استانبول مراکز outlet
امتیاز ما

مرکز خرید اوت لت فکس سیتی استانبول

وقتی وارد شهر استانبول می شویم، بعد از گشت و گذار در شهر و تفریح می خواهیم به مراکز خرید سری بزنیم. یکی از بهترین مراکز خرید استانبول، مراکز خرید اوت لت می باشد که بازدید کننده های فراوانی دارد. این مراکز، مکان های بسیار خوب و مناسبی برای خرید ارزان قیمت و مناسب هستند. در این مراکز می توانید هر آنچه که می خواهید بخرید و از خرید خود لذت ببرید. مراکز خرید اوت لت بهترین مراکز خرید استانبول برای گردشگران و توریست های این شهر می باشد. مراکز خرید اوت لت استانبول به این معنی است که در این مراکز می توانید کالاهایی بخرید که برند و مارک هستند؛ اما کمی قدیمی تر هستند و مد روز نیستند و قیمت های وسوسه کننده ای دارند. در اینجا با مراکز خرید اوت لت استانبول آشنا می شویم.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

استانبول مراکز outlet

یکی از مراکز خرید اوت لت استانبول، مرکز خرید فکس سیتی است. این مرکز خرید در استانبول واقع شده است که دارای فروشگاه های معتبر، کافی شاپ های رنگارنگ، فست فودها، رستوران های متنوع، سالن های تفریحی و گردشی و … می باشد. در این مرکز می توانید بیشتر برندهای معتبر و مشهور را با قیمت های مناسب بخرید.

مرکز اوت لت ایرپورت

یکی از مراکز خرید اوت لت استانبول اوت لت ایرپورت می باشد. در این اوت لت فروشگاه های زیادی برای تهیه سوغاتی و کالاهای مورد نیاز وجود دارد. در اوت لت ایرپورت می توانید تمامی برندهای معتبر جهانی مانند سارار و ورساچه را ببینید و البته از محصولاتشان خرید کنید. این مرکز اوت لت در منطقه اتاکوی استانبول قرار دارد که برای رفت و آمد داخل محوطه آن سرویس های رفت و برگشت وجود دارد. سقف این مرکز متحرک است و گاهی اوقات باز و گاهی اوقات بسته است.

استانبول مراکز outlet

مرکز اوت لت دیپوسایت

یکی دیگر از مراکز خرید اوت لت استانبول، این مرکز خرید می باشد که در منطقه ایکیتای استنابول قرار دارد. در این مرکز خرید چیزی حدود ۱۱۰ فروشگاه وجود دارد و تمامی برندهایی مانند سامسونگ، کوتون و رومن را می توان در آن ببینید. از جمله دیگر امکانات این مرکز وجود چند رستوران و سالن های ورزشی مجهز و متعبر است. در این مرکز می توانید  تمامی کالاهایی که می خواهید را با قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه بخرید.

مرکز خرید اوت لت کاله

این ساختمان اوت لت در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد. زیربنای این مرکز خرید چیزی حدود ۸۰۰۰  مترمربع است. در این مرکز می توانید برندهای معروفی مانند نایک، دیفکتو و آدیداس را با قیمت هایی خوب و مناسب بخرید. این یکی از مراکز خرید اوت لت استانبول است که می توان در آن سالن سینما، رستوران، مراکز تفریحی و طبقات مسکونی یافت. ۸ طبقه از این مرکز مسکونی است.

مرکز اوت لت ویا پورت

یکی از مراکز خرید اوت لت که در نزدیکی فرودگاه گوگچن قرار دارد، مرکز خرید اولت لت ویا پورت است که دارای کالاهایی با کیفیت عالی و ارزان است. در این مرکز خرید می توانید ۱۴۰ فروشگاه را ببینید. در بیشتر فروشگاه های این مرکز اجناسی مانند، مبل، طلا و جواهرات، وسایل آشپزخانه و ساعت دیده شده است. البته می توان گفت این مرکز یکی از جاذبه های گردشگری شهر استانبول است که دارای دریاچه مصنوعی است.

شما نیز اگر راهی شهر استانبول ترکیه شدید و به برندهای معتبر و معروف علاقه دارید، می توانید سری به مراکز اولت لت استانبول بزنید از تمامی کالاهای موجود در این مراکز دیدن کنید. در این مراکز می توانید بیشتر کالاهای تک سایز و از مد افتاده برند را با قیمتی ارزان تر از معمول خرید. مجله گردشگری دور و نزدیک