5 رستوران زیبا در استانبول
امتیاز ما

استانبول و رستوران های فراوان آن

سفر به مناطق زیبا و چشیدن غذاهای خوشمزه و متفاوت در کنار تماشای مناظر زیبا از جمله خواسته های هر فردی می باشد. با سفر به استانبول و میل نمودن غذاهای خوشمزه و بین المللی در رستوران های زیبای استانبول لحظات خوشی را سپری نمایید.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

شهر استانبول شهری زیبا و پرگردشگر است که در ساحل دریای مرمره و در مجاورت تنگه بسفر قرار دارد. موقعیت جغرافیایی شهر استانبول که در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است موجب گشته تا علاوه بر ارتباط آسان با سه قاره بزرگ جهان و برخورداری از جاذبه های گردشگری فراوان دارای بیشترین تعداد گردشگر در ترکیه و رتبه سوم در اروپا باشد.

شهر استانبول دارای جاذبه های گردشگری فراوانی همچون حمام ترکی، سواحل تفریحی، مناظر زیبا و بکر، رستوران های زیبا و معروف جهانی، مراکز تفریحی و خرید متنوع، بناهای تاریخی و باستانی بسیار زیادی می باشد. رستوران های زیبای استانبول که به عرضه غذاهای خوشمزه و حلال، غذاهای سنتی ترکیه، غذاهای بین المللی و … در سطح شهر و همچنین در اماکن لوکس و مناظر زیبا و دیدنی می پردازند. رستوران های شیک استانبول با عرضه بهترین و متنوع ترین خوراکی ها در قیمت های مناسب، متوسط و گران از جمله دلایل جذب گردشگر به این شهر زیبا می باشد.

از جمله رستوران های زیبای استانبول که به ارائه غذاهای با کیفیت، سنتی و بین المللی با قیمت های متوسط می پردازد رستوران های کلود، سانس، وای نات، الد اتمان، الد هوس، ارهان، ماربلا، تورکواز گورمه، رومسیت، شادو، حرم استانبول، نیزاده، بابل، پیمانه اوجکباسی، درالیه اتمان، پپو، پیتزا پرا، دوروم زاده و ال پسکادور و… می باشند. رستوران های نام برده شده از رستوران های زیبای استانبول می باشند که علاوه بر دسترسی آسان به ارائه انواع غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای، کباب، غذاهای فرانسوی، باربیکیو، غذاهای خاورمیانه ای و ترکی با قیمت مناسب برای شهروندان، مسافران و گردشگران می باشد.  خرید بلیط تهران استانبول

معرفی ۵ رستوران شیک و زیبا در استانبول

شهر استانبول دارای رستوران های زیبا و شیکی در مناطق گردشگری، برج ها، مناظر زیبای ساحلی و … می باشد. از جمله معروف ترین رستوران های زیبای استانبول می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره نمود:

۱- رستوران روملی‌حصار اسکله Rumelihisari Iskele)): یکی از رستوران های شیک استانبول است که در مجاورت تنگه بسفر و بناهای باستانی عثمانی و قرون وسطایی واقع گشته است.

۲- رستوران Mikla: از دیگر رستوران های زیبای استانبول می باشد که به ارائه غذاهای اروپایی و ترکی می پردازد و در برج Marmara Pera واقع شده است.

۳-رستوران Sunset Grill: این رستوران دارای ویژگی های منحصر به فرد در معماری و ساخت آن می باشد. شما می توانید در کنار سرو غذاهای خوشمزه بین المللی، ژاپنی و ترکی از دیدن مناظر زیبای آفتاب و خورشید لذت ببرید.

۴-رستوران فیش: رستورانی زیبا و لوکس که به ارائه غذاهای لذیذ ترکی، بین المللی و دریایی می باشد.

۵- رستوران ایکس: این رستوران شیک بر فراز برج دنیز پالاس قرار دارد. مشتریان می توانند در هنگام صرف غذا از مناظر دیدنی استانبول و شاخ طلایی لذت ببرند. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

5 رستوران زیبا در استانبول

معرفی رستوران های زیبای استانبول

۱- رستوران Kiyi: از رستوران های زیبای استانبول است که به سبب مناظر زیبا و چشم انداز دیدنی از بالای برج می باشد. این رستوران مشهورترین رستوران ارائه دهنده غذاهای دریایی در استانبول است.

۲- رستوران Ulus29: این رستوران ترکی زیبا و شیک بر روی پلی در تنگه بسفر واقع شده است و خوشمزه ترین غذاهای بین المللی را ارائه می دهد.

۳- رستوران Park Samdan: از دیگر رستوران های معروف و شیک در استانبول می باشد

۴- رستوران Zuma: از رستوران های شیک و مدرن واقع شده در اسکله می باشد. شما می توانید در هنگام صرف غذا از مناظر زیبای تنگه بسفر نیز لذت ببرید. این رستوران به سبک ژاپنی است و در خارج از ترکیه نیز شعبه دارد.

۵- رستوران چاگا: رستورانی مشهور در سطح جهانی می باشد که به ارائه غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی می پردازد. این رستوران زیبا در گالری هنر ۱۹۰۳Art Nouvea و میدان تکسیم واقع شده است. مجله گردشگری دور و نزدیک