هتل فورسیزنز ریزورت
امتیاز ما

هتل فورسیزنز ریزورت Four Seasons at Jimbaran Bay در خلیج آرام جیمباران واقع شده است. ویلاهای این هتل با الهام از دهکده های سنتی بالی ساخته شده و به مهمانان این امکان را می دهد تا علاوه بر لذت بردن از مناظر خیره کننده جزیره، با فرهنگ بی نظیر این منطقه نیز آشنا شوند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل-فورسیزنز-ریزورت

هتل فورسیزنزریزورت

موقعیت مکانی هتل فورسیزنز ریزورت

فورسیزنز ریزورت در حاشیه خلیج جیمباران و در شهری ساحلی قرار دارد که به ماسه های طلایی و باربیکیوی غذاهای دریایی معروف است. در این منطقه به جز آرامش و مناظر چشم نواز چیز دیگری وجود ندارد و اگر به دنبال بوتیک  ها و یا سایر سرگرمی ها هستید باید با تاکسی مسافتی ۳۰ دقیقه ای را طی کنید تا به ساحل سمینیاک برسید. فرودگاه در فاصله ی ۲۰ دقیقه ای شما قرار دارد و نیازی نیست زیاد در ترافیک غم انگیز بالی منتظر شوید.

هتل فورسیزنز ریزورت

هتل فورسیزنز ریزورت

سبک معماری هتل فورسیزنز ریزورت

این مجموعه شامل ۱۴۷ ویلا است که به سمت پایین تپه طراحی شده اند. سبک معماری مجموعه، انعکاسی از دهکده های سنتی قدیمی بالی است که البته در ویلاهای مجلل استخر شنا و صندلی های آفتاب گیری هم به چشم می خورد. در قسمت پایین تر، مسیرهای سنگی پر پیچ و خمی وجود دارد که به ساحل منتهی می شود. استفاده از سنگ های آتشفشانی در فضای این مجموعه زیبایی باغ های استوایی رنگارنگ را دو چندان کرده است.

خدمات و امکانات هتل فورسیزنز ریزورت

کارکنان حرفه ای و خوش برخورد این مجموعه، آن را به یکی از بی نظیرترین هتل ها در نوع خود تبدیل کرده اند. ممکن است شما برای استراحت به هتل فورسیزنز آمده باشید اما فراموش نکنید در این مجموعه طیف گسترده و جالبی از انواع فعالیت ها وجود دارد که اگر به سراغشان نروید پشیمان می شوید. مدیتیشن صبحگاهی در کنار اقیانوس، کلاس های گوناگون یوگا و تورهای جذاب معبد از جمله این فعالیت ها هستند.

هتل-فورسیزنز-ریزورت

هتل-فورسیزنز-ریزورت

باشگاه ساحلی سوندارا

اگر از طرفداران فعالیت های آبی هستید می توانید به باشگاه ساحلی ساندارا مراجعه کرده و فعالیت هایی از جمله دوچرخه سواری روی آب، موج سواری و غیره را انجام دهید.

مدرسه آشپزی جالا

در مدرسه آشپزی جالا می توانید علاوه بر چشیدن غذاهای اصیل بالی، نحوه پختن این غذاها را از سرآشپز بومی بالی یاد بگیرید. این دوره به زبان انگلیسی برگزار می شود و هم افراد حرفه ای و هم مبتدی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

مرکز فرهنگی گانشا

با مراجعه به این مرکز می توانید در کلاس های هنر، موسیقی و صنایع دستی بالی شرکت کنید. ورکشاپ هایی از جمله هنر کیک برنجی، کنده کاری چوب، درست کردن سبد، درست کردن سرامیک و کلاس نقاشی در این مرکز برگزار می شود.

به خاطر داشته باشید که اسپا ویلج باید حتما در لیست فعالیت هایتان باشد. اسپا ویلج یکی از بهترین اسپاهای جزیره بالی است که در منوی آن طیف گسترده ای از درمان های لوکس از جمله ماساژ سنتی بالی، اسکراب مروارید و یاسمن، مشاهده می شود. جلسه سه ساعته باز شدن چاکراها، درمان عاطفی و مطالعات روحی از جمله برنامه های جانبی این اسپا می باشد.

سایر امکانات هتل فورسیزنز ریزورت عبارت است از:

  • ساحل
  • باشگاه فیتنس
  • خدمات لباس شویی
  • استخر شنا
  • روم سرویس
  • زمین تنیس
  • باشگاه کودکان
  • پارکینگ
  • رستوران
  • آسپا
  • وای فای

ویلاها

علاوه بر فضای داخلی، اکثر ویلاها دارای سالن در فضای باز می باشند. حیاط خصوصی سرسبز، استخر اختصاصی و تراس آفتاب از دیگر امکانات ویلاها است. اتاق ها پرنور و روشن و به رنگ سفید و کرم هستند. تمامی اتاق ها با هنر سنتی بالی تزیین شده اند و به وسیله یک درب شیشه ای از استخر خصوصی جدا شده اند. حمام اتاق ها وسیع است و در آن سینک های دوتایی، دوش مسقف، دوش فضای باز و یک وان بزرگ تعبیه شده است.

هتل-فورسیزنز-ریزورت

هتل فورسیزنز ریزورت

غذا و نوشیدنی در هتل فورسیزنز ریزورت

صبحانه در فضای آزاد و تا ساعت ۱۱ صبح سرو می شود. این وعده شامل میوه های استوایی، انواع ماست های تازه، نان های فانتزی، آبمیوه های سالم، تخم مرغ و برنج سرخ شده ی اندونزیایی است. در کافه تراس استخر، ساندویچ، سالاد و کباب چوبی اندونزیایی در تمام طول روز سرو می شود. همچنین می توانید به باشگاه ساحلی سوندارا سری بزنید و غذاهای آسیایی و کوکتل های خوشمزه میل کنید. یادتان باشد از ساعت ۵ تا ۷ بعدازظهر می توانید با سفارش هر نوشیدنی یکی به رایگان دریافت کنید. مجله گردشگری دور و نزدیک