پارک آبی سان وی لاگون
امتیاز ما

پارک آبی سان وی لاگون Sunway Lagoon Waterpark، یک مجموعه پارک موضوعی در بندر سان وی مالزی است که از ۶ بخش مختلف پارک آبی، پارک وحشت، شهربازی، پارک هیجان، باغ وحش و مرداب گمشده نیکلدون تشکیل شده است.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

پارک آبی سان وی لاگون، اولین پارک احداث شده در مجموعه سان وی لاگون است که در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد و از زمان تاسیس تا کنون افتخاراتی از جمله

۱) اولین فلو رایدر(شبیه ساز موج سواری) در مالزی در سال ۲۰۱۰

۲) اولین سینمای آبی ۵ بعدی مالزی در سال ۲۰۱۲

۳) سرسره ی آبی عظیم وو ووزلا، بزرگترین سرسره آبی مالزی در سال ۲۰۱۳

را از آن خود کرده است.

پارک آبی سان وی لاگون

پارک آبی سان وی لاگون

این پارک آبی شامل دو بخش اصلی به نام آب های آفریقا با ۱۳ جاذبه تفریحی و ساحل مواج با ۹ جاذبه تفریحی است که برای سنین مختلف جاذبه های گوناگون تفریحی با درجه ی متفاوتی از هیجان را پیش بینی کرده است.

جاذبه های تفریحی آب های آفریقا در پارک آبی سان وی لاگون

  • زیمبابوه کوچک

فضای بازی مخصوص کودکان است که به شکل یک دهکده ی کوچک افریقایی با جنگجویان ماسایی که از درب های ورودی آن محافظت می کنند طراحی شده است.

  • کودکان کالاهاری

فضای مخصوص بازی خردسالان است که در آن استخر آبی کم ارتفاعی برای راه رفتن و بازی کودکان قرار دارد.

  • سرسره مار پیتون

سرسره ای پرپیچ و خم به شکل مار، که نیمی از آن مسقف و نیمه دیگر بدون سقف است. برای استفاده از این سرسره باید از تیوب های دونفره استفاده کنید.

  • چالش کنگو

این سرسره دارای ۶ لاین است. برای استفاده از این سرسره باید روی یک تیوب به شکم بخوابید و با سر به سمت پایین سر بخورید.

پارک آبی سان وی لاگون

پارک آبی سان وی لاگون

  • صعود کامرون

سرسره ای که در آن ابتدا ۱۵ متر به پایین سقوط کرده و سپس ۸ متر به جلو پرتاب می شوید تا یک هیجان طولانی مدت را تجربه کنید. برای استفاده از این سرسره هم باید از تیوب های دونفره استفاده کنید.

  • دریاچه کریبا
  • استخر موج

بزرگترین استخر موج مالزی در فضایی به وسعت ۲۰هزار مترمربع

  • سینمای آبی ۵بعدی

سرسره آبی مجازی، تجربه سواری تکرارنشدنی به همراه جاذبه های سینمایی! سفری هیجان انگیز با باد، مه، غبار، فواره ها، جت هی آبی، نور، لیزر، صدا، حرکت و ویژگی های بصری ۳بعدی.

  • رود زامبزی و آبشار ویکتوریا
  • سرسره آبی وو ووزلا

پارک آبی سان وی لاگون

پارک آبی سان وی لاگون

در سرسره ای با قطر ۲۲ متر و طول ۱۵۲ متر به اعماق هیجان شیرجه بزنید! وو ووزلا بزرگترین سرسره آبی مالزی است که از ارتفاعی به بلندی طبقه یازدهم یک برج شروع می شود و با سقوط ها و چرخش های شدید دائما شما را بالا و پایین می کند.

ساحل مواج

ساحل مواج سان وی لاگون، یکی از بزرگترین سواحل مصنوعی جهان با وسعت بیش از ۱۳هزار مترمربع است که توریست های سراسر دنیا را به سمت خود جذب می کند تا یک روز پر از سرگرمی را در زیر آفتاب برای آن ها رقم بزند. می توانید در ساحل آفتاب بگیرید و استراحت کنید و یا اگر به دنبال هیجان هستید، لذت موج سواری و والیبال ساحلی را از دست ندهید. شما می توانید مهارت موج سواری خود را در تنها شبیه ساز موج سواری مالزی (فلو رایدر) به نمایش بگذارید.مجله گردشگری دور و نزدیک

  • غواصی

غواصی را در مدرسه غواصی تایتان اسکوبا آسیا واقع در ساحل مواج سان وی لاگون تجربه کنید! شما می توانید در بخش مشخص شده کم عمق ساحل مواج، مهارت های جدید غواصی را یادگرفته و برای غواصی در آب های آزاد آماده شوید.

جلسه غواصی تقریبا ۳۰ دقیقه است که در آن یک مربی به ۳ تا ۴ نفر مهمان آموزش می دهد. در حین غواصی می توانید منظره ی جذاب این ساحل مصنوعی را ببینید و به کمک کارکنان این قسمت عکس یادگیری در لباس غواصی بگیرید. فراموش نکنید که برای غواصی باید علاوه بر هزینه بلیت ورودی مجموعه، مبلغ ۸۵ رینگت مالزی بپردازید.

نکاتی که باید قبل از رفتن به پارک آبی سان وی لاگون بدانید:

  • قیمت بلیت ورودی به مجموعه برای افراد ۱۳ سال به بالا ۱۶۹٫۸۰ رینگت مالزی و برای افراد زیر ۱۳ سال ۱۴۱٫۵۰ رینگت مالزی است. شما با تهیه این بلیت می توانید علاوه بر پارک آبی، از ۵ پارک دیگر مجموعه سان وی نیز دیدن کنید.
  • ساعت کاری مجموعه سان وی لاگون همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر است.
  • برای اطلاعات بیشتر درباره آدرس و تخفیف های مجموعه به صفحه پارک آبی سان وی لاگون مراجعه کنید.