سفر ارزان
امتیاز ما

سفر ارزان یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که پیش از رفتن به تعطیلات به آن فکر می کنید و به گونه ای برنامه ریزی می کنید تا به بهترین شکل به آن دست یابید. در این مقاله به 6 راه آسان برای داشتن سفر ارزان می پردازیم تا در این مسیر به شما کمکی کرده باشیم، در ادامه با مجله دور و نزدیک با ما همراه باشید.

داشتن سفر ارزان

بسیاری از ما دوست داریم در تعطیلات مختلف برای استراحت و دوری از محیط شلوغ زندگی به سفر برویم. از آنجایی که برای عوض شدن روحیه و آرام شدن سفر می‌کنیم، بهتر است این سفرها هزینه زیادی برایمان نداشته باشند، با این حال برخی اوقات زمان برای سفر کوتاه است یا شرایط باعث می‌شود که به صورت هوایی سفر کنیم که ممکن است این موضوع کمی هزینه‌های مارا بالاتر ببرد.

سفر ارزان

راه‌های زیادی برای صرفه جویی و پرهیز از هزینه‌های اضافی در سفر وجود دارد که قصد داریم اینجا به بررسی برخی از آن‌ها بپردازیم تا به وسیله آن بتوانید مقداری از پول خودرا پس انداز کنید.

پرواز خود را خیلی زود یا در آخرین دقایق رزرو کنید

اگر می‌خواهید کمترین هزینه ممکن را برای بلیط خود صرف کنید، دو راه وجود دارد. اول اینکه حدود دو ماه قبل از سفر اقدام به خرید بلیط کنید، چرا که هرچه به تعطیلات نزدیک شویم قیمت بلیط ها نیز افزایش می‌یابند.

با این حال اگر موفق نشدید خیلی زود اقدام به خرید کنید، بهتر است تا آخرین دقایق صبر کنید و سپس بلیط خودرا خریداری کنید. سایت‌های زیادی هستند که بلیط های لحظه آخری را در اختیار شما قرار می‌دهند. با سر زدن به این سایت‌ها می‌توانید مورد خودرا پیدا کنید.

تخفیف‌های خطوط هوایی را دنبال کنید

معمولاً خطوط هوایی و آژانس‌های مختلف در دوره‌های متفاوت بسته به موقعیت و زمان، تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان ارائه می‌کنند. می‌توانید با پیگیری این تخفیف‌ها با کمترین هزینه ممکن به مقصد خود سفر کنید.

در مورد زمان پرواز سخت گیر نباشید

پروازهای لحظه آخری از قیمت‌های پایینی برخوردار هستند، با این حال اگر این پروازها در ساعات اولیه صبح و یا نیمه شب باشند، باز هم ارزان‌تر می‌شوند. پس بهتر است به سراغ پروازهایی بروید که در ساعاتی که معمولا افراد دیگر سراغشان نمی‌روند، بروید. ممکن است خیلی خوشایند نباشد، اما نسبت به پول و زمانی که صرفه جویی می‌کنید ارزشش را دارد.

 

از خطوط هوایی مقرون به صرفه استفاده کنید

برخی خطوط هوایی به دلیل اعتبار بالای خود از قیمت‌های بالایی نیز برخودارند. بنابراین جای تعجبی نیست که خریداری از این خطوط هوایی باعث زیاد شدن هزینه سفر خواهد شد.

شما می‌توانید با جستجو بلیط خود را از خطوط هوایی خریداری کنید که شامل تخفیف‌های ویژه در موقعیت زمانی‌های مختلف می‌شوند. استفاده از این خطوط به خصوص در پروازهای بین المللی باعث می‌شود مقدار زیادی در هزینه‌های سفر صرفه جویی کنید.

از فرودگاه‌های مختلف استفاده کنید

بهتر است ابتدا در سایت‌های مختلف از قیمت پروازهای فرودگاه‌های مختلف مطلع شوید. ممکن است مسیر پرواز شما در موقعیت‌های مختلف ارزان‌تر و به صرفه‌تر باشد. البته این موضوع برای زمانی است که قصد دارید سفری به خارج از کشور داشته باشید.