برترین شهر بازی های دنیا
امتیاز ما

پارک یوروپا در آلمان

در دنیای پر از استرس، یکی از مهم ترین چیزهایی که هر کسی سعی می کند زمانی را برای آن صرف کند، تفریح و هیجان است. سرگرمی و هیجان سطح آدرنالین خون را بالا می برد و باعث می شود از ته دل بخندید. امروزه برترین شهر بازی های دنیا اوج هیجان را ایجاد می کنند و به ما حس زنده بودن و سر زندگی می دهند. در شهربازی های دنیا نه تنها جوانان بلکه بزرگسالان از تمامی دقایق حضور خود در آنجا لذت می برند و در کنار بقیه از اوج تفریح و سرگرمی لذت می برند. امروزه در شهربازی ها وسایلی کار گذاشته شده که حتی نگاه کردن به آنها وحشت و هیجان را در فرد ایجاد می کند، چه به اینکه ساعاتی را در آنها تفریح کرد. در اینجا چند مورد از برترین شهر بازی های دنیا را نام می بریم که در ایجاد هیجان زبانزد همه هستند.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

یکی از بزرگ ترین و برترین شهر بازی های دنیا، پارک یوروپا در آلمان است. این پارک دومین پارک پرطرفدار بعد از دیزلی لند پاریس است. این پارک با الهام از افکار هیچان انگیز و خیالی ساخته شده است. در پارک یوروپا ۱۲ ترن هوایی هیجان انگیز وجود دارد که ماجراجویان را از سرتاسر دنیا به سوی خود می کشاند تا اوج هیجان را در آنها تجربه کنند. یکی از بهترین و جدیدترین ترن های این پارک آرتور نام دارد که طرفداران خاص خود را دارد. این یکی از بهترین شهربازی های دنیا است که می توان  اوج هیجان را در چهره هر فردی دید.

برترین شهر بازی های دنیا

لورته ورلد در سئول

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور سئول این پارک سرپوشیده است. در این پارک مشهور، یک جزیره جادویی و پارک تفریحی رو باز نیز وجود دارد که این پارک را جزء برترین شهر بازی های دنیا کرده است. این پارک تمامی انتظارات بازدید کننده را برآورده می کند.  البته مهم ترین قسمت پارک را می توان خشم فرعون نام برد که یادآور ایندیانا جونز دنیای دیزنی لند است.

برترین شهر بازی های دنیا

پارک گاردالند در ایتالیا

یکی از برترین شهر بازی های دنیا پارک گاردالند است که هر سال سه میلیون نفر را از سرتاسر دنیا به خود جذب می کند. بهترین و مهیج ترین وسیله تفریحی در این پارک، ترن پاندای کونفوکار است که برگرفته از داستان پاندا است. در پارک بیش از ۳۰ جاذبه مهم گردشگری وجود دارد که نهایت وحشت و تفریح را می توان در آنها احساس کرد. در این پارک می توان شاهد قسمتی بود که برگرفته از معابد مصری است.

برترین شهر بازی های دنیا

پارک اقیانوس در هنگ کنگ

این پارک باشکوه دارای چندین جاذبه گردشگری است. در این پارک شاهد یک پارک تفریحی، یک پارک دریایی و باغ وحش خواهید بود. در این شهربازی می توان به ۴ ترن اشاره کرد که درمیان ۸۰ وسیله دیگر بهترین ها هستند. اوج هیجان در این پارک را می توان در ترن هایر رایزر تجربه کرد. بخشی از باغ وحش که دارای آکواریوم و جانوران دیگر است مکانی عالی برای کودکان و خانواده ها است.

برترین شهر بازی های دنیا

دیزنی لند در ترکیه

اوح هیجان و شگفتی را می توان در بهترین شهربازی های دنیا که در زمینی به اندازه ۴۷ هکتار ساخته شده است دید. این هیچان را می توان در دیزنی لند ترکیه تجربه کرد. این پارک محبوب و هیجان انگیز بعد از پارک های مجیک در اورلاندو و دیزنی کالیفرنیا سومین پارک دنیا شده است. در این پارک می توانید دزدان دریایی کارائیب، کوه اسپلش و پرواز پیترپن را ببینید. دیزنی لند ترکیه جزء پردرآمد ترین پارک های دنیا است که تا کنون بیش از ۱۴۰ میلیون نفر از این شهربازی دنیا دیدن کرده اند.مجله گردشگری دور و نزدیک