سافاری ورلد
امتیاز ما

سافاری ورلد تایلند، تجربه ای کمیاب از حیات وحش

سافاری ورلد بزرگترین پارک تفریحی و باغ وحش فضای آزاد تایلند است که با داشتن سرگرمی های متعدد، محبوبیت زیادی در میان کودکان و همچنین خانواده ها پیدا کرده است. برای تایلندی ها یا توریست ها یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن یک روز به دور از شلوغی های شهر، بازدید از سافاری ورلد است. جایی که کودکان می توانند به حیوانات و حیات وحش نزدیک شوند و لذتی کمیاب را تجربه کنند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

سافاری ورلد در سال ۱۹۸۸ افتتاح شد. جاذبه های تفریحی این پارک به دو قسمت اصلی پارک سافاری و پارک دریایی تقسیم می شود.

پارک سافاری

در محوطه ی فضای باز پارک سافاری می توانید با خودروی شخصی یا اتوبوس های پارک رفت و آمد کرده و از باغ وحش و همچنین پارک پرندگان دیدن کنید. قیمت بلیت ورودی این قسمت برای بزرگسالان ۴۰۰ بات و برای کودکان ۳۰۰ بات و ساعت کاری آن ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر است.

فضای باز پارک سافاری، محوطه ای به طول هشت کیلومتر است که در آن حیوانات آزادانه به این طرف و آن طرف می روند. بخش اول خانه ی گونه های گیاهخوار از جمله گورخر، شتر، بز، آهو و کرگدن و همچنین تعداد زیادی از پرندگان بزرگ مانند شترمرغ، لک لک و مرغ ماهی خوار است. در بین مسیر، هر کجا که بخواهید می توانید اتوموبیلتان را متوقف کرده و به تحسین این نمایش بزرگ حیوانات بپردازید.

سافاری ورلد

سافاری ورلد

برای بازدید محوطه باز پارک سافاری باید چند قانون ساده را رعایت کنید. باید به آرامی رانندگی کنید، به حیوانات غذا ندهید، بوق نزنید و صداهای بلند ایجاد نکنید. حتی می توانید پنجره خود را پایین بکشید اما نباید از خودرو خارج شوید. رانندگی در میان حیوانات آزاد تجربه ای متفاوت را برای شما رغم می زند.

 

هنگامی که از فضای آرام بخش قسمت قبلی به دروازه های فلزی عظیم قسمت بعدی پارک می رسید، ممکن است احساستان کمی تغییر کند. پیش از باز شدن اولین درب، صدای نگهبان امنیتی از شما می خواهد تا داخل خودروی خود باقی مانده و تمام پنجره ها را ببندید. پس از گذشتن از یک درب دیگر، وارد لانه ی درندگان می شوید. با وجود اینکه می دانید حیوانات این قسمت به خوبی تغذیه می شوند و احتمالا در حال استراحت و یا بازی هستند، اما نمی توانید در برابر این تعداد از حیوانات عظیم الجثه مانند ببرها، شیرها و خرس های مشکی هیمالیایی بی تفاوت باشید.

در این قسمت از پارک خودروهای امنیتی در فاصله های کمی از یکدیگر مخفی شده اند تا مطمئن شوند مشکلی برای بازدیدکنندگان پیش نمی آید. همچنین تابلوها به وضوح بیان می کند که اگر خودروی شما دچار مشکل شد، از خودرو پیاده نشوید و بوق نزنید، نیروی کمکی برای شما فرستاده می شود. خرید بلیط هواپیمای تهران بانکوک

به خاطر داشته باشید که بهترین زمان برای بازدید از لانه شیرها صبح است. چرا که صبح ها به آن ها غذا داده می شود و کمی از تنبلی درمی آیند.

سافاری ورلد

سافاری ورلد

پارک دریایی

پس از بازدید از پارک سافاری، می توانید به دنیای دریایی بروید. پارک دریایی یک باغ وحش سنتی همراه با نمایش های گوناگون، غرفه های غذاخوری و فروشگاه هایی برای خرید یادگاری است. قیمت بلیت ورودی این قسمت برای بزرگسالان ۷۰۰ بات و برای کودکان ۴۵۰ بات و ساعت کاری آن ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر است.

بیش از هفت نمایش گوناگون از حیوانات در اینجا به اجرا در می آید و در قسمت ورودی پارک دریایی می توانید برنامه ی نمایش ها را چک کنید. نمایش فیل ها در فضای آزاد، و نمایش پرندگان، نمایش شیر دریایی، نمایش بوکس تایلندی اورانگوتان ها و سایر نمایش ها در آمفی تئاترهای بزرگ اجرا می شود. محبوب ترین و دیدنی ترین نمایش، نمایش دلفین ها است.

 

هدف پارک سافاری ورلد تایلند این است که تجربه ای فارتر از یک باغ وحش را برای بازدیدکنندگان به وجود آورد. از این رو شما می توانید به تماشای نمایش شیرین کاری گاوچران غربی و یا نمایش جنگ جاسوس ها بنشینید. جنگ جاسوس ها نمایشی هالیوودی با انفجارهایی عظیم است که صدای آن ها در سراسر باغ وحش شنیده می شود.

در قسمت دیگری از باغ وحش که کمتر مورد بازدید قرار می گیرد، ماهی های بزرگ و شگفت انگیزی به نمایش گذاشته شده اند که طول بعضی از آن ها حتی به دو متر یا بیشتر هم می رسد.

یادتان باشد بهترین جاذبه باغ وحش را از دست ندهید. در محوطه غذا دادن به زرافه ها می توانید به این حیوانات دوست داشتنی موز بدهید و عکس های یادگاری بامزه ای با آن ها بگیرید.

 

سافاری ورلد

سافاری ورلد

اگر دوست دارید از هر دو بخش سافاری ورلد دیدن کنید می توانید با پرداخت ۹۰۰ بات برای بزرگسالان و ۵۵۰ بات برای کودکان، بلیت بازدید کامل پارک را تهیه نمایید. مجله گردشگری دور و نزدیک