امتیاز ما

بانجی جامپینگ در پاتایا

این روز ها گردشگران زیادی از ایران به مقصد تایلند سفر می کنند. شما نیز اگر قصد این کار را دارید لازم است تا قبل از آن اطلاعات جامع و کاملی درباره مراکز تفریحی تایلند داشته باشید. یکی از بخش های مهم در هر سفر ،تفریح می باشد ،شما می توانید تفریح های پر هیجانی را در تایلند تجربه کنید. ما در این نوشتار مهم ترین و معروف ترین مراکز تفریحی تایلند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس از آن می توانید با خیال راحت به تایلند رفته و از تفریح و گشت و گذار در این کشور لذت ببرید.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

اگر به دنبال تجربه یک حس فوق العاده و شگفت انگیز هستید و می خواهید یک سقوط عالی را تجربه کنید، بانجی جامپینگ پاتایا به عنوان یکی از مراکز تفریحی تایلند است که حتما باید به آن سری بزنید . می توانید یک سقوط عاشقانه را نیز تجربه کنید؛ یعنی می توانید به صورت دوتایی و در کنار هم این تفریح و ورزش فوق العاده را امتحان نمایید. مطمئنا هیجان بالای این تفریح جالب شما را به انجام حداقل یک باره آن ترغیب می نماید.

صخره نوردی

به عنوان یک تفریح و یک ورزش فوق العاده می توانید سری به صخره نوردی در پوکت بزنید. یکی از مراکز تفریحی تایلند که بسیار پر بازدید می باشد و به شما امکان تجربه یک ورزش جدید را می دهید صخره نوردی در پوکت می باشد. می توانید یک صخره نوردی فوق العاده بدون طناب را تجربه کنید. هیجان این کار بسیار بالاست. اگر هم سقوط کنید جای هیچ نگرانی نیست چون در آب می افتید و هیچ آسیبی نخواهید دید. پس می توانید به عنوان یک تفریح عالی به سراغ صخره نوردی در پوکت بروید.

پارک آبی نت ورک آمازون

می توانید یک روز کامل را در یکی از مفرح ترین مراکز تفریحی تایلند سپری کنید. بله درسته پارک آبی نت ورک. ساخت مجموعه این پارک آبی از روی کارتون نت ورک می باشد که به شما امکان تجربه یک روز هیجان انگیز در کنار انواع سرسره های آبی و سایر تفریحات آبی را می دهد. می توانید همچنین در این پارک آبی فوق العاده از امکاناتی نظیر رستوران ها، فروشگاه ها و امکانات رفاهی مختلف بهره مند شوید.

گیبون پاتایا

شاید اسم عجیب گیبون هیچ حسی از هیجان را در شما القا نکند. اما باید بدانید که این تفریح فوق العاده به این صورت است که از میان جنگل های انبوه و استوایی پاتایا در حالی که به طنابی متصل هستید شروع به حرکت می کنید. می توانید یک نمای فوق العاده را از فراز این جنگل ها مشاهده نمایید. همچنین هیجان این کار نیز شما را ترغیب می کند که یکبار این کار را در مراکز نفریحی تایلند در پاتایا امتحان کنید و یک تجربه بی نظیر از سفر خود کسب کنید.

سافاری ورلد بانکوک

اگر علاقه به طبیعت و بازدید از باغ وحش دارید می توانید با سافاری ورد بانکوک که یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی تایلند می باشد سری بزنید. البته باید به شما بگوییم که این باغ وحش با سایر باغ وحش ها کمی متفاوت می باشد. در یک باغ وحش معمولی شما به سراغ بازدید از حیوانات محبوس در قفس می روید ولی در سافاری روش کاملا بر عکس می باشد. شما سوار بر ماشین های مخصوص به دل طبیعت وحشی می روید و منتظر می نشینید تا حیوانات درنده به سراغ شما بیایند؛ می توانید این حیوانات فوق العاده را از نزدیک مشاهده کنید و ترشح آدرنالین را در رگ های خود احساس کنید.

این ها تعدادی از مراکز تفریحی تایلند بودند که خدمت شما معرفی کردیم ،امیدواریم در سفر خود به این مراکز تفریحی تایلند سر بزنید و یک سفر خاطره انگیز و پر هیجان را تجربه کنید.مجله گردشگری دور و نزدیک