بازار بلوشستان
امتیاز ما

بازار بلوشستان یکی از بازارهای سنتی دبی

برای خرید ارزان و مناسب می‌توانید به بازار بلوشستان مراجعه کنید. بازار بلوشستان را می توان در زمره بازارهای سنتی و قدیمی شهر دبی به شمار آورد. رستوران های سنتی بسیاری در این بازار دایر هستند و به توریست و گردشگران سرویس دهی می کنند.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

 دبی شهری است که به دلیل مکان های توریستی و گردشگری از شهرت جهانی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت این شهر عربی وجود مراکز مختلف خرید مدرن و سنتی در آن است. هر نوع وسیله ای را که تصور کنید می‌توانید از مراکز خرید این شهر خریداری کنید؛ اما یکی از مهم ترین نکات در رابطه با شهر دبی وجود بازارهای سنتی با معماری کاملاً قدیمی می باشد. در بحث امروز در رابطه با بازار بلوشستان دبی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم. این بازار به مانند دیگر بازارهای سنتی و قدیمی شهر دبی از جمله الجمیرا و الکرامه می‌تواند مکان مناسبی برای خرید ایده آل برای مراجعه‌کنندگان به این شهر محسوب شود.

 با ورود به این بازار نه تنها می توانید از فروشگاه ها و مغازه های مختلف آن خرید مناسبی را تجربه کنید بلکه می‌توانید از معماری کاملاً قدیمی آن نیز لذت ببرید. تنها کافی است که در سفر با تورهای مسافرتی شهر دبی و یا در سفرهای شخصی خود به این بازار کاملاً قدیمی و سنتی در دبی مراجعه کنید. این بازار از امکانات دیگری به جز فروشگاه و مغازه های مختلف برخوردار است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

امکانات و ویژگی های بازار بلوشستان دبی

در هر بازاری از جمله بازارهای قدیمی و سنتی افراد می‌توانند از امکانات و خدمات مختلفی برخوردار شوند. با ورود به بازارهای سنتی دبی از جمله بازار بلوشستان می‌توانید متوجه این امکانات شوید. از مهم ترین امکانات که در این بازار با آن مواجه خواهید شد وجود رستوران های کاملا سنتی است که حال و هوایی خاص را به شما منتقل خواهند کرد.

خوردن یک وعده غذایی در این رستوران ها لذت یک خرید مناسب را برای شما دو چندان می‌کند. اگر با خانواده به بازار سنتی بلوشستان رفته اید توصیه می کنیم که در وعده غذایی خود از غذاهای محلی دبی در رستوران های این بازار بهره مند شوید. خوردن یک غذای خوشمزه پس از خستگی خرید می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. در این بازار می توانید از امکانات دیگری همچون نوشیدن چای و یا قهوه در کافه های مختلف آن نیز بهره مند شوید.

بازار بلوشستان

خرید ارزان از بازار بلوشستان

همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم دبی شهری است که از بازارهای سنتی و قدیمی بسیاری در کنار بازارهای مدرن امروزی برخوردار است. یکی از مهم ترین ویژگی‌های بازارهای سنتی که بازار بلوشستان نیز در آن جای می‌گیرد فروش محصولات با قیمت های بسیار مناسب و پایین است. اگر به دنبال یک خرید ارزان و با کیفیت مناسب هستید توصیه می کنیم به این بازار مراجعه کنید.

 زمان فعالیت این بازار هفت صبح تا دوازده ظهر می باشد. مدت زمانی برای استراحت به دلیل هوای گرم دبی نیاز است تا فروشندگان ساعت پنج لغایت نیمه هایی از شب بازار را برای مراجعه‌کنندگان دایر کنند. از دیگر موارد مربوط به این بازار می‌توان به تنوع محصولات دستی و سنتی در کوچه و بازار های آن اشاره کرد. برای خرید این محصولات به عنوان سوغاتی می توانید به این بازار مراجعه کنید. مجله گردشگری دور و نزدیک