناری نام موجود افسانه ای تایلندی است که نیمی زن و نیمی پرنده است. نمای طلایی بیرون رستوران، طراحی تایلندی سقف رستوران و همچنین مجسمه های اطراف آن، رستوران گلدن کیناری را به یکی از جاذبه های عکاسی پوکت فانتاسیا تبدیل کرده است.

۴) مجموعه تفریحی سیمیلان

این مجموعه، یک پارک موضوعی سرپوشیده به شکل زیر دریا است که در آن بازی های متنوعی برای کودکان وجود دارد. خرید بلیط هواپیمای تهران- پوکت

پوکت فانتاسیا

پوکت فانتاسیا

 

 

۵) دهکده فستیوال

دهکده فستیوال یا فستیوال ویلج، سفری به تاریخچه معماری تایلند است. در این خیابان نه تنها می توانید خانه های گوناگون از سبک های معماری تایلندی را ببینید، بلکه می توانید از ۱۵ فروشگاه مختلف، محصولات با کیفیت تایلندی را خریداری کنید. ابریشم، چرم، صنایع دستی، سرامیک، زیورآلات و سوغاتی های بزرگ و کوچک به شکل فیل از جمله مواردی هستند که در این خیابان به چشم می خورد. همچنین رژه ها و نمایش های خیابانی جالب و سرگرم کننده مانند فیل سواری در این بخش برگزار می شود و در پایان می توانید یکی از ۳ رستوران موجود در این خیابان را انتخاب کرده و  زمانی را به صرف غذا و استراحت اختصاص دهید.

۶) بوفه غذاهای دریایی سوریاماس

بوفه مجلل سوریاماس انواع غذاهای دریایی را همراه با تزیینات زیبا به مهمانان خود ارائه می دهد.

۷) ماجرای جنگل ببر

در این بخش می توانید حیوانات گوناگون به خصوص ببرها را به شیوه ای تئاتر گونه مشاهده کنید. مجله گردشگری دور و نزدیک