رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا
امتیاز ما

در دنیا مکان‌هایی وجود دارند که آدم را به عاشق شدن تشویق می‌کنند. ممکن است باریکه‌ی زیبای نور هنگام غروب آفتاب بر معشوقتان یا صدای دلنواز ترومپت هنگام خوردن شام در «وردانا» (verdana) باشد. لبریز شدن از عشق چیزی است که همه ما به دنبالش هستیم. اگر به دنبال دوباره شعله‌ور کردن عشقتان یا مکانی زیبا برای سپری کردن ماه‌عسلتان می‌باشید این شهر‌های زیبا رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا هستند که می‌توانید انتخاب کنید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا

چارلستون (charleston)، کارولینای جنوبی(south carolina)

چارلستون کارولینای جنوبی | آمریکا

یکی از رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا جنوب است. به سختی می‌توان چیزی رمانتیک‌تر از زیبایی جنوب پیدا کرد. خیابان‌های سنگ‌فرش شده، کالسکه‌هایی که توسط اسب‌ها کشیده ‌میشوند، و معماری غنی تاریخی چالستون را به دنیا به مکانی بی‌بدیل تبدیل می‌کنند. هتل‌های قدیمی و مسافرخانه‌های فراوان که بعضی از آن‌ها با شومینه‌ و اشیا عتیقه پر شده‌اند به جلوه‌ی شهر کمک می‌کنند.قبل از اینکه برای موسیقی زنده به «چارلستون گریل» (Charleston grill) بروید در رستوران «سیرکا ۱۸۸۶» (circa 1886) غذا بخورید. این رستوران که در «ونتورس» (wentworth) واقع شده است قبلا یک اسطبل بوده است که بعد‌ها به رستوران تبدیل شده است. و این روز رمانتیک بدون قدم زدن در محله فرانسوی‌ها تکمیل نمی‌شود. زیباترین شهرهای آمریکا

 هونولولو  (honolulu)، هاوایی (hawaii)

هونولولو هاوایی | آمریکا

هاوایی برای دهه‌ها یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در آمریکا بوده است که گردشگران را با سواحل جذاب و درخشش آفتابش جذب می‌کند. اما دلیلی که هونولولو را مکانی ایده‌آل برای زوج‌ها تبدیل می‌کند، امکانات آن است که هم تفریحات هیجانی و هم ریلکس کردن در ساحل را به طور هم‌زمان در اختیار شما قرار می‌دهد. پس فرقی نمی‌کند که شما علاقه به زیپ لاین و غواصی داشته باشید یا یوگا در ساحل و آفتاب گرفتن، این جزیره بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات است. برای رمانتیک‌تر کردن فضا به رستوران های دریایی با نمایی زیبا از اقیانوس بروید.

«پروویدنس» (providence)، «رود آیلند» (rhode island)

پروویدنس رود آیلند | آمریکا

این شهر کوچک و زیبا پر است از کانال‌ها و جوی‌های آب که به همراه رایحه هوس‌انگیزی که سرتاسر شهر را در بر گرفته است، آن را غیرقابل اجتناب می‌کند. قبل از خوردن شام در «نیو ریور» (new river) که رستورانی در کنار رودخانه می‌باشد در پیاده‌رو‌های سنگ‌فرش شده قدم بزنید. در تابستان نمایشگاهی هنری به نام «آب آتش» (waterfire) برگزار می‌گردد که فضای پایین شهر را برای پیاده‌روی بعد از شام کنار رودخانه بسیار رمانتیک میکند.

«جورج‌تاون» (georgtown)، «واشنگتن» (washington)

جورج تاون واشنگتن |‌آمریکا

پایتخت ایالت متحده‌ی آمریکا مکانی دنج پر از یادبودهای کلاسیک، موزه‌ها و تعداد خیلی زیادی اجای هنری در دادگاه‌ها می‌باشد! خیایان‌های سنگ‌فرش شده که با لامپ‌های گازی روشن شده‌اند، به عنوان رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا به حساب می آید. این شهر که زمانی خانه‌ی افراد معروفی نظیر «توماس جفرسون» (Thomas jefferson) و «جان اف کندی» (jhon F.kennedy) بوده است رستوران‌های زیادی دارد که به تازگی دوباره باز شده‌اند. قبل از رفتن به رستوران معروف «۱۷۸۹» برای صرف شام همسر خود را به دوچرخه‌سواری کنار یکی از کانال‌های آب برده و روزی رمانتیک را برای او رقم بزنید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی وبسایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.